X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2011: Nintendo


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 17:26 
Nintendo's pressekonference starter her kl 18:00

http://e3.nintendo.com/
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

THE Nintendo/Proj... Se hele indlægget
163 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
SumezSumezSkrevet 08/06-11 14:38 
I det mindste får konsollen et navn som selv vores fugl kan finde ud af at sige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/06-11 14:50 
Sumez>
I det mindste får konsollen et navn som selv vores fugl kan finde ud af at sige.

Eller som tidligere er blevet citeret :D

http://www.youtube.com/watch?v=92mFlANJ3Ew
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/06-11 15:12 
Man skal vist slå koldt vand i blodet, med hensyn til Smash Bros.

De er hudløst ærlige de japanere...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RuneSPRuneSPSkrevet 08/06-11 17:51 
Mht controlleren tror jeg den kunne have sin berettigelse eksempelvis i forbindelse med action rpgs, som world of warcraft, hvor man så kan mappe ens abilities som knapper på touchskærmen. På den måde kan man stadig hurtigt have adgang til mange abilities, uden et keyboard :)
Zzap!Zzap!Skrevet 08/06-11 19:50 
Stylussen bliver også genial til kamera kontrol generelt. Bedre og mere præcis end en mus.
Born to kill space
HulleHulleSkrevet 09/06-11 09:17 
Beano>
@Hulle: Det vil være skrækkelig!

Kan du ikke lide achievements?

Kilroy>
Hulle>
Nu mangler der bare at blive annonceret et rigtigt onlinesystem :)

Jeg tillod mig at rette din post ;)

Heh :) Men Nintendo har sagt at de vil gøre det rigtigt denne gang og at de har hentet kræfter udefra, til at gøre det ordentligt. Så det behøver du skam ikke at være så nervøs for ikke sker.. Det er jo rigide Nintendo, I know, men denne gang skulle den være god nok.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-11 10:51 
Jeg vil se det før jeg tror det.

Ubisoft taler om at de ikke længere vil have med Friendcodes at gøre på den nye platform, men et ID til en spiller, altså ikke et ID bundet til maskinen. Det kan enten betyde at de har tænkt sig at køre deres egen backend, eller at de ved mere om hvad Nintendo har i sinde, end hvad der er blevet præsenteret indtil videre.

Desværre lyder det mest som det første, men jeg håber på det sidste.

Bye bye, friendcodes
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/06-11 11:15 
Hulle>
Kan du ikke lide achievements?

"Skrækkeligt" var nok lige hårdt nok men er bare totalt ligeglad med achievements/trophies og syntes Nintendo skal bruge deres kræfter på mere fornuftige ting - der er rigeligt at gå igang med :P
HulleHulleSkrevet 09/06-11 11:21 
Det var Eurogamer som havde en nyhed hvor Nintendo sagde at de hentede folk udefra til at gøre det korrekt denne gang, men nu kan jeg ikke finde den længere.
Men jeg håber sgu de skrotter friendcodes totalt og får online som 360 og en achievements variation.

Ja, der er rigeligt at gå igang med. De har sovet i timen med online integration og nu er det på tide at vågne op :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/06-11 11:34 
Hulle>
Det var Eurogamer som havde en nyhed hvor Nintendo sagde at de hentede folk udefra til at gøre det korrekt denne gang...

Forhåbentligt ikke nogle frisk-fyrede Sony backend folk de har hyret ;)
JonassoeJonassoeSkrevet 09/06-11 16:10 
Echelon VI>
Man skal vist slå koldt vand i blodet, med hensyn til Smash Bros.

Yeah der går nok lige et par år, før vi ser en trailer =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-11 17:46 
Hulle>
Det var Eurogamer som havde en nyhed hvor Nintendo sagde at de hentede folk udefra til at gøre det korrekt denne gang, men nu kan jeg ikke finde den længere.

Jeg mener at have læst noget lignende - eller i hvert fald at Iwata udtalte at de havde indset at deres egen viden ikke rakte på området. I sidste ende er det selvfølgelig Nintendo selv der bestemmer, og laver retningslinjer, selvom det er en tredjepart der står for udviklingen. Der er taget et par mikroskridt på 3DS mht. onlinefunktionalitet - mere forventer jeg ikke af Wii U, af frygt for at blive skuffet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 09/06-11 17:57 
Lidt screenshots fra et Wii U-spil (Ubisofts Killer Freaks From Outer Space). Ikke voldsomt pænt...
http://gamersyde.com/news_e3_killer_freaks_announced-11328_en.html
163 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig