X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splitscreen/local coop anbefalinger?


Svar
TheDukeTheDukeSkrevet 16/07-11 00:31 
Jeg savner nogle gode coop spil til når jeg har en eller flere kammerater på besøg. Det lader til at langt størstedelen af nye spil kun supporter online coop, så jeg vil meget gerne have nogen anbefalinger til spil der kan spilles coop på en enkelt konsol. Platformen betyder ikke så meget da jeg har de fleste konsoller efterhånden, men drengene er ikke så meget til retro, så helst titler til Dreamcast og opefter.

Jeg kan starte med at liste de local coop spil jeg selv kan anbefale:

Watchmen: The end is Nigh part 1 og 2
Resident Evil 5 + DLC
Borderlands + DLC
Dynamite Cop
Lord of the Rings: Return of the King
Lord of the Rings: The Third Age
The Warriors
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-11 00:56 
Mortal Kombat: Shaolin Monks er ganske udemærket.
millenniummillenniumSkrevet 16/07-11 07:19, rettet 16/07-11 07:20 
Golden Eye til Wii er ganske underholdende.

Dead nation til PS3 er klassisk coop.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-11 07:23 
Wolf of the Battlefield: Commando III til XBLA er også ganske udemærket 3-player action.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/07-11 10:22 
Giga Wing 2 4player
er epic :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HulleHulleSkrevet 16/07-11 10:26 
Hunted: The Demons Forge
Gears of War serien
Earth Defence Force 2017
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-11 10:39 
Alle de lightgun shooters der er til Wii er også ganske ok.
Ghost Squad, House of the Dead Overkill og Resident Evil -Chronicles spillene.
SumezSumezSkrevet 16/07-11 13:17 
Castle Crashers!
Scott Pilgrim vs. The World
Ved ikke om de er for "retro"?

ChronoSousa>
Giga Wing 2 4player
er epic :)

Og dyrt :(

Hulle>
Gears of War serien

Både 1'eren og især 2'eren er virkelig noget af det bedste co-op jeg har spillet i denne generation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 16/07-11 16:26 
Star Wars Battlefront-spillene
Baldur's Gate Dark Alliance-spillene
Champions Of Norrath
Earth Defence Force: Insect Armageddon (efterfølgeren til EDF 2017 - netop udkommet)
Rockband- og GH-spillene
Splinter Cell Conviction (særlig multiplayermode - kan varmt anbefales!!)
[inspirational quote here]
T.L.OT.L.OSkrevet 17/07-11 19:40 
Måske kan du finde denne side nyttig..

Co-optimus
JAAJAASkrevet 18/07-11 15:56 
Lidt ældre spil, men Conflict: Desert Storm (etteren) har bragt mig flere fornøjelige co-op timer end noget andet spil.
TheDukeTheDukeSkrevet 19/07-11 17:57 
Tak for alle jeres forslag, kom endelig med flere :)
HeroldHeroldSkrevet 07/08-14 17:05 
THREAD REVIVAL!

Crawl er lige kommet i Early Access på Steam og er en local multiplayer co-op dungeon crawler med et lille twist.
Én spiller starter som helten, mens de andre er spøgelser, der svæver rundt og venter på at kunne fremmane et monster eller besætte en fælde i et af de mange rum. Det spøgelse, der får nakket helten, bliver til den nye helt - og sådan fortsætter det indtil én af spillerne er level 10, og kan komme ned til slutbossen, der skal slås ihjel på tre forsøg.

Spillet har et sweet spot på tre spillere, men er stadig sjovt uanset om man kun er to eller max-antallet på fire. Spillet er ikke fuldt udstyret med alt indholdet endnu, men der kommer løbende mere, hvis man ikke kan vente til den endelige udgivelse.

I lol'ed.

Crawl på Steam
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/08-14 17:10 
Hvordan fungerer local multiplayer på en PC? Kræver det tre USB controllers eller hur?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/08-14 17:14 
Jeg bruger sådan en USB-dongle til Xbox 360 wireless controllers. Min kærestes roomies har spillet Towerfall med de mest vanvittige ting - herunder GameCube-controllere via converter, tastatur og Nintendo DS via WiFi. Det værste er at de faktisk spiller lige op med folk på Xbox 360-controllere. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 07/08-14 18:28 
Som Herold siger, så behøver du bare en USB-dongle. Så kan dine Xbox 360 controllere bruges.

De fleste spil registrerer den automatisk, så det er bare plug & play.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 08/08-14 12:26 
En anden anbefaling herfra: Crypt of the Necrodancer

Roguelike med coop-muligheder og understøttelse af dansemåtter - alt man foretager sig skal foregå til musikkens rytme, og man har ca. en sangs længde til at nå til slutningen af nuværende level.

Shopkeeperen i spillet synger opera. Nuff said.

Crypt of the Necrodancer
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-14 12:50, rettet 08/08-14 12:50 
De dér glitchart trailere til Crawl er virkelig fede.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig