X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boxer siger jeg står i Ribers?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/07-11 23:41 
Jeg står ikke i og har aldrig stået i Ribers, men Boxer siger at jeg gør, hvad faen er det nu for noget?? :-/

Fik en gammel ven til at tjekke mig, og jeg står der ikke, hvilket også ville være sket uden jeg havde været blevet gjort bekendt med det, fatter det bare ikke....... :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 20/07-11 00:56 
Hmm, kan man ikke hive fat i Ribers og få dem til at bekræfte skriftligt at du ikke er registreret. Så kan du videresende det til Boxer og sige "se selv!"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/07-11 01:05 
Man skal vel også have besked hvis man registreres deri... Det er vel ikke sådan et Stasi-arkiv man lige pludselig er i uden at man får noget at vide?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/07-11 09:58 
Du kan tjekke din status på følgende hjemmeside: http://www.dininfo.dk/

Kræver blot NemID.

(RKI = Ribers Kredit information)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 20/07-11 10:01 
Har du været? Jeg mener at jeg har læst noget om at nogle firmaer samler info tilbage i tiden, men jeg ved ikke om det blev stoppet igen. Noget med at man stadig havde et flag i fem år efter, men jeg har ikke lige nogen kilde.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/07-11 19:29 
Jeg har fået brev om jeg ikke står der, fatter det simpelthen ikke, har aldrig stået der heller :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/07-11 23:51 
Jamen så kontakt Boxer og forklar dem at du har skriftlig bekræftelse på at du ikke står i Ribers, og at de må kontrollere deres system/dokumentation.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig