X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bib Bib-spil - Skatte-jagten


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 25/04-11 17:06, rettet 25/04-11 17:29 
Jeg har en arbejdskollega, som har fundet hans gamle Bib Bib spil Skattejagten frem.

Da jeg ikke har kunne finde den på Playright, ville jeg høre om der er nogle der har nogle oplysninger på den.

Det eneste jeg ved er at den har 3 skærme, er mindst 15 år gammel og er fra Power Electronic..

Bib Bib-spil - Skatte-jagten
Bib Bib-spil - Skatte-jagten
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-11 17:21 
Den ser en hel del ældre ud end 15 år. Jeg vil nok nærmere skyde på 25 år eller mere... men det er så også bare et gæt. Jeg ved intet om den :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 25/04-11 19:03 
Det er et Vtech Diamond Hunt. Det kom i forskellige lokaliserede udgaver, ligesom et par andre af Vtechs 3-skærmsspil.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 25/04-11 19:45 
Rune tak for hjælpen.. :O)

Nogen der har et bud på, hvad er sådan en værd?

Jeg går ud fra det mere er ejer værdien, end det er kroner og øre den er værd.. Eller tar jeg fejl..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
TheDukeTheDukeSkrevet 25/04-11 23:15 
Jeg mente nok at den virkede bekendt. Jeg fandt V-tech udgaven på et loppemarked for et par år siden.
millenniummillenniumSkrevet 26/04-11 08:41, rettet 26/04-11 09:15 
He He, solid > Jeg har præcist den samme liggende hjemme i skuffen. Så den er ikke one-of-a-kind. :-P

Det er faktisk en ret sen generation af bib spil. Mit første var Oil Panic. Derefter Monster Panic og sidst fik jeg så Skattejagten. Det var de tre skærme der gjorde udslaget.
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 26/04-11 22:34 
Jeg tænkte heller ikke den var speciel dyr, at det nok mere var samler værdien der betød noget. Men jeg havde bare ikke set denne type før.

Og hvem er bedre og gå til, end Play Rights bruger når man mangler noget viden om spil verdenen.. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig