X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Android tablets (aPads)


Svar
WehnerWehnerSkrevet 21/05-11 01:11 
Er der nogen herinde, der har en aPad? Jeg ville meget gerne høre lidt om oplevelser med disse.

Sagen er, at jeg til nogle lejligheder godt kunne tænke mig at have en tablet at tage med, men det er simpelthen ikke ofte nok til, at jeg vil ofre, hvad en iPad koster.

Så dur de overhovedet til noget? Jeg skal primært bruge den til at køre browser, email-klient og ikke mindst som mobil fotoramme. Jeg tænker nok mest på noget i retning af 10" med Android 2.2 såsom:

X220, der er populær hos Amazon: http://www.amazon.co.uk/A1CS-X220-TABLET-ANDROID-1080P/dp/B004F33FJ6/ref=/ref=cm_cd_t_pb_t

Eller Flytouch 3/Superpad 2: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200609076605&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 21/05-11 03:27 
Jeg er godt nok aldrig stødt på benævnelsen 'aPad' før. Er det noget man lige har fundet på?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 21/05-11 11:22 
Niks.
WehnerWehnerSkrevet 21/05-11 21:13 
Google og youtube giver i hvert fald masser af hits - og også så mange modstridende, at jeg derfor så mig nødsaget til at spørge her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/06-11 15:40 
Nogen der har nogle erfaringer med Motorola Xoom?

Min chef overvejer at skaffe sig den men jeg synes det er svært at finde nogle der rent faktisk har erfaring med den?

Nogen der evt vil anbefale den over Samsungs nye Galaxy tab, eller omvendt?

Håber i kan hjælpe, for jeg er virkelig på herrens mark med de hersens nye dimser og vil egentlig gerne hjælpe chefen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SonicSonicSkrevet 23/06-11 16:57 
Så vidt jeg er informeret, skulle den nye fra Samsung være dele bedre end Xoom. Jeg aner det dog ikke med sikkerhed, bruger selv iPad :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BazeBazeSkrevet 23/06-11 17:00 
Jeg har den første Galaxy Tab, og den er sku rimelige "meh", hvis jeg skal være helt ærlig. :)
dRxLdRxLSkrevet 23/06-11 17:08 
Ars Technica laver stort ikke andet end at rage ned på Xoom, i deres anmeldelse af den nye Galaxy Tab ;)

Trods alt bedre køb (men ikke perfekt)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 27/09-13 13:02, rettet 27/09-13 13:06 
Hvis man har brug for en billig tablet, så har Elgiganten tilbud på Acer Iconia A1 (7.9" skærm) til 1050 kr. Dertil kører Acer med cashback på 250 kr. i øjeblikket, så den ender altså på sølle 800 kr. Kender ikke noget til den, men skimmede et review, der kaldte den en god tablet til prisen, og gav den 3.75/5.

http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/tablets-ipads/ACNTL1DEE004/acer-iconia-7-9-tablet-8-gb
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig