X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Modern Warfare 3


Svar
enfenenfenSkrevet 24/05-11 23:01, rettet 24/05-11 23:01 
Første trailer med ingame grafik er kommet.

Ser ganske udmærket ud. Jeg håber på, at styringen er lige så god, som den er i de to foregående Modern Warfare spil.

COD MW 3
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-11 23:59 
Det skulle det gerne. Det stadig samme engine der bliver brugt.

Jeg er spændt på at se hvad de finder på for at holde folk hooked, for jeg kunne godt forestille mig at der er en stor mængde spillere der på trods af spillets popularitet, ikke er vil modtage spillet så godt hvis det blot er mere af det samme.
enfenenfenSkrevet 25/05-11 08:15 
Jeg har hele tiden været skeptisk med henblik på fremtidige MW udgivelser, da halvdelen af udviklerholdet forsvandt i forbindelse med Activision skandalen.

Men at dømme ud fra traileren, ser det stadig godt ud. Enginen er dog stadig den samme som de foregående MW spil men med yderligere tweaks. Men mon ikke den skal lægges på hylden efterfølgende? Den har jo nogle år på bagen efterhånden.

Multiplayer er for mig stadig det vigtigste i MW spillene, så her må der ikke fejles. Treyarchs Black Ops kunne ikke løften opgaven til samme højder for mig. Styringen var ikke helt nær så god, og det kørte heller ikke lige så godt online.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-11 08:45 
Alle modern warfare spillene har indtil videre været mere af det samme. Det kommer til at ske igen med 3'eren, det er jeg ikke ét sekund i tvivl om. Og med minimale multiplayer tweeks, for call of duty spillere tåler ikke forandring og nyskabelse. Det her bliver en modern warfare 2.5
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 01/07-11 08:00 
HD gameplay demo fra E3 (for dem, der ikke allerede har set det)

Black Tuesday
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 09/08-11 22:58 
Spec Ops Survival trailer. Det ser nice ud.

Spec Ops Survival
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 06/09-11 21:59, rettet 06/09-11 22:00 


Gør jer klar til at betale så det bløder :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-11 02:17 
Jeg kan forstå at hvis man køber Hardened Edition, bliver man Pro Elite medlem, hvilike betyder at man få alle de betalte goder gratis, så som extra maps og sådan.
Der skulle stadig være en stor del af Elite der er gratis for alle.
enfenenfenSkrevet 07/09-11 09:28 
Ja, men du får kun et års medlemskab, og derefter skal du betale.
What is the Matrix?
spectrespectreSkrevet 07/09-11 13:24 
Kan da godt se at hvis man er hardcore CoD fan, og man alligevel havde planlagt at købe alt DLC, så ville sådan et tilbud være attraktivt. Jeg plejer at spille multiplayer nonstop et par måneder indtil jeg har låst op for alle de våben/perks som jeg gerne vil have, og så mister jeg interessen. Jeg har aldrig købt DLC til CoD spillene, så jeg overlever nok også denne gang.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
enfenenfenSkrevet 07/09-11 13:53, rettet 07/09-11 13:54 
Jeg har spillet MW2 igennem til og med højeste Prestige 10, og jeg valgte at springe over begge map packs. Overvejede dem et par gange, men endte alligevel med at klare mig uden.

I Black Ops er jeg igang med Prestige 3, men jeg ender heller ikke med at købe map packs her.
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/11-11 01:06, rettet 02/11-11 02:05 
Er der regionskode på 360 udgaven :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-11 05:33 
Det plejer der ikke at være.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/11-11 12:42 
Nej nemlig :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KilroyKilroySkrevet 03/11-11 13:21 
Gør der ikke? Jeg troede at der var regionslås på nogle spil, og ikke andre, fordi det var op til udgiveren.
Der kan man bare se.
Kilroy Was Here
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/11-11 13:25 
Jeg spillede de to sidste MW på min Jap 360 og de var EU spil.
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-11 13:51 
Mange af de rigtig store titler plejer at være regionsfri, tror måske det er noget med at de trykker så mange samtidig eller et eller andet.
SumezSumezSkrevet 03/11-11 13:58 
Kilroy>
Gør der ikke? Jeg troede at der var regionslås på nogle spil, og ikke andre, fordi det var op til udgiveren.
Der kan man bare se.

Standarden for X360 er at der er regionslås, og hvis der skal åbnes op for en eller flere andre regioner, skal det "bestilles" hos Microsoft.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/11-11 13:34 
et kopi af spillet er blivet solgt for 9000$ på ebay ><
Hvorfor gør man det kun dage væk for at købe det til 60$.

er man verdens rigeste mand er dette stadig for dumt!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
dRxLdRxLSkrevet 05/11-11 14:19 
Kan være han er vild med singleplayer?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/11-11 16:09 
Det er 1725$ (cirka 9300 kr), ikke 9000$ :)

Men spørgsmålet er nok de penge overhovedet bliver betalt, jeg tvivler.
BeanoBeanoSkrevet 05/11-11 18:49 
9000 bananer?!?!... og med chance for at blive banned for at spille det tidligt. Folk er syge...
KilroyKilroySkrevet 05/11-11 19:12 
Hvis man har 9000 at smide efter et spil, så tror jeg ikke at en banned konsol virker skræmmende... Men 9000! Godt nok skal jeg have det, men jeg gad godt nok ikke give 9000 for det (eller noget som helst andet spil, for den sags skyld.)
Kilroy Was Here
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/11-11 20:17 
ja der en en til 1726$ men også 9000$
http://www.youtube.com/watch?v=Zhu4_Fh4XPo
man kan også finde mere om det , hvis man googler lidt. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HulleHulleSkrevet 05/11-11 20:49 
Der er måske budt for sjov. Tror heller ikke at handlen bliver til noget fra købers side, men omvendt så er der nok nogen der er desperate nok.. Man kan jo knapt nok nå at modtage spillet før det er udgivet officielt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/11-11 20:52 
Det er så træls de ikke har udgivet en demo af både BF3 og MW3. Har været lidt i tvivl om det skulle være det ene eller det andet og hvorfor gør de ikke bare det med alle spil der kommer, det burde også hjælpe på salget af spil.
Hoid to colony C05 where the computer is...
dpldplSkrevet 05/11-11 21:29, rettet 05/11-11 21:30 
Altså BF 3 havde en åben "beta" til alle platform. Så den er man vidst selv skyld i vis man ikke har prøvet. Selvom beta var ringe i forhold til endelig produkt.

Og der kommer en CoD hver år, så det er muligt at finde spillene billigt. Og på pc fronten har f.eks Black ops PC haft mindst 2 gratis weekends på steam. Smide i diverse demoer og beta´er, så har det jo været mulighed for prøve dem. Man kan sige hvad man vil, CoD minder meget om hinanden. Spil MW1 og du ved nogenlunde hvordan rest er, med få ændringer.

Men begge spil kører jo på deres omdømme. Begge spil har nok fans, så demo er ikke så vigtig mere for dem.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/11-11 21:35, rettet 05/11-11 21:45 
Det er ikke fordi jeg ikke kender MW spillene, dem har jeg spillet psycho meget online. Mente bare jeg godt gad at man kunne prøve dem først og til det med man selv er skyld i man ikke har set demoen eller betaen til BF3, der forstår ikke hvad du mener og hvorfor er den kun ude i kort tid, meget sort :=/

Edit: Eller har BF3 demoen har været ude i noget tid :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
dpldplSkrevet 05/11-11 22:47 
De kaldte det en "beta", og betaer er jo altid tids begrænset.(Vel ingen grund til forklar hvad en beta er? :P)

Jo den var lidt kort og havde en dårlig map. Men den var åben på PC, 360 og PS3. Så der har været mulighed for at prøve det og vil sige jeg så en del snakke om det på nettet.

Altså i mit hoved er alle CoD mere eller mindre det samme ren gameplay mæssig. Balancen lidt ændret, ændring af et par få ting og nye "level" system, er det eneste der ændre sig fra hver spil. Så har man prøvet 1 har man prøvet dem alle :P
Men jo det fair nok man gerne vil have demo, men begge spil har allerede nok fans. Så demo er nok langt nede på list over ting de skal lave.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/11-11 23:38 
Ok, men er der ikke også mere taktik med i BF3, træls hvis man ikke kender dem man spiller med online, eller hvis de slet ikke høre efter hvis man skal planlægge noget. Eller det behøves måske slet ikke spilles taktisk med andre før at det bliver sjovt online :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
dpldplSkrevet 06/11-11 01:29 
Jo vil sige i BF3 er det en del mere vigtige med et godt hold, især da i CoD kan en person vende hele kampen. Men så igen kan det være fordi dem jeg spiller med nogen der i MW2 fik 5 nukes i trak imellem 3 personer ><.

Men har personlig selv spillet squad team deathmatch(4 grupper af 4 imod hinanden) sidste 2 dage og nydt det solo, fortrakker være flere til conquest eller rush. Da folk med forskellig classes der kan arbejde samme kan betyde meget, f.eks kan en tank gå fra død med samme til lave masse ballade.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/11-11 10:50 
Nå ok, jeg må bare skaffe mig BF3 på et tidspunkt. Der er ikke andet at gøre, så jeg kan smage forskel på dem :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-11 11:23 
Ja det er ihvertfald to spil der er mere forskellige end de sådan lige ser ud til.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-11 11:33 
Det ser for øvrigt ud til at der er noget af en trend med at lave Live Action trailere til vinterens spil

http://www.youtube.com/watch?v=j5VPCdPs0Dw&feature=colike
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/11-11 10:59 
hvis nogle får lyst til noget co-op, så er jeg klar :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
PlaykidPlaykidSkrevet 08/11-11 14:48 
Er der rigtig coop i MW3?
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 08/11-11 14:49 
Hvad er "rigtig" co-op?
dRxLdRxLSkrevet 08/11-11 15:38 


Gametrailers 9.3
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 08/11-11 16:47 
Beano>
Hvad er "rigtig" co-op?

Singleplayer missioner
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 08/11-11 20:50, rettet 08/11-11 20:51 
Call of Duty: Modern Warfare 3
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-11 22:41 
Det er smart nok, man kan bare trykke "Y" i lobbyen på Xboxen, så kan man se "Friends" også "Join match" istedet for det "Invite"
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 12/11-11 08:06 
Opdagede godt at du dukkede op lige pludseligt, hehe.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
enfenenfenSkrevet 13/11-11 15:27 
Hold da op hvor er MW3 blevet en forringelse af MW2 (og Black Ops for den sags skyld). Quick Scoping er gjort endnu nemmere. I Free-For-All spawner man lige ved siden af den person, der har skudt en.

Der er så også gode ting så som, at vælge i hvilken rækkefølge ens killstreaks skal benyttes, hvis man har flere til rådighed.

Men øv, jeg er sgu lidt skuffet lige nu.
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-11 16:38 
Free for all er også kedeligt, der skal helst ske noget andet, end man bare skal dræbe. Prøv nogle af de andre :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
enfenenfenSkrevet 13/11-11 16:47 
Jeg har skam prøvet de andre, men jeg er bare mest til FFA. Men ændrer jo ikke på, at quick scoping er blevet gjort meget nemmere. Og DET ødelægger spillet, når der bare skal peges og skydes.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 13/11-11 18:43, rettet 13/11-11 18:58 
Og så er det jo også fantastisk at se, at Infinity Ward har bibeholdt 'Tactical Insertion' bug'en i MW3, der blev skambrugt i FFA i MW2.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/11-11 21:07 


Vind det :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig