X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prey 2


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-11 20:34 
Prey 2 ser ret spændende ud. Jeg var ikke så vild med det første og har da også kun spillet demoen af det, men denne trailer får det til at se ud som om at det nok er noget helt andet denne gang.

http://youtu.be/5h2TkpFEsn8
SumezSumezSkrevet 05/06-11 10:45 
Kunne være man snart skulle få spillet 1'eren, jeg kunne ret godt lide demoen til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-11 10:49 
Foruden teleporterne, som på mange måder var forgængeren til Portal's, er spillet virkelig middelmådigt. Det er også helt umuligt at blive game over i single player.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/06-11 11:19, rettet 05/06-11 11:20 
Bortset fra visse dele i gameplay så synes jeg faktisk at plot og andre ting var rimelig cool i Prey. F.eks da man bliver suget op i rumskibet til musikken af Don't Fear The Reaper af Blue Oyster Cult.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 05/06-11 11:48 
Forsøgte for nyligt at gå igennem Prey, men stoppede hurtigt igen. Det er et middelmådigt spil og som der nævnes så kan man ikke dø (ingen konsekvenser), hvilket gør det kedeligt for mig. Der var dog små overraskelser af og til som trak oplevelsen op.

Men derfor kan Prey 2 jo sagtens være super fedt :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkenDarkenSkrevet 05/06-11 13:17 
Konsolkongen>
Foruden teleporterne, som på mange måder var forgængeren til Portal's

Ville nok nærmere være at Narbacular Drop er forgængeren til både Prey og Portal ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-11 13:55 
Jeg tænkte nok der måske var noget før Prey :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 05/06-11 15:32 
Prey 2 skulle blive radikalt anderledes end 1'eren. Man spiller en bounty hunter, og der er en del frihed til at tage missioner og bevæge sig rundt i spilverdenen (mere eller mindre sandkasse-agtigt). Spillet får også et stealth-element, parkour-halløj og et RPG-agtigt opgraderingssystem. Og så foregår meget af det udendørs. Og der er ingen portaler :)

Så det er nærmest kun navnet spillene har tilfælles :)
enfenenfenSkrevet 05/06-11 15:40 
Det ser ganske fornuftigt ud. Ser frem til det.

Etteren var ok uden at være prangende.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 05/06-11 19:18 
Sandkasse, Stealth, Parkour og RPG-stats. Med andre ord, alt hvad der er oppe i tiden :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 05/06-11 19:36 
Fed trailer, godt lavet. Også nice at det er en trailer hvor de viser gameplay features.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 06/06-11 08:47, rettet 06/06-11 08:47 
Konsolkongen>
Jeg tænkte nok der måske var noget før Prey :)

Det kommer selvfølgelig an på hvornår man siger Prey er fra. :)
Iflg. Wikipedia, har portalerne været en grundlæggende del af spillets design siden planlægningen oprindeligt begyndte i 1995.

Kalicola>
Fed trailer, godt lavet. Også nice at det er en trailer hvor de viser gameplay features.

Du mener den nye Tomb Raider trailer ikke er ren in-game!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 19/08-13 09:46, rettet 19/08-13 09:51 
Der har tidligere været rygter om, at udviklingen af Prey 2 er skiftet fra Human Head til Arkane (Dishonered), og nu går Kotaku linen ud og siger det er sandt... og at spillet skal ses som en spirituel fortsættelse til System Shock 2!

http://kotaku.com/leaked-e-mails-suggest-bethesda-misled-gamers-about-pre-1149092622

EDIT: Fekking vandmærke mine trætte og gamle øjne først ikke kunne se - tjek linket for billeder af hemmelige e-mails.
SumezSumezSkrevet 19/08-13 11:11 
Wait what
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 19/08-13 11:16, rettet 19/08-13 11:17 
Eh hvad? Helt andet studio, med en spirituel efterfølger? Ja da.

Fa'en har det med Prey at gøre?
j/k
HeroldHeroldSkrevet 19/08-13 11:22 
Det er Arkane Austin, der skal stå for det, og mange af folkene dér har baggrund fra blandt andet Looking Glass Studios.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/08-13 11:26 
Der er så mange ting jeg ikke forstår i den sammenhæng. Hverken spillets rammer eller folkene (ja ok, der er et par Looking Glass folk hos Arkane, men da ingen med nogen særlig tilknytning til SS2?) har noget med SS2 at gøre, og hvorfor vælger de overhovedet at kalde det "Prey 2", når det heller ikke er de samme udviklere som lavede det første Prey, og er et helt nyt spil. Hvorfor ikke en original IP fremfor en IP der så vidt jeg er bekendt allerede floppede fælt med 1'eren. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 19/08-13 11:38 
^ What he said.

Bortset fra det, hvorfor kan vi ikke få lov til at blive overraskede mere. Trættende.
j/k
HeroldHeroldSkrevet 19/08-13 11:41 
Well, nu er det vigtigt at tænke på at det ikke er en annoncering, men information fra lækkede emails. Sandsynligvis er der nogle designere eller andre fra LGS, der gerne vil lave noget, der fungerede på samme måde som SS2 - og der har Prey jo i hvert fald et alien-tema der kan presses lidt i den retning.
Prey fik gode anmeldelser, og det er "nemmere" at binde et spil op på et allerede etableret navn.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig