X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

R.I.P-tråden


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/06-11 18:26, rettet 21/06-11 19:53 
Syntes det kunne være fint med en tråd omkring kendte der er døde og butikker osv...

Ryan Dunn fra Jackass er lige død :.=(

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
249 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 14:32 
Det er så dumt... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 14:41 
En af de største alfahanner i flokken vælger lige at klippe sine egne kugler... trist :(
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 31/05-13 18:52 
Shit :-(

"More like RIP GAMES INDUSTRY 1980-2013".
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/05-13 20:02 
Lavede de ikke også efterhånden næsten kun spil til 360 i japan?

Så ikke så overraskende at de er gået ned, selvom der er vildt surt for deres fans.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 20:19 
De lavede rigtige arkade-PCB'er. Det er nok det, jeg kommer til at savne mest. Taito Type X og alt det andet PC-lort er fanme sørgeligt.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 31/05-13 21:40 
Det er virkelig sørgeligt!

Er det så Dodonpachi Saidaioujou der bliver deres sidste spil?
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 31/05-13 22:24 
WHAT!?
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 01/06-13 07:38 
Andrew Scott Reisse, medstifter af Oculus VR, er død. Angiveligt kørt ned ifm. med politijagt i Santa Ana, CA.

Hele historien:
http://abclocal.go.com/kabc/story?section=news/local/orange_county&id=9122999
Captain NCaptain NSkrevet 01/06-13 10:55 
Fandeme sørgeligt med sådan et ungt menneske :(
Åndsvage bandemedlemmer...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
slk486slk486Skrevet 01/06-13 11:55, rettet 01/06-13 11:57 
^ :(

Vedr. Cave er artiklen blot en markedsvurdering, der iøvrigt - korrekt oversat - blot betyder at Cave ikke længere har separate afdelinger, men en stor pool af udviklere, der kan trække på hinanden.
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 19/09-13 13:42, rettet 19/09-13 16:11 
Nintendos tidligere præsident Hiroshi Yamauchi døde idag i en alder af 85 år.

Det var ham der mere eller mindre rykkede Nintendo ind i spilindustrien, tidligere lavede de nemlig primært legetøj og spillekort. Han var præsident for Nintendo i perioden 1949-2002 hvor Satoru Iwata overtog.

Han var vist lidt af en skrap banan så vidt jeg kan forstå men stadigvæk, så ville video spil industrien nok se en del anderledes ud uden hans indflydelse. Det siges at han aldrig selv fik spillet et videospil i sit liv.

Selvfølgelig en trist nyhed, men 85 år er sgu en meget imponerende alder syntes jeg.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-13 15:30 
^ og love hotels iirc.
Never forget!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/09-13 16:02 
"Spilindustrien" er ét ord...

Men ja, RIP Hiroshi Yamauchi.
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 19/09-13 16:12 
Han ejede vist også et Baseball hold.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoChronoSkrevet 20/09-13 17:51 
DR har skrevet lidt om det, og linker til Play:Right sidst i artiklen. Fjollet at de lige giver ham kredit for Nintendo Wii, når den først kom 3 år efter hans pension..:
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Oevrig_kultur/2013/09/20/140759.htm
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 20/09-13 18:16, rettet 20/09-13 18:18 
Journalistik i dag...

Journalisten ringede først tre gange til mig, for at få udtalelserne. Som altid ville jeg så have spørgsmålene og give svarene i en mail, så man er sikker på ikke at blive citeret for sådan noget forkert sludder, som man aldrig har sagt - hvilke mere er reglen end undtagelsen, hvis man i et svagt øjeblik siger ja til at give svar i telefonen.

Men det var så "for besværligt", og dermed ringes der bare videre til den næste, så der hurtigt kan lires en gang sludder af - så kan man jo også få kilden til at udtale præcis det man ønsker...

Og tilbage til emnet... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
slk486slk486Skrevet 02/10-13 16:49, rettet 02/10-13 16:55 
RIP Tom Clancy @ 66.

Meget fornøjelse har jeg haft ud af hans forfatterskab - både direkte og inspireret af - i bøger, film og spil.

Altid med mindst een fod plantet solidt i virkeligheden:)

Glæder mig til næste omgang i The Division.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 02/10-13 17:20 
Trist. Jeg har aldrig læst noget af ham, men mange af Ubisofts Tom Clancy-spil er rigtig gode.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 02/10-13 17:52, rettet 02/10-13 17:52 
Uden at skulle sværte nogen, og da slet ikke Clancy, så har han vist ikke skrevet længe.
Jeg så for nogen tid siden en dokumentar, jeg tror det var på Dr2, om Tom Clancy. Her fremgik det at Clancy var gået hen og blevet et "brand" og at meget af det der fik branded som eks. Rainbow Six eller NetForce faktisk slet ikke var skrevet af Clancy, men af en Ghostwriter.
"From Tom Clancy" citatet blev brugt til at give forbrugeren en frnemmelse af autensitet og realisme.
Men trist han er gået bort, han har da om ikke andet givet os Jack Ryan.
slk486slk486Skrevet 02/10-13 18:16 
Ja han skrev vist ikke de sidste bøger selv.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-13 19:50 
Jeg tror vist at jeg må finde Red Storm Rising frem igen. Genial bog!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
silverstarsilverstarSkrevet 02/10-13 20:00 
Jeg er mest til hans første bog, Jagten på Røde Oktober. Crazy Ivan!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
millenniummillenniumSkrevet 03/10-13 09:01 
Må blankt erkende at jeg har været lidt bog-doven omkring Tom Clancy. Har ikke læste én. Men The Hunt for Red October og Patriot Games er #&€§/! gode film. - Fra dengang man lavede gode film med gode historier.

Clear and Present Danger havde sine momenter, men ikke i samme liga. The Sum of All Fears ... så kom Ben Affleck og Morgan Freeman lige pludselig ind af døren.
The medium is the message.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/10-13 11:04 
må indrømme at jeg i sin tid syntes at Red Storm Rising til C64 havde den fedeste intro ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zfmCvduacqU
Jeg er vild med Koldkrigs film ;-) Og der var Tom Clancy en etter
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 22/10-13 10:28 
Rune T. Kidde er død

http://politiken.dk/navne/doedsfald/ECE2109833/rune-t-kidde-er-doed/
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-13 10:48 
Trist. Han har virkelig skrevet man sjove historier. Til jer som ikke endnu har læst Den lilla møghætte og pulven, så det bare med at komme igang.
RIP Rude T. Kidde
solid snakesolid snakeSkrevet 22/10-13 16:03 
Denne udgave er ret sjov.. :D

Se den her
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 22/10-13 16:45 
Hmm jeg tror jeg foretrækker originaludgaven :) By far.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 27/10-13 19:03 
Lou Reed er taget til det store gig upstairs.

Rolling Stone Magazine
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 27/10-13 19:06 
Så skal bananpladen vist rulles resten af aftenen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 27/10-13 19:20 
Var det sorgen over alle de frygtelige coverudgaver af Perfect Day der er lavet gennem årene?
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 04/11-13 20:41 
R.i.p. Marcia Wallace, som lagde stemme til Mrs. Krabappel fra The Simpsons.
The medium is the message.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/11-13 22:46 
RIP Winamp
Godt nok er det for et stykke software men jeg syntes nu det ville være passende med et par ord på vejen.
Winamp afgå ved døden her den 20 dec. efter knap 16år.

Winamp var det første software jeg brugte til at lave playlister og hører musik fra for 15 år siden.. og faktisk første gang jeg downloade en mp3 sang, og fandt ud af at 66mhz DX2 intel cpu lige knap kunne afspille "Will Smith - Men in Black.mp3" uden at hakke.
Winamp.. du var et stykke dejligt software som desværre blev glemt i en alt for tidlig alder da jeg skiftede fra PC til mac. Jeg nåede enda at bruge nogle af dine kloner da jeg eksperimenterede med andre styresystemer som Linux (xmms) og BeOS (CL-Amp)
jeg vil næsten sige at hvis det ikke var for Winamps skyld.. så var det hvertfald det stykke software der hjalp med at udbrede kenskabet til musik i MP3 formatet.
Farvel Winamp
Sudo kill -9 winamp

Farvel WinAmp
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SonicSonicSkrevet 20/11-13 22:47 
Jeg bruger stadig winamp :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KamekKamekSkrevet 20/11-13 22:54 
Også mig...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 20/11-13 22:54 
Også her :D

Men den vil vel stadig virke fremover også.
WehnerWehnerSkrevet 20/11-13 23:50 
Det er også klart, klart, klart min foretrukne afspiller.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 21/11-13 01:33 
Me 2 :(
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/11-13 08:51 
Så skal jeg nok ikke sætte snuden op efter en version til OSX.

X-D
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 01/12-13 04:24 
Paul Walker, bedst kendt fra Fast and Furious serien, ser ud til at have mistet livet i en bilulykke.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 01/12-13 08:35, rettet 01/12-13 09:38 
WUT? Hvis det ikke er en internet hoax, så er det da godt nok skæbnens ironi..

EDIT: nope den er god nok. Paul og en svært sammenkrøllet Porche.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 01/12-13 09:57, rettet 01/12-13 09:57 
Damn :/
j/k
--Skrevet 01/12-13 10:03 
Har ofte tænkt på hvad der får folk til at sprede budskabet og lave RIP status på fx Facebook, så snart en kendt dør? Ligefrem agere som om at man rent faktisk havde en personlig relation til den døde?

Synes bare umiddelbart det virker så fjollet, set i forhold til at der på daglig basis fx bliver henrettet børn i Syrien.
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 01/12-13 10:43, rettet 01/12-13 10:44 
Det er lidt "tænkt-på-de-sultne-børn-i-afrika" mentaliteten, som mine forældre prøvede at prakke på mig som dreng, hvis jeg ikke spiste op. Det virker bare ikke.

IMO ser jeg intet galt i at agere på den måde, men jeg er også forlængst færdig med at pakke mig ind i moralske skrupler. Det ER jo en RIP tråd, oprettet til formålet. Hvis man ikke bryder sig om at læse om afgåede kendisser, så skal man ikke gå ind i den :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/12-13 11:13 
Tja, det er måske også lidt trist at "tænk-på-de-sultne-børn-i-afrika"-mentaliteten "bare ikke virker" :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 01/12-13 11:20 
millennium>
Det er lidt "tænkt-på-de-sultne-børn-i-afrika" mentaliteten, som mine forældre prøvede at prakke på mig som dreng, hvis jeg ikke spiste op. Det virker bare ikke.

IMO ser jeg intet galt i at agere på den måde, men jeg er også forlængst færdig med at pakke mig ind i moralske skrupler. Det ER jo en RIP tråd, oprettet til formålet. Hvis man ikke bryder sig om at læse om afgåede kendisser, så skal man ikke gå ind i den :-P

Ja okay, hvis det er holdningen i tråden, så må jeg nok trække mig, og erkende at den er lidt for EB hyped til min smag :)
Spiller nu: Animal Soccer World
WonderboyWonderboySkrevet 01/12-13 12:52 
Skuespilleren Paul Walker er død, er bla. kendt fra The Fast and the Furious filmene.

Link...
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 01/12-13 13:25 
Se indlægget kl.0424.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-13 18:23 
m1chelsen>
Har ofte tænkt på hvad der får folk til at sprede budskabet og lave RIP status på fx Facebook, så snart en kendt dør? Ligefrem agere som om at man rent faktisk havde en personlig relation til den døde?

Det gav da pladesalg til Michael Jacksons arvinger, da hver tredje teenagepige pludselig kom i tanke om, at hun faktisk var hans største fan.
Til trods for de måske ikke just havde høje tanker om manden inden.

Nu er dette dog en dedikeret RIP tråd, så jeg ser ikke disse posts som "SE MIG OG SE HVOR MEGET DEN HER RANDOM KENDIS BETØD FOR MIG LIGE PLUDSELIG!!!" udmeldinger. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 01/12-13 18:34 
Da MJ dødede var jeg godt nok den absolut sidste i universet til at RIP MJ på Facebook. For selvom jeg respekterer hans musik, så har jeg aldrig været fan.

Men indrømmet: Fast & Furious serien var mit soap, junk og fix til abehjernen. Jeg har set dem alle, elsker filmene for deres maskuline, primitive underholdning. Derfor er jeg helt berretiget til at skrive RIP Paul alle de steder jeg vil. ;)
The medium is the message.
249 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig