X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SSKT og pris?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/06-11 11:12 
Vi er pt. ved at kigge os om efter andre lokaler og det vil højst sandsynligt indebære, at det vil blive dyrere pr. deltager.
Hvor meget vides endnu ikke, men jeg vil gerne høre hvor meget du/i synes er tilladeligt for at SSKT skal kunne bestå.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 15/06-11 11:18 
Nu vil jeg sige at de sølle 30 kroner eller hvad det nu er vi gir, er ingenting i forhold til selve rejsen nogen af os har :)

Jeg ville ikke have noget imod op til en hundredelas
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/06-11 11:35 
En hund eller to tror jeg også sagtens, du kan vride ud af mig :)
AV Intelligent Terminal
JonassoeJonassoeSkrevet 15/06-11 11:37 
Synes 100 kr er tæt på smertegrænsen (man er vel fra Jylland).
30 kr. er dog ingenting, og selv en dramatisk prisstigning ville stadig gøre det ret billigt :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
ElgenElgenSkrevet 15/06-11 14:33 
Ca 200kr
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-11 14:42 
100kr er desværre max for mig. Togpriserne er hidsige nok i forvejen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 15/06-11 14:43 
ja, vil meget gerne kunne holde mig under 500,- for et træf
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-11 14:53, rettet 15/06-11 14:53 
En dog syntes jeg godt man kan gøre det for... Måske mere lidt afhængigt af hvilke faciliteter der er til rådighed.
HankyHankySkrevet 15/06-11 15:52 
200 kr, men så skal der også være fri fadøl ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/06-11 16:58 
Det er godt at høre at der er opbakning til at fortsætte SSKT trods eventuel prisstigning. Men der er godt nyt på vej.

I fremtiden vil træffene stadigvæk blive afholdt i de kendte lokaler og prisen vil naturligvis blive som hidtil. Faktisk er der lige nu et kommende træf i støbeskeen. Mere om det senere og i en anden tråd.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 15/06-11 18:19, rettet 15/06-11 18:20 
100 Kroner vil jeg mene er et fint loft for en simpel deltagelse.
Hvis vi snakker mere end 100kr vil jeg nok forvente mere i retning af konkurrencer, udstyr eller drikke/madvarer.

Men 150 er nok det maksimum jeg ville gå med til hvis det udelukkende er for selve deltagelsen, for syntes da det plejer at være meget hyggeligt.


Nogle idé om hvor i planlægger at flytte arrangemtet hen i landet? For tog priser spiller jo desværrer også ind.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
scavengerscavengerSkrevet 15/06-11 21:18 
Jeg vil også være villig til at betale betydelig mere for at få en fri-weekend :-)
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 15/06-11 21:41 
Captain N>
Nogle idé om hvor i planlægger at flytte arrangemtet hen i landet? For tog priser spiller jo desværrer også ind.

Samme sted som altid :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 15/06-11 22:00 
Killer Bean 2>
En hund eller to tror jeg også sagtens, du kan vride ud af mig :)

Det gælder også mig :-) Glæder mig allerede.
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/06-11 22:28 
Samme her :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Captain NCaptain NSkrevet 18/06-11 05:33 
Juggernaut>
Samme sted som altid :)

Fair nok. Lød bare som om i ledte efter nye lokaler:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 18/06-11 09:07 
Det gjorde vi sådan set også. Men kort tid efter at denne tråd var startet, faldt alting på plads og vi kan nu beholde vores lokaler som hidtil.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-11 14:28 
Hurray!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 19/06-11 11:58 
Jamen det var da godt. De var også så hyggelige:) Omend en smule opdelt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 12:06 
Captain N>
Omend en smule opdelt.

Om lokalerne er for store i forhold til deltagerantallet, folk placerer sig i kliker eller noget helt tredie, kan jo debatteres. Vi har i hvertfald været opmærksomme på problemet i et stykke tid efterhånden. Vi har snakket om muligheder for at få mere samling på folk, men er ikke kommet frem til en brugbar løsning. Forslag er velkomne :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 19/06-11 12:20 
kommer der noget sommertræf?
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 12:42 
Jæs :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 19/06-11 15:49 
Problemet er mest at alle NÆSTEN kan være i bare ét af de 2 lokaler men det gør at der lige en en lille gruppe der må isoleres i det andet rum eftersom de fleste jo gerne vil være sociale i det andet:)

Ved ikke om der rigtigt er en løsning på det "problem" men har der da været brok over det?


P.S. Super med noget sommer hygge. Så skulle vi da næsten have en grillfest også:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 19/06-11 15:55 
Synes kun det er godt med to rum. Vil man være social må man jo selv oppe sig lidt og gå rundt og hilse på folk.

Jeg havde det rart med at sove i gangen sidste gang! Jeg hører til en af dem som ikke bare kan sove når der er tordenlyde ;D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 16:22 
Vil der være stemning for at købe dåsecola på stedet, fremfor at skulle ud af bygningen? Jeg overvejer en tur over grænsen, og kan således tilbyde drikkevarer til ubarmhjertigt hårde priser. Noget med en 3-4 kr. stk.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 16:23 
Captain N>
Så skulle vi da næsten have en grillfest også:)

Det er også med i planerne :) Der er en yderst fornuftigt grillplads lige udenfor lokalerne.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 19/06-11 16:41 
ja den blev også godt brugt sidste sommertræf :)
nerosnerosSkrevet 19/06-11 17:01 
Juggernaut>
Vil der være stemning for at købe dåsecola på stedet, fremfor at skulle ud af bygningen? Jeg overvejer en tur over grænsen, og kan således tilbyde drikkevarer til ubarmhjertigt hårde priser. Noget med en 3-4 kr. stk.

Top :-)

Kan du sige noget om hvornår eller ca. træffet kommer? Har nemlig et lidt stramt program her i sommerens løb.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 17:03 
Vi arbejder på den sidste weekend i august. Intet er dog sikkert endnu.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-11 17:22 
Juggernaut>
Vil der være stemning for at købe dåsecola på stedet, fremfor at skulle ud af bygningen? Jeg overvejer en tur over grænsen, og kan således tilbyde drikkevarer til ubarmhjertigt hårde priser. Noget med en 3-4 kr. stk.

Det synes jeg lyder som en god ide. Nogen chance for nogle sukkerfri af slagsen også? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 19/06-11 17:48 
Second that - sukkerfri til folket. Ellers synes jeg også det lyder som en god ide.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/06-11 17:54 
Aye aye, capt'n. Erstatnings-sukker og naturligt sukker til folket.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 19/06-11 18:23 
Juggernaut>
Vi arbejder på den sidste weekend i august. Intet er dog sikkert endnu.

Ok det lyder godt :-)

Ja uden sukker også ville være fedt.
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/06-11 19:21 
Juggernaut>
Vil der være stemning for at købe dåsecola på stedet...

Ja for søren! Skide god idé!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Captain NCaptain NSkrevet 20/06-11 01:17 
Jeg foretrækker også den sukkerfri variant.

Det var dog lidt sent at arrangementet bliver syntes jeg. Havde håbet det ville ligge engang i Juli eller noget hvor vi alle har ferie osv.
Men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Er planen så at lave fælles grillning hvor alle medbringer nogle gode sager eller skal vi bare sørge for vores eget og så slås om grillen:)?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HankyHankySkrevet 20/06-11 06:56, rettet 20/06-11 07:59 
Problemet med at holde sådan noget i industriferien, er at folk ofte på forhånd allerede er booket - jeg selv er i hvert fald, så at holde det sidst i august forstår jeg udemærket :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-11 07:53 
Captain N>
Det var dog lidt sent at arrangementet bliver syntes jeg. Havde håbet det ville ligge engang i Juli eller noget hvor vi alle har ferie osv.

Netop ferien, som du nævner, er årsag til at vi ligger det så sent. Som Hanky også skriver, er folk som regel ude at rejse eller har andre aktiviteter, der gør at de ikke kan deltage i træffet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 20/06-11 07:55 
Captain N>
Er planen så at lave fælles grillning hvor alle medbringer nogle gode sager eller skal vi bare sørge for vores eget og så slås om grillen:)?

Sikke mange spørgsmål du har. Sidste gang vi grillede, købte folk bare ind til sig selv og styrede det derfra. Det gik rigtig fint.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 20/06-11 12:14 
Ja. Kan godt se logikken i at lægge det i August, ville bare selv havde foretrukket ferien. Men hvis flest mennesker kan komme i August så syntes jeg også det er bedst.

Jeg tror ikke jeg har flere spørgsmål ligenu så;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/06-11 13:25 
Jeg har ferie fra nu af til d. 22 August, så jeg er egentlig klar på et tidligere træf. Men så længe der i det hele taget er træf, er jeg glad :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 20/06-11 16:18 
Jeg ved godt jeg kommer til at fremstå som en pengepuger, men jeg er generelt ikke meget for at lægge mange penge for den slags, ligesom jeg heller ikke var meget for den der fælleskasse-foreningsting. Jeg foretrækker selv at styre mine penge direkte.

Men nu må vi se hvad det bliver til, om jeg vil lægge penge til det. :) Ville ærgre mig at gå glip af flere træf..fer..fe?..træfs?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/06-11 16:24 
Snakker du Cola? Jeg tror ikke der er nogen der tvinger dig til at købe dem?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig