X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

På jagt efter job


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 12/05-11 23:38 
Så det på med job-søge brillerne igen.
Havde ellers godt fast arbejde som bestyre/sælger i en telebutik.
Men som mange nok ved så har telemarket været hårdt ramt af krisen og pris krigen med OnPhone i spidsen.Den butik jer arbejder i lukker nok den 31. august. Da den operatør som kæden sælger 90% af har trukket sig ud. Så er der taletid og TDC tilbage.

Så for at gøre lidt ekstra i jagten så vil jeg hører jer her inde om i har stødt på nogen ledige stillinger.
Eller hvis i hører om nogen.

Er udlært sælger i selv samme telebutik og siden fået meget ansvar for drift og indkøb.

Jeg går mere op i at arbejdet er godt og tingene kører end jeg går op i at tælle timer.

Det jeg er mest interesseret i, er gerne at finde noget inde for spil branchen. Ikke nødvendigvis butiks sælger igen.
Det må gerne være i stor København men det er ikke et krav.

Hvis i hører noget så skriv endeligt eller send en PM.
Skriv også hvis i vil havde mere information omkring mig.

Mvh
Kim T.

På forhånd tak venner.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/09-11 13:29 
Burde næsten være under "ARRGGH! tråden" Men hva' pokker.
Har dog fået mig nogen deltids timer på mit gamle arbejde så har da stadig noget at lave mens man søger efter noget nyt.
Men for pokker hvor skal man gennem mange afslag hele tiden. Ikke andet for end bare at søge videre.

Andre end mig herinde der står i samme situation?
Vil meget gerne hører fra jer eller fra nogen der lige har været i gang med samme. Altid godt at dele nogen erfaringer.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/09-11 16:06 
Personligt er jeg hoppet tilbage på skolebænken. Jeg føler mig dog både for gammel og for dum til det studie, jeg har kastet mig over, så det er ikke ligefrem lykke :/
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-11 10:39 
Låner lige tråden.

Skolebænken sugede alt for meget livskraft ud af mig, så nu må jeg ud på kødmarkedet igen.

Nogen, der kender et firma i Århus eller omegn, der kan bruge en elektronikfagtekniker/elektroniktekniker/elektronikmekaniker?
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/11-11 11:00 
Der er tre opslag på "Ninja" i Jobindex

http://www.jobindex.dk/cgi/jobsearch.cgi?qs=ninja

Desværre ikke i Århus området.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-11 11:18 
Hvis jeg nu er insisterende nok, kan det være, IO flytter deres hovedkvarter til Århus og ansætter mig som Ultra Ninja Zombie Android Executive Business Manager: Supreme Master Of Pain And Death.
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 04/11-11 11:38 
UNZAEBMSMOPAD?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-11 11:44 
Jep, det ligger godt på tungen :D
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 04/11-11 12:35 
hmm.. hvad med "lejemorder"... gad vide om der nogen der hyre der. Når man nu kan søge på "Ninja" :p

Ja... søger stadig. Så hvis nogen kender et sted der mangler en god sælger/bestyre så jeg meget interesseret.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig