X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes I om Portal 2?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/04-11 14:17 
Efter en gennemspilning af story mode, så er jeg overordnet set lidt skuffet.

Og lidt overrasket over at INGEN på P:R tilsyneladende spiller årets vel nok mest ventede titel :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 23/04-11 14:29 
Skuffet over hvad? Det er måske ikke langt spil, men jeg var vildt begejstret over dialog og historie.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 23/04-11 14:39, rettet 23/04-11 14:40 
Har desværre ikke fået købt det endnu (går på højskole, så venter lidt), men har i stedet siddet og læst Geoff Keighleys (ham fra GameTrailers) udmærket "The Final Hours of Portal 2" på min iPad. Det er et slags interaktivt magasin med billeder, lyd, video mm., som fortæller historien om Valve og tilblivelsen af Portal-universet. For små 12 kr. er det udmærket læsning!
ChronoChronoSkrevet 23/04-11 14:43 
Jeg har heller ikke fået det købt endnu. Overvejer at bestille det til PS3 og spille det på PC - der skulle være en kode med så man kan det?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 23/04-11 15:10 
Hov, så blev det bestilt sammen med en 3DS :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 23/04-11 15:18 
PC versionen følger med til PS3 versionen, via en steam kode.

Jeg er temmeligt godt underholdt so far. Masser af nørdet humor, og gode puzzles :) Glæder mig til at prøve det i co-op.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 23/04-11 15:22 
Man skulle også kunne indløse PS3 Stream-koden til Mac versionen svjv.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/04-11 16:24 
Herold>
Skuffet over hvad? Det er måske ikke langt spil, men jeg var vildt begejstret over dialog og historie.


Jeg synes grundlæggende ikke at spilmekanikken kan bære et helt spil mere.
Det var jeg som sådan ikke klar over på forhånd, men efterhånden som spillet skred frem, blev jeg mere og mere ligeglad med egentlig at få løst gåderne.
Det er især ærgeligt IMO, at de har valgt at lave så lang en intro for folk der ikke har spillet Portal før.
Jeg kan i hvert fald kun gå ud fra, at det er derfor, at man i de første 2 - 3 timer ikke er udfordret overhovedet, og det nærmest føles som om man spiller de samme puzzles igen.

Og så synes jeg SLET ikke der er kød nok på historien til at man som sådan gider spille det for historiens skyld.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/04-11 16:48 
er det ikke også i co-op det skal spilles? det hvor spillet er stærkes?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/04-11 18:02 
Tjaeh - nu har jeg lige spillet co-op i en times tid, og det virker til gengæld rigtig sjovt jo.

Men jeg ved da ikke om singleplayer som sådan skal afskrives - det første spil var en sp oplevelse, jeg kan ikke se hvorfor nummer to ikke også burde være det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PapandPapandSkrevet 23/04-11 18:53 
Brormand og jeg pløjede igennem co-op i nat via split-screen. Fantastisk oplevelse. Har endnu ikke prøvet singleplayer.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SonicSonicSkrevet 23/04-11 19:31 
Øv, der er en hidden ting i PC versionen der ikke er i PS3 versionen, og PSN er nede, så jeg kan selvfølgeligt ikke bare hoppe på PC'en, og finde den message :((

Hidden message (SPOILER)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
TheDukeTheDukeSkrevet 24/04-11 01:46 
Jeg spillede igennem SP i torsdags og var rigtigt godt underholdt hele vejen igennem.

Mine eneste kritikpunkter er at platformingdelen ofte føles ret scripted, altså hvis man har placeret elementerne i den rigtige orden så klarer spillet hoppet selv uden at man behøver at gøre andet end at trykke på sin jumpbutton. Jeg havde hellere set at man skulle bruge bare et minimum af skill bare en gang imellem. Og et par af de puzzles der involverer gels var ret svage IMO.

Men ellers et rigtigt, rigtigt godt spil.
SumezSumezSkrevet 24/04-11 10:15, rettet 24/04-11 10:16 
SeventhSun>
Og lidt overrasket over at INGEN på P:R tilsyneladende spiller årets vel nok mest ventede titel :-)

Jeg ser frem til at prøve Portal 2 når jeg engang kan få det på konsol til en fornuftig pris - jeg må indrømme at jeg ikke ser Portal som mere end en "hyggetitel", og det ville være lidt ulækkert at sige at jeg venter det mere end The Last Guardian, Skyrim, Xenoblade og Dark Souls. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 31/05-11 19:09 
Helt sikkert en hyggetitel :-)

Jeg er igennem det nu. Synes ikke det er helt på højde med 1'eren hvad angår humoren, men det er stadig et virkeligt godt puzzle-spil. De forstår heldigvis stadig at holde det helt kort og med meget lidt genbrug mellem puzzles, så man når aldrig at kede sig. Co-op har jeg ikke prøvet endnu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/05-11 21:16 
Historien er rigtig god og det har stadig den gode humor.
Det er også interessant at høre de dér developer commentaries for at opdage hvor mange bevidste valg de har taget i deres banedesign som spillere reagere underbevidst på. Der er også rigtig meget baggrundshistorie gemt væk i kulisserne.


::SPOILER:: I den sektion hvor man bevæger sig forbi "Bring your kid to work" displayet med alle kartoffelplanterne og plancherne, render man på den gigantiske plante der er groet igennem loftet. Selve planten skygger for det meste af planchen, men hvis man kigger godt efter kan man se at der står Chell i hjørnet af planchen.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/06-11 02:11 
Jeg synes det er rigtig underholdende! Jeg lejede det dog kun, saa jeg naaede ikke 100% igennem. Dialogen er meget underholdende og der er masser pudsige sekvenser m.m.

Jeg elsker denne slags spil, hvor banerne selv er hovedmodstanderen (Ligesom Tomb Raider). Mer' af det!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig