X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2011: Sony


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 01:56 
Sony's E3 konference starter hér kl 02:00

http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 02:55 
Sony viser Medieval Moves til Playstation 3.

Det er et vestligt Dragon Quest: Swords.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 03:00 
Uncharted 3 ser for øvrigt fantastisk ud.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 03:05, rettet 07/06-11 03:06 
Der kommer Move implementering i Little Big Planet 2 så folk kan lave spil hvor man skal bruge Move.

Sly 4 annonceret.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 03:12 
Fyrene bag Eve online (CCP) er ved at lave et FPS der hedder Dust 514 der kommer til at fungere sammen med Eve på én eller anden mærkelig måde, men bliver eksklusivt til PS3.

Lyder som et mere advanceret Planetside.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 03:52 
Streetfighter X Tekken kommer også til Playstation Vita (som er det officielle navn nu).

Cole fra Infamous bliver spilbar i PSV versionen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 03:58, rettet 07/06-11 03:59 
I traileren på ud af PSV segmentet var der et klip fra et spil der ser ud som om det er lavet af holdet bag Odin Sphere og Muramasa.

PS Vita kommer til at koste

Wifi: 249 Euro
3G/Wifi: 299 Euro
JmogJmogSkrevet 07/06-11 04:31 
Absolut en pris jeg kan leve med. Hvis Uncharted bliver launchtitel, så køber jeg maskinen, så snart den er ude. LBP Vita så dælme også lækkert ud. Meget indbydende toolset og så kombineret med alle de muligheder multitouch giver... Wow.
enfenenfenSkrevet 07/06-11 08:05, rettet 07/06-11 08:07 
Men igen skal vi europæere betale ca. 25 % mere for samme vare, når skatter og afgifter er medregnet. I hvert fald som kurserne ser ud lige nu. Røveri.

Den ser nu ok ud.
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 07/06-11 08:22 
Darkbeat>
Sony viser Medieval Moves til Playstation 3.

Det er et vestligt Dragon Quest: Swords.

Heh :) Tredje gang er lykkens gang, som man siger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 08:42 
Fornuftig pris på PSV. Bliver spændende med launch-titler - med Uncharted, LBP, Wipeout, Super Stardust Delta, Everybody's Golf, osv. er der potentiale, men 3DS's lineup så jo også enormt lovende ud på E3 sidste år :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 09:32 
Prisen virker meget fornuftig, men spillene, har jeg svært ved at få armene op over hovedet over. Uncharted virker spændende, men jeg har bare spillet det to gange før. Det samme med LPB, Wipeout i særdeleshed, Super Stardust og Everybody's Golf. Jeg vil have titler der er designet specifikt til maskinen, og ikke bare PS3-spil - dem vil jeg da hundrede gange hellere spille på min Playstation 3.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 10:42 
Spillene er designet til maskinen og ikke ports. Jeg er egentligt temmeligt ligeglad med om spillene adskiller sig fra noget man kunne spille på PS3 - så længe det er underholdende kvalitetstitler.
Ellers er der spil som LBP og Little Deviants som udnytter PSV'ens front/back touch features - hvis det er det som man vil have.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 10:48 
Jeg forstår det ikke er ports (med undtagelse af Wipeout), min pointe er stadig den samme :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 10:52, rettet 07/06-11 11:12 
Som jeg skriver - det er ikke ports... heller ikke Wipeout 2048 :)

EDIT: Skal dog siges at jeg egentligt er enig med dig i at der ikke er vist nogen titler med rigtig WOW-effekt. Potentielt solide titler i kendte franchises uden nogen overraskelser. Noget som præger hele E3 indtil videre - håber ikke Nintendo skuffer!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 11:18 
Det var nedenstående video der forvirrede mig.

HUD'en er den samme som i HD/Fury, banen der bliver fremvist er fra Pure/HD, og lur mig om køretøjet ikke er fra Fury. Umiddelbart synes jeg det giver endnu mere valør til min pointe, på trods af at spillet ikke er en port :)

PSV/PS3 video
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 11:37, rettet 07/06-11 11:41 
Jeps, men det er også fremvist nye baner og de siger eksplicit 20 nye baner, game modes osv. Der er også lavet ændringer i gameplayet f.eks. mht. shield og pads. Tror den gamle bane er vist pga. cross-platform play med HD udgaven på PS3.

EG's Wipeout 2048 preview
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/06-11 12:31 
Nå, overordnet synes jeg da at Sony slap bedre fra det end Microsoft. Stadig mange "Mov mig her og Move mig der". Men ellers ok.
KilroyKilroySkrevet 07/06-11 12:49 
Jeg fik ikke set den, men alene annonceringen af Vita og de spil der hører sig til, fik Sony til at hæve sig over MS. Desuden blev der annonceret et nyt Sly Cooper, hvilket er ret fantastisk.
Kilroy Was Here
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-11 13:01 
Er PS Vita det samme som psp når vi snakker power, og er det bare nye features, eller hvordan? Hvorhenne i registret ligger PS Vita?
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 13:13, rettet 07/06-11 13:14 
Den er LANGT mere kraftig. Der sidder en A9 CPU med 4 kerner i dyret, plus en SGX543MP4+ GPU.

officiel hjemmeside med specs.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 13:20 
Og en 5" OLED skærm med 4 gange opløsning af PSP'en - burde være et stort spring :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 13:27 
Også det :)

PSV virker spændende på papiret - nogle flotte specs - og det virker som om at der er blevet taget hånd om PSP'ens faldgruber. UMD-formattet er ude, og de lange loadtider er dermed forhåbentlig elimineret. Den irriterende analog nub, er erstattet af to ægte analoge styrepinde (JA!).

Men ak, spillene. Mon ikke det kommer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 07/06-11 13:32 
Tja, PSP er jo også en superlækker maskine (hvis den virker!! >:o) sammenlignet med DS, men der er godt nok ikke mange spændende spil på den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 13:42 
Jeg frygter lidt man skal have murerhænder for at bruge den... skulle være ret stor, større end den første PSP.
KilroyKilroySkrevet 07/06-11 13:51 
Når den primære målgruppe er japanere, så tvivler jeg kraftigt på at den er bygget således, at det kræver store nordiske hænder at favne maskinen.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 13:52 
Det kan du have ret i - men lille er maskinen ikke :)
jaesjaesSkrevet 07/06-11 15:46, rettet 07/06-11 16:39 
Også en total sløj omgang fra Sony, IMO. Der var engang, hvor der var masser af overraskelser på pressekonferencerne på E3, og mindst et par spil man sad og stor-savlede over.

Hvor var de skøre japanske spil, og hvorfor så langt de fleste af de store titler så kedelige ud (taler her også om de andre konferencer, jeg (delvist) har set)? Gears of War 3, Uncharted 3, Modern Warfare 3, Assassin's Creed: Revelations. 4 x spil uden noget unikt over sig. Ok, rant slut :)
SumezSumezSkrevet 07/06-11 15:51 
Måske du er mere heldig på TGS. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/06-11 15:54 
Sumez>
Måske du er mere heldig på TGS. :)

Sikkert, men det er et japansk firma, og vi spiller også japanske spil i vesten :)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 16:23 
Rant bare løs - jeg er helt enig!

Nintendo har bare ikke at skuffe...
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-11 17:24 
jaes>
hvorfor så langt de fleste af de store titler så kedelige ud (taler her også om de andre konferencer, jeg (delvist) har set)? Gears of War 3, Uncharted 3, Modern Warfare 3, Assassin's Creed: Revelations. 4 x spil uden noget unikt over sig.

Det tror jeg vi er en del herinde, som er blevet klar over jvf. den gamle tråd om diversiteten i spil. Blockbuster produktioner har efterhånden en kvalmende forudsigelighed over sig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-11 17:35 
Nu skal jeg ikke lyde snoppet, men jeg sidder og kigger på gametrailers livestreamen og krummer tæer over "almindelige mennesker" i chatten.

De sidder alle sammen og hyler efter Battlefield 3 og Modern Warfare 3 og alt andet er boring. Udover det er det også helt vildt racistiske, selvom de er logget på med deres Facebook profil og rigtige navn. De sidder og skriver "ching chong!" når der er asiater på og "LOL SPEAK ENGLISH!" når Franskmænd og Svenskere er på.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 17:42 
Jeg synes tit jeg oplever at folk glemmer at de ikke længere er anonyme på internettet, når de er på Facebook - det er da hvert fald det jeg går ud fra er tilfældet, når folk opfører sig på den måde :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 17:49 
Darkbeat>
Nu skal jeg ikke lyde snoppet, men jeg sidder og kigger på gametrailers livestreamen og krummer tæer over "almindelige mennesker" i chatten.

Bliver ikke bedre af at GT har en dum gås til at sidde og læse kommentarerne op i deres live feed... jammen!?!?!
jaesjaesSkrevet 07/06-11 17:51 
Bede-x>
Det tror jeg vi er en del herinde, som er blevet klar over jvf. den gamle tråd om diversiteten i spil. Blockbuster produktioner har efterhånden en kvalmende forudsigelighed over sig.

Jeg er ikke klar over pointen med dit indlæg - er du enig, eller mener du, at det er noget, man burde have set komme?

Hvis det er det sidste, så er min vurdering modsat, at der er forskel på en generel tendens og events, hvor man må gå ud fra, at firmaerne er interesserede i at skyde deres absolut mest interessante skyts af. Vise at de formår at levere friske spiloplevelser.
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-11 17:55 
jaes>
er du enig

Ja, jeg er enig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 07/06-11 18:38, rettet 07/06-11 18:40 
enfen>
Men igen skal vi europæere betale ca. 25 % mere for samme vare, når skatter og afgifter er medregnet. I hvert fald som kurserne ser ud lige nu. Røveri.

Det er faktisk IKKE røveri. Udover at de 250$ ikke inkluderer moms (som er forskellig fra stat til stat), så har købekraft og indkomst meget mere at sige. Stort set alle forbrugervarer er billigere i US og indkomsten er lavere. Profitmargin er også lavere på grund af at de kan sælge langt større mængder. Det ville være utænkeligt, at den kostede det samme på begge sider af atlanten.

Det er ikke så meget et spørgsmål om, at den er dyrere for os. Den er snarere billigere for dem. Vi betaler ikke en højere pris end hvad der er det normale. Det ER normalprisen.

Og så er problemet jo altså heller ikke større end, at vi kan glæde os over, at vi kan købe den til en (for os) lav pris ved at importere fra US eller Canada. Jeg er spændt på at se hvad vg+ vil sælge den til.
SumezSumezSkrevet 08/06-11 09:30, rettet 08/06-11 09:31 
Darkbeat>
I traileren på ud af PSV segmentet var der et klip fra et spil der ser ud som om det er lavet af holdet bag Odin Sphere og Muramasa.

Vanillaware spillet er Dragon's Crown, og kommer også til PS3:

http://www.1up.com/news/odin-sphere-muramasa-developer-first-hd-game-dragons-crown]Store numser og babser[/LINK]" target="">Store numser og babser
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/06-11 10:24 
Det ser rigtig fedt ud!

Jeg håber de porter Odin Sphere og Muramasa til PSV - så køber jeg, hands down, konsollen på dag ét.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 10:31, rettet 08/06-11 10:31 
Ser dælme pænt ud!

Trailer...
http://www.youtube.com/watch?v=4tjx5NnT7QQ
SumezSumezSkrevet 08/06-11 11:49 
Hende amazonen ser virkelig, virkelig uhyggelig ud D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-11 10:43 


PSV måske regionsfri!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-11 17:49 
Kalicola>
Er PS Vita det samme som psp når vi snakker power, og er det bare nye features, eller hvordan? Hvorhenne i registret ligger PS Vita?

Denne video siger det lidt bedre :)

Vision Engine Demo
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-11 12:34 
Nice!
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig