X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 på B&O-fjernsyn? Hjælp søges


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 08/06-11 20:34 
Jeg har problemer med at få min Xbox tilsluttet mit b&o mx 1500 fjernsyn derhjemme. Har slået den til andre fjernsyn hvor det virker fint. men har lige anskaffet mig det her derhjemme. Jeg kan godt slå andre spillemaskiner til igennem scart stikket. (har testet med en ps1) Er Xbox'en for ny til mit gamle b&o? Jeg har slået xbox'en til pal50.

Det er en (stor) opgradering for mig hvis jeg kan få tv'et til at spille med xbox'en, da jeg kommer fra et 10" tv. Og det er altså svært at læse teksten på det... (Limbo går fint)
Kæresten er ikke meget for fjernsyn i stuen...:,0)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 08/06-11 20:53 
Hvorfor så ikke bare købe en monitor/PC skærm? Den fylder ikke noget og du får et meget bedre billede :-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 08/06-11 21:08 
Forbi CRT er the way to go };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
varmtvandvarmtvandSkrevet 08/06-11 21:10 
ang. monitor:
Er der er også noget æstetik indblandet, især fra kærestens side.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 08/06-11 21:12 
Put your foot down ;-)

Ok alt iorden.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/06-11 21:27 
Sker der bare ingenting, når du tænder for maskinen?
Hvad er det for et kabel du bruger? RGB?
AV Intelligent Terminal
SaftenSaftenSkrevet 08/06-11 21:55, rettet 08/06-11 21:55 
Har du osse husket den lille kontakt på selve scart-stikket? (kan godt se du har slået den til pal50, men det er, som jeg forstår det, i selve menuen du har gjort det.)
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
varmtvandvarmtvandSkrevet 08/06-11 22:03 
Det er et microsoft Composite AV cable med microsoft scart stick også. men der er ikke nogen kontakt på stikket desværre.
Hvordan ville det gå med et rgb kabel hvis jeg købte sådan et?
Kan godt være jeg skal se efter et andet fjernsyn der kan tage pal60 (for det kan det vel ikke det her?)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 08/06-11 22:05 
nej der sker ingenting. Det er godt nok som om fjernsynet søger lidt efter kanaler. jeg sætter den på 0 kanalen, som der virkede med playstationen, det plejer jeg at gøre med b&o.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/06-11 23:00 
Mit MX 4200 æder alt, hvad jeg kyler efter det af signaler. Men jeg ved ikke, om indmaden er anderledes i et MX 1500 :/
AV Intelligent Terminal
varmtvandvarmtvandSkrevet 12/11-11 08:53 
For god ordens skyld vil jeg lige skrive at jeg fandt ud af problemet ved at finde en manual til fjernbetjeningen. Jeg skulle trykke shift og derefter AV. (at det så viste sig at være en trist fornøjelse at spille xbox360 på dette lille lowres fjernsyn er en anden historie)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 12/11-11 10:52 
I told you :-)
Bashful Neophyte
varmtvandvarmtvandSkrevet 12/11-11 11:51 
ja. Jeg må lære at lytte efter:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig