X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Child of Eden-indtryk


Svar Sortering
3of193of19Skrevet 17/06-11 21:34 
Wow, jeg er blæst væk af de første to baner i CoE. Spillede dem med Kinect kontrol og efter en smule tilvending (jeg skal lige finde en bedre teknik til at udløse lock-on laseren) gik det strygende.
Synes især ideen med at give bonus for at udløse "octo-locks" på beatet giver spillet en fed drejning og større involvering af musikken som REZ mangler.
Sidder desværre fast i et heroic Cho'Gall raid meg guilden lige nu, ellers ville jeg være igang med mere CoE :D
Per SPer SSkrevet 17/06-11 22:24, rettet 18/06-11 21:26 
Jeg har ikke haft tid til at kigge på det endnu (har en promo liggende), men CoE er et af de få nye spil jeg har set frem til.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/06-11 23:33 
Jeg har kun set det Quicklook ovre på Giantbombs side og syntes det ser fantastisk ud. Jeg regner dog selv med at købe det til Playstation 3 i September, da jeg har en Move controller som jeg også gerne vil prøve det med.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-11 23:38 
Ellers mange der siger at Kinect delen ikke gør det store for spillet?
3of193of19Skrevet 18/06-11 05:39 
A pox on their houses!
På vej ud af døren, skriver mere senere :)
dRxLdRxLSkrevet 18/06-11 11:23 
Kunne også forestille mig at det ville være bedre til Move grundet større præcision.
Men det kan jo også være spillet er lavet slå det ikke lider af de ulidelige Kinect børnesygdomme, ie. input lag og manglende præcision?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-11 13:24, rettet 18/06-11 13:29 
Jeg synes, at jeg har læst en del steder efterhånden, at det er bedre med Kinect end med en normal controller. Noget med at det er værd at ofre præcision for indlevelse og at de to skudtyper passer godt til højre og venstre hånd. Nogen der kan bekræfte det, for det lyder svært at tro på?

So many video games are power fantasies, but when the barrier of the controller is removed, it's hard not to let this one go to your head. But the impact of using the Kinect is about more than gameplay. Standing up, likely even closer to the screen than you'd normally sit, you're immersed even deeper into Child of Eden's neon synaesthesia.

Eden's threadbare "save the girl" central objective couldn't be more tired, but something about how immersed I was in that world short-circuited my cynicism. At the end of "Matrix," I saw my charge, Lumi, and flailed desperately as I tried to free her from her crystalline prison. The music was swelling to a crescendo and I was literally doing everything I could physically to save a girl that, for the moment, was the only other person in the universe. And then, just for a second, right there in my living room, I teared up. Maybe it was emotion of the moment, maybe it the depressing realization that all the flailing had actually left me pretty winded. Either way, it happened.

Next, I tried the controller. It was fun.

As several more hours of testing would prove, my scores were fairly even between the two control methods, but my experiences could not have been more disparate. With Kinect, this is synthetic tourism, a 10-minute trip into a gorgeous, abstract world where you're the most powerful being in existence.

With a controller, Child of Eden is a video game.

Hvorom alting er så gælder jeg mig i hvertfald til at spille det. Ikke så tit det sker med retail udgivelser efterhånden.

Why I'll be playing Child of Eden with Kinect
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 18/06-11 13:28 
Nej. Synes ikke der er lag ved cursoren. Det eneste jeg har lidt problemer med endnu er en mere elegant måde at udløse lock ON laseren. Jeg har tendens til lidt store armbevægelser og videoer jeg har set af folk spille gør det lidt mere kontrolleret.
Så ja Move kommer nok til at hjælpe med det problem, men jeg vil stadig synes det forstyrrer indlevelsen at have sådan en slikkepind i hånden når jeg spiller det. Der er et eller andet magisk Minority Report agtigt over Eden med KINECT.
GreaseballGreaseballSkrevet 18/06-11 15:47 
Nu bliver jeg helt nygerrig for at prøve det med Kinect. Elsker stadig at spille Rez.

Hvor er det nu du bor? ;D
BeanoBeanoSkrevet 18/06-11 17:55 
3of19>
Der er et eller andet magisk Minority Report agtigt over Eden med KINECT.

Jeg gætter på der ikke er et spejl der hvor du spiller? :D

Skal man ned i skidestilling for at udløse smart-bomb?
JmogJmogSkrevet 18/06-11 22:04 
Begge hænder i vejret som en dirigent der vil have et crescendo.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-11 11:37 
PS3 udgaven ser ud til at få Move og 3D understøttelse.

Kilde
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig