X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xperia Play


Svar
BazeBazeSkrevet 09/06-11 20:59 
Jeg savner en god håndholdt og da 3DS personligt virker uinteresserant, i og med dens batteritid er rigtig dårlig, overvejer jeg nu en Xperia Play.

Ganske enkelt; har i prøvet den? Hvad synes i om den?

Del, del og atter del jeres viden!
HulleHulleSkrevet 09/06-11 21:14 
Har prøvet den meget kort i reklame lastbilen som kørte rundt.
Grafikken er flot, uden at være prangende, ifølge fremviseren var den betydeligt kraftigere end PSP. Men da jeg spurgte ham om PSP support, sagde han at den ikke blev kombatibel med PSP spil. Det får advarselslamperne til at blinke hos mig, da det fragmenterer maskinerne og hvilke spil der bliver tilgængelig til netop Xperia Play. Det bliver en meget snæver brugerbase, så spørgsmålet er om udviklerne vil investere i den.
Hvis jeg var dig, vil jeg først og fremmest undersøge hvilke udviklere der bakker op om maskinen, for at skabe et billede af om der overhovedet kommer noget nævneværdigt til maskinen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 09/06-11 21:42 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en :(
Har ikke selv prøvet den, men det virker som en rigtig god combo. Xperia Play + En PS1 emulator, så kører det!
Derudover kommer Minecraft Pocket eksklusivt til Xperia Play :)
BazeBazeSkrevet 09/06-11 22:10 
Det vil jeg helt sikkert få tjekket op på, Hulle. :)
Tbh håber jeg at nøderne på XDA får låst op for native PS1 emulatoren, således man kan køre sine egne rips.
Android market har jo heldigvis emulatorer til alle de gode maskiner.
*drool*
BeanoBeanoSkrevet 09/06-11 22:25 
Hvis du bare vil spille dine egne PS1 rips, er en knækket PSP et godt valg... hvis du kan få fingrene i sårn en.
BazeBazeSkrevet 09/06-11 22:28 
Jeg har en 200X model, men jeg vil helst undgå at slæbe rundt med mobil + PSP, når det bare er til skole og småting. :)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-11 22:29 
Ja det er lidt uelegant :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/06-11 14:26 
jeg har købt en på dag 1 :)
Og er super glad for den! Man kan også bruge den til emu spil som Snes og her bruger man den lækker controller , ikke noget med at styre på skræmen :D

Hvis du har nogle spørgsmål omkring den ? vil jeg svare så godt jeg kan ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 10/06-11 16:10 
Hvilke emus har du prøvet? Der er jo (heldigvis) tonsvis af dem.

Speciel FPSe og N64oid er jeg interesseret. :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/06-11 21:46 
har kun spillet med snes og nes.
Som virker fint, der var problemer med et af spilene, (musikken spillet for hurtige)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 11/06-11 19:20 
Hvordan er udvalget i butikken lavet til den? Er det kun "Optimized for Xperia Play" spil eller er der også PS1 spil? :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-11 00:26 
Nej der er en "aps" for xperia play spil ,og en til PS1.
Lige nu er der hvis 7 spil til PS1. Og en stor røvfuld til play.
Men det bliver updat'et hele tiden... tror der kun var 4 PS1 spil der jeg købte den?? nu er vi på ca 7-8 STK.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 12/06-11 00:59 
Fair nok :-)
Hvad synes du om batteriet? Hvordan klarer dit batteri sig ved moderat forbrug?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-11 01:20 
ved xperia play og ps1, holder batteriet rigtig godt, men på emulator går det noget hurtiger.

Det er et 1500mah batteri.
langt bedre end en 3ds :D

det eneste dårlig jeg har at sige om det (lige nu) er at den er lidt tung, at ha' i lommen... :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BazeBazeSkrevet 12/06-11 19:48 
Tror sku jeg bestiller én når den gamle bliver solgt. Tak for det :-)
happyEDhappyEDSkrevet 13/06-11 12:51 
hvor købt og hvad koster den?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BazeBazeSkrevet 13/06-11 13:07 
Med eller uden abonnement?

2499,- på Callme og så 275,- pr. måned min. forbrug. Umiddelbart virker det billigst, hvis man også skal have abonnement med i.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/06-11 13:28 
jeg købte den uden for 4k og sætte et oister abonement på. Som skulle være danmarks billigste.

129kr/M fri sms fri mms, fri data til 5GB
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 20/06-11 11:14 
Er der nogen der har fundet ud af, hvordan man slår automatisk lysstyrke fra ? Jeg synes det er mega belastende at spille når det er mørkt, med en svag belysning. Det er en meget fed funkttion, hvis man da så bare kunne vælge at slå det til eller fra, ligesom man kan på en HTC :-)
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
HankyHankySkrevet 20/06-11 11:29 
Har du købt Xperia, din klaphat? :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BazeBazeSkrevet 20/06-11 12:06 
Happy Joe: Menu -> Indstillinger -> Skærm -> Lysstyke.

Sådan er det på min Desire HD.

Bestilt min Xperia Play i går, kan slet ikke vente! :D
JmogJmogSkrevet 20/06-11 12:53 
Happy_Joe>
Er der nogen der har fundet ud af, hvordan man slår automatisk lysstyrke fra?

Det kan man ikke. Så enten må du vente på en softwareopdatering eller jailbreake den og modde den til at kunne det:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1085086

Egentlig utroligt. Findes der overhovedet andre telefoner på markedet med en auto brightness, der ikke kan slås fra?
BazeBazeSkrevet 20/06-11 13:24 
Ej det er rimlige fail. Men lortet skal jo alligevel rootes, så mon ikke det går? ;-)
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 22/06-11 11:01, rettet 22/06-11 11:02 
Hanky>
Har du købt Xperia, din klaphat? :D

Jeg så en fra skolen spille metal gear solid, der kørte 60 fps, og så var jeg solgt :D den måtte jeg ha!

Også kan jeg se der er kommet en ny version af xperia play "Neo" lige efter jeg har købt den selfølgelig. Det er ikk lang tid man får lov til at have det nyeste nye ^^
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
BeanoBeanoSkrevet 22/06-11 11:10 
MGS i 60fps?

Via en uofficiel emulator?
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 22/06-11 11:19 
Beano>
MGS i 60fps?

Via en uofficiel emulator?

Nej, det var vidst en officiel emulator der hed Fpse, på android markedet :-)
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
BeanoBeanoSkrevet 22/06-11 11:21 
Ok, jeg mener en emulator som ikke er fra Sony :)
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 22/06-11 11:34, rettet 22/06-11 11:35 
Jeg synes ikk de har gjort et særlig godt job med crash bandicoot til det officiele xperia play market. Det er som om det lagger en del, og du kan ikk få muligheden for at få fuldscreen.

Det føles i hvert fald ikke som en gennemført port. Så jeg ville ikk bruge penge på de fremtidige ps1 spil på det markede, da fpse ser ud til at gøre det meget bedre :-)
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
BeanoBeanoSkrevet 22/06-11 11:35, rettet 22/06-11 11:40 
Jeg kender kun deres PS1 emulator på PSP hvor det fungerer fortræffeligt.

EDIT: Men altså ikke i højere framerate end spillene oprindeligt kørte i.
BazeBazeSkrevet 22/06-11 12:17 
Jeg har lige fået min i dag og her køre Crash som det skal. Man kan da sagtens sætte fullscreen til :)
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 22/06-11 12:27 
Baze>
Jeg har lige fået min i dag og her køre Crash som det skal. Man kan da sagtens sætte fullscreen til :)

Det kan godt være jeg har draget for hastige konklusioner, jeg så det kun kortvarigt på en der havde den :-)
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-11 13:18 
Nu går jeg og overvejer at købe én selv nu hvor de er faldet i pris og kan købes uden abb hos Amazon.co.uk til 2700 kr.
Til jer der har haft den i noget tid, er i stadig glade for den? Jeg kan forstå de har flyttet emulatorne væk fra android markedet til et andet marked, men alt kører upåklageligt?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/08-11 16:27 
Har kun en dårlig ting at sige, det er at den kan være tung at gå rundt med i lommen... jeg har ikke spillet meget ps1 spil. mest snes... som virker godt.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig