X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2011: Microsoft


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-11 18:26, rettet 06/06-11 18:26 
Dedikeret tråd til Microsoft nyheder.
Pressekonference kan ses hér fra kl 18:30

http://www.xbox.com/en-US/Community/E3
73 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 07/06-11 10:47, rettet 07/06-11 10:47 
Findes der mere end én måde at tilgå den? Det tager ikke lang tid når man starter xboxen, men når man kommer tilbage til dashboard efter et spil, tager det en evighed.
Hvor mange spil/trials har du liggende?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 07/06-11 10:50 
Helt misforstået.
Kilroy Was Here
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-11 11:49 
Hulle>
******Halo 3 spoiler:******
Døde Master Chief ikke i slutningen eller har jeg fuldstændig misforstået noget?

næ.. du glemte bare at se slutningen efter rulleteksterne... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Yygn_vlH5a4
5min inde i denne video

for mit vedkomme var det slutningen på en fed historie og jeg tænkte "Neeejj det er ikke allerede slut" og under rulleteksterne hvor jeg sad og reflekserede over trilogien og fik en god stemning af slutningen af en trilogi.
Det blev endnu bedre da rulleteksterne var færdig.
(Som der også bliver nævnt ang. Spartan krigerne... "de dør ikke men forsvinder"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 12:07 
Sumez>
Findes der mere end én måde at tilgå den?

QuickLaunch menuen og Game Library, ikke?


Hvor mange spil/trials har du liggende?

Åh, kan jeg ikke huske - men kan lige teste hastigheden i aften :)
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-11 12:36 
Jeg troede at Reach skulle være det sidste endelige halo spil. Men lader til at de bare fortsætter. Fedt med en remake, ikke at jeg nogensinde kommer til at spille den halo remake, men remakes er fede. Det gør sgu lidt ondt i øjene når man tager et af sine gamle yndlings spil frem idag. Remakes er godt :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/06-11 12:39 
Virkelig? Den gang Halo kom frem, var alle ellers overbevist om at det var tidløst flot, og det virkede som om jeg var den eneste der stod tilbage med en opfattelse af det direkte modsatte... :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/06-11 12:40 
Beano>
QuickLaunch menuen og Game Library, ikke?

Det er samme sted man havner som når man vælger Game Library fra hovedmenuen, så ingen forskel her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 07/06-11 13:25, rettet 07/06-11 13:26 
Man kan sagtens spille Halo: CE i dag - det ser rigtig godt ud på en fladskærm via HDMI-kabel.

Når det er sagt, så glæder jeg mig bestemt til genudgivelsen. Ikke mindst pga. online co-op.

Og til Kalicola: Du kan være ganske sikker på at enhver franchise i den størrelsesorden kører videre, så længe det er rentabelt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-11 13:36 
Jeg syntes efterhånden at der bliver kogt lidt for meget suppe på de forskellige franchises. De tilføjer et par nye features og laver lidt om hist og pist, men ellers er det de samme spil vi køber igen og igen. se bare halo og assassins creed. Og det værste er, at jeg køber dem alligevel, selvom jeg syntes at det er hul i hovedet.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 07/06-11 13:43 
Det irriterer mig især at de gør det med Assassin's Creed, da den serie har så meget potentiale, men kun hvis der fokuseres på at gøre det rigtige, i stedet for at lave alle mulige spinoffs. Jeg vil meget hellere se et rigtig Assassin's Creed 3, end Assassin's Creed: Alt Muligt Andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 07/06-11 13:54 
Har det på samme måde, vil sku også gerne have en 3'er snart...
men synes dog det er gode spil selvom det er lidt af samme skuffe
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 14:09 
Jeg var meget glad for Ass Bros så ser frem til mere i serien til efteråret - selvom jeg sagtens kan se Sumez's pointe.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/06-11 14:33 
Kalicola>
Jeg syntes efterhånden at der bliver kogt lidt for meget suppe på de forskellige franchises. De tilføjer et par nye features og laver lidt om hist og pist, men ellers er det de samme spil vi køber igen og igen. se bare halo og assassins creed. Og det værste er, at jeg køber dem alligevel, selvom jeg syntes at det er hul i hovedet.

Det gælder vel alle FPS, RPG og bil spil. De bygget over det samme for det meste. Nogen gange er der nogen der gør noget nyt. For mig er det meget om historien og stemningen holder.
At vi køber det samme igen, er vel meget at sige at vi kan lide univers som historien forgår i. At vi gerne vil se hvad der sker med vores helt. Samme grund som vi uger efter uge skruer ind for at se den samme TV serie som har kørt i 7 år.
Af andre medie, hvis vi lige skal være lidt fjollede, kan vi nævne bøger. Vi elsker en god bog, men mediet har aldrig ændret sig, det er tegn på papir som vores hjerne tolker.
Så er det hul i hovedet at købe det samme igen og igen.. måske, bliver vi underholdt.. JA! Så hvorfor benægte os selv det.
SumezSumezSkrevet 07/06-11 14:39, rettet 07/06-11 14:43 
Greaseball>
Det gælder vel alle FPS, RPG og bil spil.

I stor grad, ja, og det var vel også det, "brokken" gik på.

De bygget over det samme for det meste. Nogen gange er der nogen der gør noget nyt. For mig er det meget om historien og stemningen holder.

Hva?

At vi køber det samme igen, er vel meget at sige at vi kan lide univers som historien forgår i. At vi gerne vil se hvad der sker med vores helt. Samme grund som vi uger efter uge skruer ind for at se den samme TV serie som har kørt i 7 år.

Eller også har det noget med markedsføring at gøre, og det er nemmere at skabe opmærksomhed omkring en franchise folk genkender og holder af i forvejen, og helt sikkert der en udgiver helst vil placere sine penge.

Af andre medie, hvis vi lige skal være lidt fjollede, kan vi nævne bøger. Vi elsker en god bog, men mediet har aldrig ændret sig, det er tegn på papir som vores hjerne tolker.

Det der ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til. Det er klart at bøger er et ældre medie, hvor udviklingen de sidste 30 år ikke er sket i samme forstand som man har set det hos computerspil, men hvis du vil mene at der ikke er stor forskel på bøger i forhold til hvilken tid, stil og genre de er skrevet i, og hvilke emner og idéer de omhandler, men bare er "tegn på papir", så vil jeg vove at påstå at du har læst meget få bøger.

Godt nok er der også mange bøger (især krimier og lignende "kiosklietteratur") der lider under præcis samme problem som genbrugen i spilmediet, men det synes jeg personligt er ligeså "problematisk".

Så er det hul i hovedet at købe det samme igen og igen.. måske, bliver vi underholdt.. JA! Så hvorfor benægte os selv det.

Fordi vi er mange der hellere vil have nye originale titler end genbrug, og titler der blot er lavet med det formål at udvikle og "erstatte" eksisterende titler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 07/06-11 15:34 
Sumez>
I stor grad, ja, og det var vel også det, "brokken" gik på.

Er jeg godt klar over.. det er altid det brokken går på. Men folk køber dem alligevel. Man undres


Hva?

Sige jeg også.. hva mener du med hvad. Om et spil er et FPS igen igen.. det hænger jeg ikke så meget i. Der kommer engang imellem en Portal eller lign. Men hvis det er bare et skyde telt uden historie så gider jeg ikke bruge meget tid på det.


Eller også har det noget med markedsføring at gøre, og det er nemmere at skabe opmærksomhed omkring en franchise folk genkender og holder af i forvejen, og helt sikkert der en udgiver helst vil placere sine penge.

Netop.. det virker for Hollywood og alle andre medier... så nok derfor spil industrien også gør det. Man bygger noget op som folk kan lide. Bare se Star Trek...
Det bygge på det genkendelige og at vi gerne vores nysgerighed for at se hvad der sker med figure vi kender.
Af samme årsag som folk køber en iPhone 4 når de har en 3GS.

Det der ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til. Det er klart at bøger er et ældre medie, hvor udviklingen de sidste 30 år ikke er sket i samme forstand som man har set det hos computerspil, men hvis du vil mene at der ikke er stor forskel på bøger i forhold til hvilken tid, stil og genre de er skrevet i, og hvilke emner og idéer de omhandler, men bare er "tegn på papir", så vil jeg vove at påstå at du har læst meget få bøger.

Godt nok er der også mange bøger (især krimier og lignende "kiosklietteratur") der lider under præcis samme problem som genbrugen i spilmediet, men det synes jeg personligt er ligeså "problematisk".

Behøves du heller ikke sige noget til XD Var bare mig der var fjollet. Folk er sku alvorlige nogen gange at de tager alting så personligt.

Fordi vi er mange der hellere vil have nye originale titler end genbrug, og titler der blot er lavet med det formål at udvikle og "erstatte" eksisterende titler.

Men kære ven.. originale titler koster sastninger fra fimaer. Der kommer nye titler... men der vil ALTID kommer flere "genbrugs" titler. Fordi det er en pæn måde at sikker sig et salg.
Jeg elsker en ny ide lige så meget som den næste her inde. Men vi må bare indse at industrien ikke tør.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 20:47 
Sumez>
Det er samme sted man havner som når man vælger Game Library fra hovedmenuen, så ingen forskel her.

Jeg har lige testet på min Xbox (falcon, 60GB). Det tager ca. 1 sekund at få spillisten frem (My Xbox->Game Library->Collection>All Games) med 75 titler.
SumezSumezSkrevet 08/06-11 08:30 
Også efter du har været inde i et spil og er vent tilbage til dashboard?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 08:58 
Nej det testede jeg ikke - kan jeg gøre i aften så ;)
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 13:42 
Så har jeg prøvet med flere spil og samme resultat hver gang: listen kommer efter ca 1 sekundt. Recent Games kan godt tage 3-4 sekunder at opdatere, men ikke hver gang og man kan stadig vælge "All Games" med det samme.
SumezSumezSkrevet 08/06-11 13:44 
Jeg kan ikke vælge all games før min recent games liste er loadet...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 13:54 
Ok, ved ikke hvad der sker på din maskine - kan kun sige det spiller fint på min :)
GreaseballGreaseballSkrevet 08/06-11 22:36 
Sumez>
Jeg kan ikke vælge all games før min recent games liste er loadet...

Sjovt.. jeg har fuldkommen samme problem.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 09/06-11 18:16 
er jeg den eneste som får minder om dragons lair arcadeudgaven når jeg ser et kinect spil
Mortal Kombat the mother of all fighting games
73 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig