X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Solatorobo: The Red Hunter


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-11 16:19, rettet 26/06-11 16:25 
En lille reminder om at Solatorobo udkommer på DS i PAL hér den 1/7. Totalt overskygget af 3DS'ens udgivelse er det ikke lige til at finde i nogen butikker, men de sælger det hos Game i UK.

Solatorobo nok et af de RPGer som Konsolkongen ville betegne som "meget realistisk" og virker som noget der godt kunne blive et underdog hit.

Det kan som sagt købes hos Game.co.uk for en slik

Salat Robo
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 16:42 
Det ser godt ud og man er en vovse :) Det må jeg hellere få læst mere om.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-11 16:45, rettet 26/06-11 17:51 
Ja jeg er også spændt på præcis at finde ud af hvad det er for noget, men jeg har hørt at Tail Concerto, som det skulle være en spirituel efterfølger af, skulle være ganske vellidt. :)
SumezSumezSkrevet 27/06-11 08:45 
Jeg synes "Vovse" er et alt for pænt ord for furry D: Jeg ville i hvert fald nok skamme mig lidt over at samle det spil op i en offentlig butik, men skriv lige hvis det viser sig at være et fornuftigt spil!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/06-11 11:30, rettet 27/06-11 11:31 
Ja, han ryger jo egentlig på en knogle... Det kan godt være det er symbolsk for et eller andet. Nu må vi se når det kommer :D

Det kunne være værre
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-11 11:04 
Har du gennemført det Bo? Eller er du bare så begejstret at du var nødt til at vurdere nu? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-11 12:47 
Ikke gennemført endnu, men det er rigtig fint. Burde måske have ventet med scoren til jeg var kommet igennem, så det kan være at jeg ændrer den.

Alle taler Fransk i det som er lidt mærkeligt da det er Japanske voice actors. Ikke at der er noget Fransk tekst eller rigtig voice dialog, men de laver en lille baggrunds lyd når en tekstboks popper op på skærmen, som f.eks. "Hm", "'allo!", "Oh la la!", "Hehe~" eller nogen lidt længere ord jeg ikke kan tyde.

Jeg tager det med til Kulbjerg hvis du vi se det :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-11 15:00 
Darkbeat>
Jeg tager det med til Kulbjerg hvis du vi se det :)

Lyder godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig