X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er du bare vild med dyr og med at skrive


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/06-11 14:20 
Jeg har gennem de sidste par måneder puslet bag kulisserne på et større kæledyrsprojekt. Den første juli går Pet Square i luften (www.thepetsquare.com). Jeg er hyret til at være content manager (det vi andre kalder redaktør, men de insisterede på det skulle det altså hedde).

Pet Square er stedet hvor kæledyr og deres ejere mødes og deler deres interesser. Jeg har derfor brug for skribenter der brænder for emnet. Da der ikke er ti nye fisk der skal anmeldelse hver i uge, tager det mere form af baggrundsartikler (som ”Sådan bygger du dit første akvarium” eller ”Hvorfor er parakitter ikke sunde for din kat”) eller reportager fra dyrskuer, udstillinger og events.

Hvad får du så ud af det? Ja, i første omgang æren og øvelsen, men jeg vil bestemt ikke afvise at vi på sigt godt kan finde betaling i form af noget fra vores sponsorer.

Så hvis du bare ved alt om cichlider, burmesere eller deguer eller måske færdes hjemmevant på landets dyrskuer (eller kender en som gør) og bare brænder for at skrive om det, så send en mail til cj@dyreportalen.dk eller kingchaos512@gmail.com.

Man skal selvfølgelig kunne sætte tre-fire ord sammen, men viden om dyr er det vigtigste.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig