X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilfora hacket - tjek listen


Svar
jaesjaesSkrevet 26/06-11 21:00 
De fleste kender nok til hacker-gruppen LulzSec, som den seneste tid har hacket Sony m.fl. Sidste byge af offentliggjort bruger-info indbefatter bl.a. 50.000 brugeres oplysninger fra "random gaming forums", så nok en god idé at tjekke listen. Hvis man ikke vil gå ind på LulzSecs site, kan listen hentes her:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=28860796&postcount=53

Battlefield Heroes er også hacket, liste på samme link.

Ser i øvrigt ud til, at LulzSec har stoppet nu - de skulle selv være blevet hacket ;)
http://www.rockpapershotgun.com/2011/06/26/lulzsec-over-release-battlefield-heroes-data/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 21:02 
Jeg er heldigvis ikke på listen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-11 21:47 
Heller ikke hér.
WikzoWikzoSkrevet 27/06-11 13:18 
Hm, mit Battlefield Heroes beta-brugernavn er på listen. Har heldigvis ændret kodeord en del gange siden da :)
SumezSumezSkrevet 27/06-11 13:20 
Du skal nok også være mere opmærksom på hvorvidt du bruger det hackede password (hash) på andre sider.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/06-11 15:21 
Der er en herold - gad vide om det er mig?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 27/06-11 15:41, rettet 27/06-11 15:41 
hmmm... til battlefield er der både keen85 og keen, men har aldrig spillet battlefield heroes, så det er nok ikke mig. På den anden liste er jeg ikke at finde...
HeroldHeroldSkrevet 27/06-11 16:03 
Sumez>
Du skal nok også være mere opmærksom på hvorvidt du bruger det hackede password (hash) på andre sider.

Jeg havde lidt "håbet" at der var mere info end brugernavn og hash-kode. Jeg kan ikke gennemskue om det er mig :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig