X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hitman Absolution


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 10/05-11 18:50 
Hej allesammen

Nu må jeg endelig gerne snakke om det spil jeg har arbejdet på det sidste stykke tid... Eller, offenliggøre det i hvertfald, stadig begrænset hvad jeg må sige.

Men jeg kan sige at der er kommet nye boller på suppen i forhold til de gamle spil :)

Men her er teaseren :)

Enjoy!

Hitman Absolution
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-11 18:59 
Spændende! Jeg glæder mig til at høre mere om det.

Kommer det på E3?
jaesjaesSkrevet 10/05-11 19:06, rettet 11/05-11 23:47 
Kalicola>
Men jeg kan sige at der er kommet nye boller på suppen i forhold til de gamle spil :)

Oohh no, you didn't. Dummet ned eller spiffet op, eller bare anderledes? :)

Blood Money var ret fedt, og havde en fed opbygning, så jeg håber ikke det er radikalt anderledes :)

EDIT: Glemte: Men gør noget ved AI'en og historien, tak :P
EDIT 2: Ok, dårligt ordvalg i første afsnit - lyder som om, jeg vil have flottere grafik i spillet som den primære forbedring :/
KalicolaKalicolaSkrevet 10/05-11 19:07 
Ja, men kun bag lukkede døre, journalister osv.
For The Love Of The Game
DarkenDarkenSkrevet 10/05-11 20:51 
Håber det betyder man kan have mere frihed til at vælge hvilken metode man ønsker at bruge, på dette punkt synes jeg klart 2'eren var bedst! ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HeroldHeroldSkrevet 10/05-11 21:07 
Verdens dårligst bevarede hemmelighed :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 08:31 
Jeg har aldrig gennemført et hitman spil. De er for frustrerende til mig. Prøvede 1'eren og 2'eren men opgav inden jeg var nået særligt langt i det. Men jeg har dog blood money på min to-do-liste.

Dog vil jeg sige at Absolution, har stort potentiale, og trykker på nogle af de knapper som tiltaler mig. Og jeg nyder at følge produktionen hver dag, og tilmed at spille spillet. Denne gang bliver der gjort en masse ting rigtigt.

Det er svært at skrive de her indlæg, for jeg vil jo mega gerne fortælle jer om det, men må helst ikke snakke features osv.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 09:37 
Kalicola>
Dog vil jeg sige at Absolution, har stort potentiale, og trykker på nogle af de knapper som tiltaler mig.

Heh, no offence, men jeg ved at vores filmsmag er så forskellig at det her gør mig lidt bange. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 10:14 
Lol.. True :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 10:24 
Men få lige spillet Blood Money, for hvis du kan lide det, så er der gode chancer for at Absolution bliver godt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 12:35 
Will do. Også lidt pinligt at arbejde på et hitman spil uden at have spillet nogle af spillene igennem. Det må der lige blive rettet op på.
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 11/05-11 12:38 
Hvad er din stilling?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 12:44 
Kalicola>
Will do. Også lidt pinligt at arbejde på et hitman spil uden at have spillet nogle af spillene igennem. Det må der lige blive rettet op på.

Løj du til jobsamtalen? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 13:27 
Jeg lyver aldrig :)

Jeg er animator. Laver animationer til Hitman, så som reloads, close combat, jumps osv.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-11 13:42 
Må du selv finde på, eller er der nogen der bestemmer?

Kan du lave en hvor han bare ligger på ryggen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 14:11 
Må vi evt. komme med requests? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 15:00 
Konsolkongen: Lave en hvor han ligger på ryggen? Huh?

Der er altid nogen som bestemmer. Jeg har en vis frihed til hvordan jeg vil lave animationerne, det skal bare være inden for nogle bestemte rammer. F.eks må han ikke lave cirkel spark osv :)

Herold: Hmm.. Jeg ved ikke hvor langt dine requests vil nå, da mine egne requests ikke altid når særligt langt. Hvad tænker du specifikt på?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 15:05 
Jeg tænkte til stillinger. Fx. hvor han ser ud som om han bliver angrebet af en bjørn... det tror jeg ville være lige noget for Konsolkongen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 15:40 
Ny website

IO-Interactive
For The Love Of The Game
DarkenDarkenSkrevet 11/05-11 16:11 
Website>
Betrayed by those he trusted

hehe
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/05-11 16:27 
Jeg syntes at det er skægt at den stregkode henviser til en blå dildo opbevaringspose hvis man scanner den med stregkode ;-)
http://www.amazon.com/Drawstring-Double-Dildo-Starry-length/dp/B0022OKK8E
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 11/05-11 16:41 
Hvilken stregkode?
SumezSumezSkrevet 11/05-11 16:45 
Den i videoen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/05-11 16:57 
Ok... men ham der Agent etellerandet ligner også en dildo med ører ;)
jaesjaesSkrevet 11/05-11 18:04, rettet 11/05-11 19:31 
Kalicola>
og trykker på nogle af de knapper som tiltaler mig. Og jeg nyder at følge produktionen hver dag, og tilmed at spille spillet.

Så kan det næsten kun betyde, at der kommer bedre, og evt. også mere, action i spillet ;)

Begge dele vil være fint for mig, men det vil IMO være synd, hvis stealth nedtones.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 18:36 
Hehe... Det ene udelukker vel ikke det andet.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 11/05-11 19:19 
Nej overhovedet ikke, men tendensen er jo desværre, at mange genrer udvandes.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-11 19:25 
True
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 08/06-11 03:10 
Vi har en demo på E3 som bliver vist bag lukkede døre. Og en trailer som udkommer imorgen (onsdag). Så det er spændende tider.. Her er et lille written preview af E3 demoen.

Eurogamer preview
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/06-11 10:26 
Endnu et preview. Jeg synes det lyder spændende.

Joystiq preview
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 08/06-11 13:27, rettet 08/06-11 13:27 
Lyder lovende (baseret på Eurogamers preview). Men håber ikke kun man kan undgå "highlights" og "trails" ved at spille på højere sværhedsgrad. Artiklen er ikke tydelig på det område. Det bør være noget man bare slår til og fra i options. Forstået, Kalicola? :P
KalicolaKalicolaSkrevet 08/06-11 14:00 
I Agee :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-11 10:13 
Enjoy!

Full E3 Trailer
For The Love Of The Game
millenniummillenniumSkrevet 09/06-11 10:18 
Jeg har altid respekteret Hitmans kommercielle evner - men må indrømme, jeg har aldrig gidet spille dem. :)
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 10/06-11 08:51 
Lidt gameplay og info fra ign.

Interview fra E3
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 10/06-11 09:27 
millennium>
Jeg har altid respekteret Hitmans kommercielle evner - men må indrømme, jeg har aldrig gidet spille dem. :)

Jeg er heller aldrig blevet helt bidt af dem.

Men den nye trailer ser fin ud, men der er stadigvæk lang vej fra CGI trailer til gameplay :)
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/06-11 13:11 
Kalicola>
Lidt gameplay og info fra ign.

Det ser rigtig cool ud. Jeg glæder mig til at se mere :)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/06-11 18:48 
Best game of the show award - Gamespot :-)
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 18/06-11 20:06 
Det må siges at være overbevisende - bedste spil både i PC, PS3 og 360 kategorien.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/06-11 21:08 
Ja.. Måske IO har fået fat i den lange ende med hitman 5 :-)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-11 23:06, rettet 18/06-11 23:06 
Hanky>
Det må siges at være overbevisende - bedste spil både i PC, PS3 og 360 kategorien.

Og bedste spil overall. Flot. Men nogle af os har stadig Gerstmann-gate frisk i erindringen...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 09/08-11 10:36 
Et nyt interview med gameplay. Ved ikke hvor meget nyt der er i det, men her får i det alligevel.

G4TV interview
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-11 15:49 
lidt mere info.

Gamespot Interview
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 30/08-11 22:05 
Lyder stadig interessant. Det virker som om, I ser på stort set alle svaghederne ved Blood Money (der som nævnt var godt alligevel). Nu 'spawner' politifolk vel ikke uendeligt, når de tilkaldes af deres politi-venner? :)
jaesjaesSkrevet 11/10-11 22:28, rettet 11/10-11 22:30 
Man kan se en 16 minutter lang gameplay-sekvens her:
http://gamersyde.com/stream_hitman_absolution_run_for_your_life_playthrough-24179_en.html
KalicolaKalicolaSkrevet 11/01-12 14:57 
Video preview fra IGN. Indeholder story spoiler

Video preview
For The Love Of The Game
millenniummillenniumSkrevet 12/11-12 09:48 
De første magasin anmeldelser kommer snigende, og det ser godt ud.....

Jeg har aldrig brudt mig om hitman serien (eller spillet det), men der kunne være en første gang.

Link...
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 12/11-12 10:04 
Det har jeg heller ikke, men må indrømme jeg er sprunget på denne gang.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 12/11-12 13:37 
Jeg var vild med det første og Blood Money, og hvad jeg har prøvet af Absolution indtil videre gør at jeg helt sikkert er på igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig