X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2011: Nintendo


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 17:26 
Nintendo's pressekonference starter her kl 18:00

http://e3.nintendo.com/
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

THE Nintendo/Proj... Se hele indlægget
163 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
HankyHankySkrevet 07/06-11 19:50 
Nope, ren og skær Wii BC.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JonassoeJonassoeSkrevet 07/06-11 19:51 
Beano>
Smash Bros... til Wii U og 3DS :D

Ak ja, håber bare man kan bruge sine GC controllere på Wii U. Kommer aldrig til at bryde mig om at spille det på 3DS, og jeg kan slet ikke forestille mig at spille det på den forfærdelige tablet controller.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
KilroyKilroySkrevet 07/06-11 19:51 
Jmog>
Argh! Jeg havde håbet, den ikke var kraftigere end de andre konsoller, men det ER den. Så efter al sandsynlighed så vil det være den bedste maskine til multiplatformtitler... og så vil jeg være nødt til at købe den. Pis. Havde håbet jeg kunne vente til næste generation. Og nej, dette er ikke næste generation - der er den for tæt på PS3 og Xbox 360 i performance.

På papiret er PS3 vel stadig den stærkeste maskine, men sammenligninger som eksempelvis Digital Foundry's siger oftest at Xbox-versionerne er de bedste? Gør de ikke?
Nu bliver jeg i tvivl.
Kilroy Was Here
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 19:51 
Adgang til presse site er hér

http://press.nintendo.com/E32011/

Name: E32011
Pass: nintendo
JmogJmogSkrevet 07/06-11 19:52 
Hanky>
Understøttelse af USB-harddisk :)

Officielle specs fra Nintendo's press-site.
http://bombsomedodongos.com/a/images/specs.jpg

Ahh, der er ikke indbygget nogen HDD. Hmm, ærgerligt. Vær nu lidt seriøse med hensyn til downloads af spil Nintendo. I gør det for nemt for Sony og MS at vinde slaget om digidownloads.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 19:55 
Noget info om Wii spil vil kunne opscaleres til 720/1080p?
jaesjaesSkrevet 07/06-11 19:57 
Kilroy>
Eftersom Reggie sagde at der ikke var nogle konkrete spil endnu, Who knows! Men de viste klip fra spil som også kommer til PS3 og Xbox, såh... Mindst det samme som en Xbox 360?

Jeg fik det indtryk, at de fleste af de viste multiplatform-titler var WiiU-versioner. Tekken var i hvert fald (måske det endda var eksklusivt?). Det viste Zelda må også være "sådan regner vi med, grafikken kommer til at se ud" - og i sådan nogle tilfælde overdriver udviklerne jo stort set altid :)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 19:58 
Reggie er live på GT's feed nu.

http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
3of193of19Skrevet 07/06-11 19:59, rettet 07/06-11 20:08 
Jmog>
Hanky>
Understøttelse af USB-harddisk :)

Officielle specs fra Nintendo's press-site.
http://bombsomedodongos.com/a/images/specs.jpg

Ahh, der er ikke indbygget nogen HDD. Hmm, ærgerligt. Vær nu lidt seriøse med hensyn til downloads af spil Nintendo. I gør det for nemt for Sony og MS at vinde slaget om digidownloads.

Det er for nemt et sted at spare penge for Nintendo. Harddiske vil altid koste et vist beløb fordi de simpelthen ikke kan laves billigere pga mekanikken.
Men se hvad MS har lavet med 360'eren i hele denne generation. Det kunne jo sagtens tænkes at der kommer en SKU med en harddisk inkluderet. Og hvis man så kan vælge en billigere løsning end ved Xbox hvor man næsten (hvis man ikke havde lyst at rode med tricks) var tvangsindlagt til at købe MSs dyre egne harddiske ser jeg da det her som positivt.
SonicSonicSkrevet 07/06-11 20:03, rettet 07/06-11 20:04 
Ligner en tablet med indbygget joystick/pad. Man kan godt se hvor de vil hen med det...

Interessant nok :)

Tegnet på min iPad :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:03, rettet 07/06-11 20:04 
@3of19: Og med SD kort der hele tiden falder i pris og stiger i kapasitet, tror jeg ikke det bliver et issue med manglende indbygget HDD. Ihvertfald ikke noget der er en deal-breaker for mig.
dpldplSkrevet 07/06-11 20:04 
Kilroy>
På papiret er PS3 vel stadig den stærkeste maskine, men sammenligninger som eksempelvis Digital Foundry's siger oftest at Xbox-versionerne er de bedste? Gør de ikke?
Nu bliver jeg i tvivl.

PS3 har den bedste CPU og 360 har en bedre GPU. Sådan jeg altid forstået det.

Første ting jeg vil sige er. Hold kæft den måde de fortalte om Wii U på var ringe. Sidder stadig mange folk og tro det hele handlede om en controller til wii og at der ikke var en nye maskine. (Ja tog et stykke tid før jeg fandt ud af det selv).

Ellers ser den lovene, men at vis spil som BF3, darksiders, batman og så videre. Ja den virkede bare ikke, flest af de spil, ville jo være tæt på 1 år gamle til den tid, vis vi er uheldig med udgivelse datoen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:08, rettet 07/06-11 20:10 
@dpl: Planen er vist launch medio 2012.

Kilde
JmogJmogSkrevet 07/06-11 20:08 
Kilroy>
På papiret er PS3 vel stadig den stærkeste maskine, men sammenligninger som eksempelvis Digital Foundry's siger oftest at Xbox-versionerne er de bedste? Gør de ikke?
Nu bliver jeg i tvivl.

De er nogenlunde lige stærke. Xbox har den bedste grafikchip og mest RAM(*) mens PS3 har den bedste processor. RAM er som oftest det største problem, når det gælder multiplatformstitler der kører for eksempel Unreal Engine, hvilket har betydet at spillene som regel har kørt bedre på Xbox. Udviklerne er dog blevet bedre og bedre til at finde workarunds når det gælder RAM'en.

Bliver interessant at se, om de leakede specs har ret i at Wii-U har 512MB system-RAM og hele 1024MB RAM til video. Det er en lækkerbidsken af rang, hvis det virkelig passer.


(*: På papirer har begge konsoller 512MB RAM. På Xbox kan udviklerne dog frit vælge, hvor meget der skal være til Video og hvor meget der skal være til systemet, mens det på PS3 er skarpt opdelt i 256MB til system og 256MB til video)
3of193of19Skrevet 07/06-11 20:11 
Meh, ingen up-rez af Wii spil :( boooooo!
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:11, rettet 07/06-11 20:11 
Reggie siger lige at Wii spil *ikke* vil blive opscaleret til 720/1080p :(

EDIT: Slow
JmogJmogSkrevet 07/06-11 20:12 
Det er da sindssygt dovent. Det burde deres grafikchip da absolut være i stand til uanset om Wii spil emuleres i software eller hardware.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:13 
Ja... Nintendoh! :(
dpldplSkrevet 07/06-11 20:15 
Beano>
@dpl: Planen er vist launch medio 2012.

Det er mindste ½ år senere. tro kotaku skriver fra marts til december 2012. Så halvt til helt år for de spil er sgu lang tid. Til den tid kan battlefield 3 have tabt dens pust hos mainstream.

Personlig kunne jeg ikke lide sidste generation graphic(Ved ikke hvorfor), så ikke blevet meget wii til mig. Men vis der kommer nogen gode nintendo spil til Wii U kunne jeg godt finde på at snuppe en engang.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:16, rettet 07/06-11 20:20 
dpl>
Det er mindste ½ år senere. tro kotaku skriver fra marts til december 2012.

Baseret på en fejlagtig oversættelse - EG rapporterede det samme. Se mit link :)

EDIT: Men derfor behøver det jo ikke være rigtigt hvad Nikkei siger.
JonassoeJonassoeSkrevet 07/06-11 20:18 
Kan stadig ikke begribe hvor dårlig den controller ser ud :(
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
JmogJmogSkrevet 07/06-11 20:20 
Jeg er lige kommet i tanke om noget der sætter alvorlige spørgsmlstegn ved de leakede specs: Maskinens størrelse.

Det ser ud som om den har nogenlunde samme størrelse som en Wii, hvilket ikke passer særligt godt sammen med hardware der potentielt vil være en hel del varmere end en Xbox 360. nu udkommer den godt nok ikke i morgen, og der sker hele tiden udvikling i produktionsteknikker, men jeg tvivler ærligt talt på de kan få de tal ud af en maskine på den størrelse. Uden at den smelter i hvert fald.
dpldplSkrevet 07/06-11 20:21, rettet 07/06-11 20:23 
Det link for det stadig til lyd som "kan måske blive udgivet". Det er den der måske, jeg ikke kan lide. Den har altid været en djævle når kommer til gaming udgivelser.

Dette kommer fra kotaku og er en nyhed fra idag.
"Release date between April 1, 2012 to December 31, 2012; or after the end of Nintendo's fiscal year"


EDIT: Jmog vis bedømmer på billede, så kan den jo let snyde.
Her er et billede jeg fandt på neogaf. Synes mere den ligner en 360m

Linky
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:22 
Live Skyward Sword demo på GT nu
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:23 
dpl>
Dette kommer fra kotaku og er en nyhed fra idag.
"Release date between April 1, 2012 to December 31, 2012; or after the end of Nintendo's fiscal year"

Jeps - medio 2012 er også efter 1. april 2012 :)

Men jeg tror slet ikke de selv ved det med sikkerhed endnu.
SumezSumezSkrevet 07/06-11 20:25, rettet 07/06-11 20:28 
For meget tekst og for få videoer og billeder i den her tråd :(
Vil gerne vide hvad det er folk synes er rigtig flot
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 07/06-11 20:26 
Bliver lige nu til smide dette ind, lille ting fra gameinformer.
"When we asked Bonstead if he thought it was possible that the Wii U version of Darksiders II would be the best version of the game, he said, "Yeah, just because the hardware is more powerful and it will have some extra features that I think will actually be useful to people playing the game. With it’s controller, [the Wii U version of Darksiders II] might be the best version of the game.""

LINKY
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:33 
Sumez>
For meget tekst og for få videoer og billeder i den her tråd :(
Vil gerne vide hvad det er folk synes er rigtig flot

Hvem syntes det?
SumezSumezSkrevet 07/06-11 20:34 
Beano>
dang... noget flottere end Wii... WEEE!

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:34, rettet 07/06-11 20:36 
Tech demoen med fuglen. Nu ikke så doven!

EDIT: Tog mig 10 sekunder at finde :D

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-wii-u/715112
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-11 20:41 
Fedt at det nye zelda er gået mere tilbage til wind waker stilen. Den type grafik egner sig langt bedre til zelda, frem for den "realistiske" twilight princess grafik.. Godt nintendo... Interessant med den anden zelda teaser også (tech demo ting).
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 07/06-11 20:45, rettet 07/06-11 20:46 
Jeg kunne godt være klar på den, alene på den baggrund at jeg vil kunne spille videre på controlleren, når kvindemennesket insisterer på at ville se "Hvad bruden ikke ved".


Kalicola>
Fedt at det nye zelda er gået mere tilbage til wind waker stilen. Den type grafik egner sig langt bedre til zelda, frem for den "realistiske" twilight princess grafik.. Godt nintendo... Interessant med den anden zelda teaser også (tech demo ting).

Fuck Zelda!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:48 
Det kræver motion-plus så?
HankyHankySkrevet 07/06-11 20:49 
Ja.
Nas alligevel, med sådan et skarpt sværd - nå, videre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 20:53 
Jeg har lige opdaget at der ikke er analoge sticks, men nubs på controlleren :O Det er godt nok ikke et for heldigt skridt, og forhåbentligt noget de laver om.

Ellers synes jeg ideen med at kunne spille videre på selve controlleren er god.

Godt at se så mange af Nintendos egne 3DS titler bliver annonceret til udgivelse inden årets slutning - til den tid er konsollen forhåbentligt også faldet endnu mere i pris :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:56 
Echelon VI>
Jeg har lige opdaget at der ikke er analoge sticks, men nubs på controlleren :O Det er godt nok ikke et for heldigt skridt, og forhåbentligt noget de laver om.

Hvor har du set det?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 20:57 
Det ser ud som om at de slide pads har en god rækkevidde.

http://kotaku.com/5809519/take-a-tour-of-the-amazing-wii-u-controller-in-our-hands
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:58, rettet 07/06-11 20:58 
Damn ja!... skidt!
Håber det føles bedre end PSP/3DS nubs/sliders.
ChronoChronoSkrevet 07/06-11 20:58 
Men kom der et nyt Zelda til Wii U? Er der billeder af det? Eller er det Skyward Sword de udsætter?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:59 
Skyward kommer i år og til Wii. Zelda til Wii U er vist slet ikke annonceret officielt - kun teaset ifm. med hardwaren.
JonassoeJonassoeSkrevet 07/06-11 21:00, rettet 07/06-11 21:01 
Darkbeat>
Det ser ud som om at de slide pads har en god rækkevidde.

http://kotaku.com/5809519/take-a-tour-of-the-amazing-wii-u-controller-in-our-hands

Fantastisk, var lige ved at tro, at der ikke var noget som helst godt ved controlleren =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 07/06-11 21:02 
Beano>
Tech demoen med fuglen. Nu ikke så doven!

EDIT: Tog mig 10 sekunder at finde :D

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-wii-u/715112

Jeg søgte rundt på GameTrailers "inside e3" sektion og kunne ikke finde et ord om Wii U, og YouTube resulterede kun i en video med Wii U Sports og 2 sekunder af papegøjen. Så jeg har altså prøvet. Der var ikke nogen der sagde noget om en tech demo med en fugl!
Det er det samme problem hvert år ved E3, alle sidder i tråden og kommenterer på de streams de ser, men ingen siger noget om hvad det er de kommenterer på :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 21:04 
@Sumez: Jeg tror faktisk også det var mere held end forstand at den lige kom op i toppen da jeg gik ind på GT :D
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 21:07, rettet 07/06-11 21:13 
Super Mario 3DS gameplay trailer for dem som missede det:

http://www.eurogamer.net/videos/first-super-mario-3ds-gameplay-trailer

Og Luigi's Mansion 2:
http://gamevideos.1up.com/video/id/33868
GreaseballGreaseballSkrevet 07/06-11 21:23 
Der var meget snak om den nye konsol kunne lave tessellation i en anden tråd. Nogen der kan sige PT om dette er muligt eller ej?
Zzap!Zzap!Skrevet 07/06-11 21:34, rettet 07/06-11 21:43 
Den kan nok lave det (det kan næsten alt fra de sidste 10 år). Spørgsmålet er hvor meget.

Tror forresten at controlleren har en sensorbar indbygget. Har det været nævnt nogen steder?
Born to kill space
JmogJmogSkrevet 07/06-11 21:37, rettet 07/06-11 21:37 
Havde den tråd da info om, hvilken grafikchip, der sidder i maskinen? For den har vi jo endnu ikke fået officiel info om og så er det jo ikke til at sige.

*edit* Det var til spørgsmålet om Tesselation.
jaesjaesSkrevet 07/06-11 22:35 
Skærmen er åbenbart ikke multi-touch :/
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 22:45 
Hvad er skærmopløsningen?
Zzap!Zzap!Skrevet 07/06-11 22:55 
Hvis det er en resistiv skærm er det simpelthen for fesent.
Born to kill space
163 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig