X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hygge i Kuldbjerg


Svar
Alf81Alf81Skrevet 08/07-11 15:11, rettet 08/07-11 15:48 
Fra d. 17/7 til d. 24/7 passer jeg hus for min mor og stedfar i Kuldbjerg. Til I som ikke allerede har været der, kan jeg fortælle at Kuldbjerg ligger nær Jelling, som igen så ligger nær Vejle.

Ud over at kunne nyde stilheden og naturen, er der ikke så meget man kan bedrive, så jeg regner selvfølgelig med at vi skal spille en masse konsol, drikke lejsnere og have en fest med de gode ... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
85 emne(r).
« < 1 2

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/07-11 18:50, rettet 13/07-11 18:51 
Der kommer til at gå meget fuldskab i det "Og han er sejt!" og den med "Muffie" blev der sagt mange gange sidst :=) Der kommer nok et andet ord, vi kommer til at gå i selvsving over i Kuldbjerg :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/07-11 13:09 
Konsolkongen>
Er der en change for at man kan se Gouki battle Muffie til det træf?

Er der chance for kongen kommer?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 14/07-11 13:14, rettet 14/07-11 13:14 
Det er så broke, at alle kommer onsdag til fredag, når ens ferie slutter nu på søndag, og jeg kun har mulighed for fredag - søndag :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 14/07-11 13:16, rettet 14/07-11 13:17 
Folk med ferie skal klippe håret og få sig et arbejde. Især Elgen trænger til det første. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-11 13:25 
Kristensen>

Jeg tror det ikke Kasper, det kommer an på så meget. Men hvis muligheden pludselige opstår så springer jeg selvfølgelig til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/07-11 13:39, rettet 14/07-11 13:40 
Sumez>
Folk med ferie skal klippe håret og få sig et arbejde.

Jeg har faktisk lige klippet mig, men det med arbejde må vente til næste år. Jeg anede ikke, at jeg ville få smidt næsten 3 måneders sommerferie i hovedet, så i år nyder jeg det bare :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 14/07-11 13:42, rettet 14/07-11 13:42 
Jeg er bare misundelig fordi jeg ikke har haft mere end 2 ugers sommerferie de sidste seks år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/07-11 16:55 
Sumez>
Folk med ferie skal klippe håret og få sig et arbejde. Især Elgen trænger til det første. :D

Hep ! ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 17/07-11 23:57, rettet 17/07-11 23:58 
Hvad med Jonassoe og Azzkikr, nogen af jer som stadig har mod på at kigge forbi? Og i så fald, hvornår? :)
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 18/07-11 00:31, rettet 19/07-11 16:55 
Min kammerat (Daniel, der har været med før) og jeg selv er klar på at kigge ned i weekenden, eventuelt fredag til søndag, men er vi i så fald de eneste der er der, foruden jer selv? Vi vil også være med til festivitas :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JonassoeJonassoeSkrevet 18/07-11 04:00 
Alf81>
Hvad med Jonassoe og Azzkikr, nogen af jer som stadig har mod på at kigge forbi? Og i så fald, hvornår? :)

Kan godt komme forbi ja, men jeg tager nok hjem igen senest lørdag :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/07-11 16:50 
Puha, hvor jeg glæder mig til det her træf. Det er nok første gang i et halvt år, jeg giver mig selv lov til at slappe ordentligt af. Selv hvis vi skulle blive ramt af en syndflod af ubehageligheder og akavede situationer (7-9-13), kommer jeg til at hygge mig max :D

Jeg hiver min moddede Genesis 3 og mit Everdrive cart med, så kan vi spille alle de smadrede MegaDrive-spil, vi overhovedet kan komme i tanke om :)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-11 18:01 
Skide godt KB!
Så skal vi næsten spille Yu Yu Hakusho eller Ringside Angel
JonassoeJonassoeSkrevet 18/07-11 18:23 
Hvis jeg tager Wii og et par GC controllere (har desværre kun 2) med, er der så nogen der vil spille lidt Smash Bros.? Ellers bliver den liggende derhjemme.

Jeg har alle 3 Smash Bros. spil ;)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Alf81Alf81Skrevet 18/07-11 21:22, rettet 18/07-11 21:24 
Tjoo... Men tror ikke du skal regne med at møde nogen form for modstand, da der ikke er nogen af os som spiller det (?) :)

Jeg forudser at der vil blive spillet en god portion SFIII3S, SSFIV:AE, shmups, og ikke mindst, en helvedes masse vås og gode sager på retrokonsoller :D

Jeg har lidt præmier (af den svage slags), hvis vi skulle finde på noget så tosset som at lave en konkurrence.

PS. Hvis nogen skulle ligge inde med en 3DS og DoA Dimensions, må de meget gerne tage det med. Jeg får selv DoA ind ad døren i løbet af de næste par dage og kunne meget godt tænke mig at duke den ud i det.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/07-11 21:26 
Du er så hårdt ramt af 3d-feber at du ikke står til at redde. Kampspil på en håndholdt i 3d... Fy for en skefuld!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 18/07-11 21:33 
Man må gerne og sagtens flirte, så længe ægteskabet er stærkt nok.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/07-11 21:40 
Apropos det skal der så ikke være gang i noget helt smadret Mortal Kombat eller noget?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-11 21:43 
Jeg tager Arcana Heart 3 med ihvertfald når nu der er en Jap 360'er på banen.
Alf81Alf81Skrevet 18/07-11 21:50, rettet 18/07-11 21:50 
Kristensen>
Apropos det skal der så ikke være gang i noget helt smadret Mortal Kombat eller noget?

Men nogen som ejer det til 360? Jeg er altid klar!

Ene fede sager, Bo!
Ting om dét og pis.
JonassoeJonassoeSkrevet 18/07-11 22:13, rettet 18/07-11 22:16 
Alf81>
Tjoo... Men tror ikke du skal regne med at møde nogen form for modstand, da der ikke er nogen af os som spiller det (?) :)

Fair nok, så må jeg prøve nogle andre spil :)
Har faktisk aldrig spillet 3rd Strike, så der er jeg nok lidt handikappet. Nogle figurer i det spil der minder lidt om Cody eller Bison mht moveset/combos? ;)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/07-11 22:33 
Alf81>
Men nogen som ejer det til 360? Jeg er altid klar!

Jeg kunne godt eje det hvis på onsdag.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/07-11 23:19 
Alf81>
Man må gerne og sagtens flirte, så længe ægteskabet er stærkt nok.

De ting, jeg gør med PC'en, er dem som biblen siger, jeg ikke må gøre ved konsollerne :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 18/07-11 23:39 
Jonassoe>
Fair nok, så må jeg prøve nogle andre spil :)
Har faktisk aldrig spillet 3rd Strike, så der er jeg nok lidt handikappet. Nogle figurer i det spil der minder lidt om Cody eller Bison mht moveset/combos? ;)

Altså, jeg er med på hvad som helst. Eftersom det lader til at du dyrker det ret meget, tror jeg bare ikke vi kan gøre det sjovt for dig?

Mht. 3S, så er der da et par charge figurer, hvis det er det du tænker på? :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 18/07-11 23:57, rettet 18/07-11 23:57 
Hvis du ikke har spillet 3rd Strike, kan du godt glemme det. :P Jeg synes det spil er pissesvært at lære - jeg har faktisk spillet det en del, og er stadig ikke i nærheden af at kunne yde modstand overfor dem der dyrker det. (og det kan man jo også sagtens argumentere for, at det er sådan det bør være)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/07-11 00:13 
Killer Bean 2>
De ting, jeg gør med PC'en, er dem som biblen siger, jeg ikke må gøre ved konsollerne :)

Amen!
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 19/07-11 01:34, rettet 19/07-11 01:42 
Alf81>

Altså, jeg er med på hvad som helst. Eftersom det lader til at du dyrker det ret meget, tror jeg bare ikke vi kan gøre det sjovt for dig?

Mht. 3S, så er der da et par charge figurer, hvis det er det du tænker på? :)

Det er faktisk overraskende svært at have det sjovt med et spil, hvis dem man spiller med ikke har det sjovt ;)
Så tror jeg det er sjovere for mig at opdage et nyt (gammelt) spil!

Kan nu også yde lidt modstand i SSFIV.

Lige lidt praktisk, hvornår kan jeg komme, og hvordan finder jeg derud? Jeg tænker på at komme torsdag.
Hvis jeg evt står af på Jelling togstation, hvor skal jeg så tage hen?
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Alf81Alf81Skrevet 19/07-11 01:48, rettet 19/07-11 01:50 
Du kan komme når det passer dig. Killerbean, Kroebocop og jeg er der allerede fra i morgen af. Folkene fra Sjælland (+Kristensen) kommer onsdag, engang over middag.

Hvis du er med tog, skal du slet ikke tænke på hvor du skal hen, for så kommer vi bare og henter dig på Jelling station :) PMer dig lige mit nummer.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/07-11 13:52 
Hey, er der mulighed for at se cykelløb? Det er lidt vigtigt :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 19/07-11 16:55 
Hanky>
... men er vi i så fald de eneste der er der, foruden jer selv?

Bump
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 19/07-11 17:33 
@Kristensen: Min papbror ser selv cykelløb, så I to må gå afsides med det gris. Det er helt i orden, så længe vi andre ikke bliver tvunget til at se på.

@Hanky: Der er andre der har truet med at dukke op i weekenden, men ved ikke helt om det bliver til noget? Men vi er da alligevel et par stykker, der med garanti er der :D
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 19/07-11 17:42 
Awesome - vi kommer fredag, da jeg har bil ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/07-11 20:47 
Er der ikke en der kan tage et VGA-kabel med!? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/08-11 14:42, rettet 04/08-11 14:43 
Alle har bare fået traumer af træffet siden der ikke er nogen, som har skrevet siden? :D

Jeg synes sgu det var meget hyggeligt, selvom deltagerne måske var smurt lidt tyndt ud over forløbet. Ham psyko'en i Norge lagde også lidt en dæmper på stemningen. Men alt ialt var det et fedt træf. Jeg fik det dog nærmest lidt nederen over min EverDrive. Den er praktisk.. men det føles bare forkert, når man ikke sidder med æskerne i hånden. I det mindste er den rar at have til dev og oversættelser :)

Jeg har efterhånden virkelig fået blod på tanden mht. 3rd Strike. Jeg brugte lidt tid på intensiv træning, da jeg kom hjem, og jeg begynder så småt at kunne se, hvad det er, jeg har gjort forkert indtil nu.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-11 15:11 
Ja det var et super fedt træf. Jeg tror også jeg skal til at sætte mig lidt mere ind i 3rd Strike... Måske fighters generelt for det går ikke særligt godt online.

Der er godt nok hidsigt med fluer på landet.
85 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig