X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ringe kundeservice


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 06/05-11 20:15, rettet 06/05-11 20:49 
Ringe kundeservice

Jeg synes efterhånden jeg oplever ringe kundeservice hele tiden, og ingen gider gøre noget ved det. Det er som om butikkerne er så vant til at kunderne lade sig træde på, at de har mistet alle hæmninger, og ikke engang længere gider lade som om det rører dem. Med jævne mellemrum går jeg hele vejen af princip, men der er for mange til at jeg orker det hver gang, og ... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
64 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 14/02-14 11:46 
slk486>
Jeg er ind imellem stødt på ekspedienter i City 2s Gamestop, hvor man rent faktisk kunne mærke de var glade for spil og ikke bare lavede mersalg. Fint når det virker, men når det er 1 ud af 8 er det bare ikke det indtryk der fæstner sig.

Umiddelbart tror jeg også de går mere efter sælgertyperne når der ansattes. Jeg blev selv afvist efter jobstamtale i en GameStop (eller EB Games eller hvad det nu hed på det tidspunkt), og det var endda med en der havde en bruger her på forummet. ;)

Dog nok meget heldigt jeg ikke blev ansat der, da jeg nok ellers ikke ville have det job jeg har nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/02-14 11:50 
slk486>
Butikker som Game og Gamestop mangler netop noget mere ungdomsklub over sig - som diverse retro butikker kan bryste sig af. Et sted hvor man også kommer ned og hænger lidt ud, får sig en sludder, måske spiller en runde Maria Kart 7. Mere personlighed - mindre game protection på Diablo 3, som er en gratis download.

Gad vide hvorfor der ikke bliver tænkt noget mere over det, når nu det går så skidt for fysisk salg. Det ville da gøre spilbutikker meget mere interessant for spilinteresserede, og garanteret derfor det kan gå så godt for en butik som Faraos Cigarer, der ellers burde mærke et temmeligt stort pres fra online salg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/02-14 11:50 
Ja, typisk detail fejl :)
j/k
KTCKTCSkrevet 14/02-14 14:44, rettet 14/02-14 14:44 
Sumez>
slk486>
Butikker som Game og Gamestop mangler netop noget mere ungdomsklub over sig - som diverse retro butikker kan bryste sig af. Et sted hvor man også kommer ned og hænger lidt ud, får sig en sludder, måske spiller en runde Maria Kart 7. Mere personlighed - mindre game protection på Diablo 3, som er en gratis download.

Gad vide hvorfor der ikke bliver tænkt noget mere over det, når nu det går så skidt for fysisk salg. Det ville da gøre spilbutikker meget mere interessant for spilinteresserede, og garanteret derfor det kan gå så godt for en butik som Faraos Cigarer, der ellers burde mærke et temmeligt stort pres fra online salg.

Mit indlæg svarer faktisk på meget af det du spørger om :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 14/02-14 14:50 
Sumez>
Det ville da gøre spilbutikker meget mere interessant for spilinteresserede, og garanteret derfor det kan gå så godt for en butik som Faraos Cigarer, der ellers burde mærke et temmeligt stort pres fra online salg.

Ja netop. Giv "os" en grund til at komme i en fysisk butik.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-14 15:39 
Papand>
Nej bestemt ikke, beklager hvis du tolkede det sådan. Omvendt så jeg gerne flere ansatte med en stor viden om spil og evnen til at formidle den. Selvfølgelig under den forudsætning af det er som god service og ikke en ungdomsklub.

Jeg var bare lidt i tvivl om hvad du mente :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/02-14 10:34 
KTC>
Mit indlæg svarer faktisk på meget af det du spørger om :)

Det med de kortsigtede økonomiske mål, og truslen om at folk henter ekspertise i butikken for derefter at gå hjem og købe på nettet?
Det er nogle gode pointer, men jeg tror ikke det holder i længden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 17/02-14 10:40 
Nej, det holder nemlig ikke i længden, men det er desværre sådan, mange virksomheder opererer, specielt i økonomisk stramme tider.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 17/02-14 11:21 
Jeg var engang i en GAME butik i London. Der var en stor, fed sofa man kunne sætte sig i og spille. Det var nårjs! :-P
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 12/11-14 20:44 
I Fona i dag, fordi jeg havde opdaget dette gode tilbud: http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt?navn=creative-hovedtelefoner-sb-evo-wl-headset&id=0-8035100550

Finder hovedtelefonerne på hylden til 1.199,- og går op til skranken. Siger til Fona-manden at jeg har set disse på nettet til 499,-

Mr. Fona: "Nå ok, jeg prøver lige at slå dem ind ... nej, de bliver slået ind til 1.199,-"

Mig: "Jamen, de står på hjemmesiden til 499,- Jeg har lige set det i dag".

Mr. Fona (armene over kors med du-lyver udtrykket i øjnene): "Det kan jeg jo ikke gøre noget ved"

*fnys*

Mig: "Altså skal jeg finde det på nettet?" (tager mobilen frem)

Mr. Fona: "Ja, gør du bare det".

(åbner Fona.dk og finder tilbudet. Viser ham det).

Mig: "Her kan du se".

Mr. Fona "Ja, men det er jo et nettilbud. Du skal lægge det i kurven".

Mig: "Ja, men der står jo afhent i butik, hvor jeres butik også står"

Mr. Fona: "Ja, men du skal lægge den i kurven og vælge afhentning i denne butik. Så kan du få dem til 499,-. Det er ligesom i El Giganten hvor de også har tilbud som kun gælder på hjemmesiden"

(Tænker: "Ja, din f***ing idiot, hvorfor El Giganten netop skriver "netpris" ved varen").

Så jeg bestiller varen, vælger afhentning i butikken. Mr. Fona går og giver aben videre til en af de unge assistenter, som tager sig af betalingen.

Atter i dag fik jeg bekræftet hvor 1990'agtig Fona er med deres holdning til kundeservice. Pisse ligeglad idiot som håner mig og fuldstændig glemmer at jeg faktisk er i butikken for at købe noget.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 12/11-14 20:54 
HAR elgiganten rent faktisk tilbud der kun gælder på hjemmesiden? Jeg er da ret sikker på at man sagtens kan vade ind i forretningen, tage noget ned fra hylden og få det til deres netpris.
NaieraNaieraSkrevet 12/11-14 21:02 
Det kommer vist an på, hvor medgørlig den enkelte ansatte du får fat i er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/11-14 00:10, rettet 13/11-14 00:11 
Ja, officielt er det jo kun netpriser. Men det føles "sjovt" at komme hen med at spil der står "499 kr." på og få det slået ind til 30 kr.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 13/11-14 00:27 
Men er der ikke noget med at Elgiganten prismatcher danske forretninger inklusiv dem på nettet, hvis man kan vise de har pris x?

I så fald må de jo prismatche sig selv :-)
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig