X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 3


Svar
jaesjaesSkrevet 18/04-11 15:06, rettet 18/04-11 20:37 
12 minutters gameplay-film fra det næste spil i Dices FPS-serie. Det ser rimelig vildt ud:
http://gamersyde.com/news_battlefield_3_full_faultline_gameplay-10923_en.html

Ifølge ToTheGame udkomm... Se hele indlægget
82 emne(r).
« < 1 2

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/11-11 13:47 
Jeg er halvvejs i singleplayer-kampagnen og hold da KÆFT hvor er det stinkende ringe! Det lider af samme hamrende idiotiske træk-ved-næsen-koncept som kammede helt over i Call of Duty: Black Ops.

Quicktime events? Hvor fanden da! Drop nu det lort! Det har ikke noget med gameplay at gøre!

AI buddies? At snige sig gennem en hundrede mand stor ildkamp og bare lade AI'en kæmpe mod sig selv er fandme ringe programmering! Og igen, det har ikke noget med gameplay at gøre!

Når nu spillet alligevel lever på sit multiplayer, hvorfor bruger programmørerne overhovedet tid på at opsætte så slatten en singleplayer-oplevelse? Det er jo 100% spild af tid og kræfter, når alle alligevel kun køber spillet for at battle online...

*suk* I'm getting too old for this shit!
HeroldHeroldSkrevet 07/11-11 13:48 
Det er ikke alle der gør det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/11-11 14:25 
Nej og netop derfor er det for ringe der ikke bliver gjort mere ud af single player delen i alle de utallige FPS der bliver udgivet.

Activision osv ved jo selvfølgelig godt at der også er masser af folk der køber deres elendige FPS spil for single player delen, derfor er det under al kritik at de spiser folk af med så elendige single player dele.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/11-11 15:03 
Hyakotake>
Quicktime events? Hvor fanden da! Drop nu det lort! Det har ikke noget med gameplay at gøre!

Hørt! Der er ikke noget, som hurtigere kan få mig til at opgive et spil, end quicktime events. Metro 2033 er det seneste spil af den slags som jeg kun spillede 10 min. før det blev afinstalleret igen. Jeg HADER quicktime events, og jeg fatter ikke, hvorfor alle FPS'er skal plastres ind i det lort for tiden :(
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 07/11-11 15:30 
Vel primært fordi, det er en billig måde, at få et spil til at føles mere alsidigt og interaktivt på. Men enig i, at det som regel giver en nærmest modsat effekt. Tror Heavy Rain er det eneste spil jeg har spillet, hvor QTE's fungerer nogenlunde.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/11-11 15:57 
Hvis I har lyst, så var jeg i Sverige for nylig og interviewe Karl-Magnus Troedsson fra DICE.

Han snakkede bla lidt om multiplayer vs. singleplayer og også PC vs. konsoller.

Battlefield 3 bag kulissen
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CoreCoreSkrevet 07/11-11 20:06 
Azzkikr>
Activision osv ved jo selvfølgelig godt at der også er masser af folk der køber deres elendige FPS spil for single player delen

Med dit negative syn på hele genren, er din vurdering af et udspil heri, bare direkte fordummende at læse.

Lidt ligesom hvis jeg, der hader al sport, sætter mig til at bashe petanque, for at have for små kugler.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/11-11 20:26 
Jeg har købt spillet, og er der hvor man prøver f16 fly.
Og tror dette bliver det sidste spil i denne stil... er blevet træt af disse spil.
Der skal mere til før jeg bliver underholdt eller noget nyt til... Har svært at sætte en finger? det keder mig bare... :/

Prøver at spille mere af det sener på ugen.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/11-11 21:05, rettet 07/11-11 21:10 
Core>

Med dit negative syn på hele genren, er din vurdering af et udspil heri, bare direkte fordummende at læse.

Lidt ligesom hvis jeg, der hader al sport, sætter mig til at bashe petanque, for at have for små kugler.



D'oh...Siden hvornår har det faktum at jeg ikke kan lide genren specielt meget noget som helst at gøre med den generelle kvalitet af single player delen i mange fps? Jeg kan sagtens se at der er masser af kvalitet at finde i multiplayer (selvom genren ikke siger mig noget) ligesom jeg også kan at single player delen meget ofte er mangelfuld og skuffende.

Selv folk herinde som elsker FPS spil (for multiplayer delen) siger jo det samme vedr. single player i fx MW spillene. Vi hører jo altid den samme gamle sang fra FPS fandrengene om at spillene "skal vurderes på deres multiplayer"(fordi selv de ved udemærket godt at single player delen er mangelfuld), men der nu engang en singleplayer og mange folk køber også spillene for single player og den er ofte mangelfuld.

Hvis noget er fordummende er det dit forhastede svar. Læs -> tænk -> svar, du kom til springe "tænk" delen over.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/11-11 18:11 
ChronoSousa>
Jeg har købt spillet, og er der hvor man prøver f16 fly.


Det er en F-18... men det bliver spillet ikke bedre af. :-) Det er så nok også den allerværste bane uden nogen form for indhold i gameplay. Lidt ligegyldig QT-trykkeri, og så er du færdig... totalt håbløst design.
DarkenDarkenSkrevet 12/11-11 03:33 
Singleplayer delen ER virkelig ringe, uanset om man ser det fra et rent SP view, eller blot som en tilføjelse til et multiplayer spil. Jeg spiller på hård og mine umiddelbart kritik punkter er følgende:

- QTE er bare ikke passende og virker som om det er mere for det visuelle end gameplay. Finder det irriterende at skulle vente på.

- Animations "slow down" kan få dig slået ihjel. Hvis du skal knive en person kan den finde på at begynde at slæbe liget til side, istedet for at give dig mulighed for at rykke væk.

- AI er blind når det er scriptet således og ellers har den med at ignorer oplagte mål, for at fokusere på at skyde efter en, også selvom man er i dækning og ens AI teammates ikke er. Virker bare forkert (man skal nok have prøvet det).

- Script gør nogle fjender udødelige. Passer det ikke i scriptet at man spotter og skyder på nogle fjender, tager de ikke skade, så skal man typisk trigger et eller andet først.

- Railshooter.. my way or the highway. Selvom spillet ikke har basis i et singleplayer, føles det bare nederen at have én måde at gøre tingene på. Bad Company 2, havde en fin (hvis ikke ligefrem fed) singleplayer, især da salgspunktet var/er multiplayer og jeg forstår ikke man så kan lave så intetsignede campaign til BF3.

-

Nu har jeg kun spillet multiplayer her til aften og efter lidt tilvænning (fra Bad Company 2), er jeg ret glad for købet. Her giver animations slowdown (ved ikke hvad jeg skal kalde det) mening. Vælger man at knive eller defib, så er man hurtig død hvis man ikke har taget sine forholdsregler først. Defib var f.eks. alt for nemt i BF:BC2.

Har kun prøvet conquest (full map rotation) og jeg fortrækker stadig gade kamps maps, men er glad for at se man ikke er helt røvrendt når fjenden kommer med en chopper, men det kan være folk bare ikke er dygtige nok endnu :P

Spiller det forresten på PC
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
TheDukeTheDukeSkrevet 14/11-11 15:03 
Man skal åbenbart passe på hvad man siger på EA's forum, ellers banner de din Origin account og sletter din BF3 character.

http://www.rockpapershotgun.com/2011/11/14/ea-forum-bans-are-still-affecting-games/
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/11-11 15:33 
jeg kommer ikke vider i dette spil.... det er kedligt!! og sætter det til salg!

Helt fint at nogle kan li spillet, og fred med det.! er bare ikke et spil for mig :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HankyHankySkrevet 14/11-11 18:46 
Darken>
Bad Company 2, havde en fin (hvis ikke ligefrem fed) singleplayer, især da salgspunktet var/er multiplayer og jeg forstår ikke man så kan lave så intetsignede campaign til BF3.

Det er sjovt så forskelligt man opfatter og danner mening om ting, for jeg har det lige omvendt. Jeg kedede mig bravt under Bad Company 2-campaignen, men har haft det meget sjovt med den i BF3.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 00:06 
Nu kan det kraftedme være nok!!! Tænder op for BF3 og får besked om tvungen update på 1,2 giga... Henter i sneglefart og da spillet er klar igen er serverlisten så godt som væk.

Man skal nu LEJE SIG IND på en server for at spille!!! De få gratis servere er nedgraderet til hamrende ringe forbindelser og EA-svinene vil nu skovle penge ind via serverleje...

Brænd i helvede, EA! Jeg køber ikke jeres lort fremover!
WehnerWehnerSkrevet 05/04-12 00:10 
Omg, serverleje. Godt jeg er på CoD-vognen. Vi får se, om Activision følger trop...

Hvad koster en aftens gaming så? Eller betaler man per spil?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 00:40 
De vil have 2000 (siger og skriver TO TUSIND) MS Points for 30 dages leje!!!!!

Man kan også købe 1 dag for 120...
WehnerWehnerSkrevet 05/04-12 00:43 
Det er jo sindssygt. Det er mere, end det koster at spille MMO, er det ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/04-12 01:06 
Godt jeg fik solgt det lort!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 07:43 
Hvis vi tager en almindelig exchange rate på at man køber sine point på kort, koster 2000 point ca. 150 kroner (2100 point = £16.50 på amazon.co.uk)

Til sammenligning står det nyeste MMORPG, Star Wars: The Old Republic til ca. 13 euro per måned (dvs. ca. 100 kroner). (så vidt jeg kan google, jeg spiller det ikke, så jeg kender ikke eksakte tal).

EA skulle fandme have en class action lawsuit i fjæset med at være så åbenlyst pengegriske og ændre så drastisk på vilkårene på et så nyt spil... jeg kunne til nøds forstå det, hvis det f.eks. var en ekstremt meget lavere pris eller hvis spillet havde været 5+ år gammelt. Og idéen med at det kører på private servere er også fin... men sgu ikke på den her måde!

Jeg har endnu ikke set reaktioner på nettet på EA's svinske tiltag, men jeg håber da at der lyder ramaskrig rundt omkring, og at deres lortebusiness kører i sænk på det...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 07:53 
.

EA loves your money... doesn't give a shit about your opinion.
enfenenfenSkrevet 05/04-12 08:15 
Det var da godt nok sindsygt. Det er ikke fordi, du læser en gammel nyhed fra 1. april vel? :)

Håber fandeme ikke Activision følger trop - eller andre for den sags skyld. For så er jeg færdig med at spille online. Jeg betaler ikke først først for spillet for derfter at betale for Live, for til sidst at betale for at kunne komme ind på en server. Nej, den går ikke.
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 05/04-12 09:41 
Shite.. Troede naivt at rent-a-server var et tilvalg man kunne lave hvis man ville spille turneringer eller bare oprette private kampe. Du får det til at lyde som om man ikke har et valg, hvis man vil spille online med en nogenlunde forbindelse. Det lyder sgu lidt svinsk.
Så er jeg vist færdig med BF3 :( (Det er jeg jo så alligevel på grund af en langfingret tyveknægt, men nu skal det næppe købes igen).
Æv, det var ellers fedt online.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 10:19 
enfen>
Det var da godt nok sindsygt. Det er ikke fordi, du læser en gammel nyhed fra 1. april vel? :)

Det skulle da vist være første gang nogensinde, der er lavet en aprilsnar d. 4/4 som en 1,2 gigabyte download :-D
enfenenfenSkrevet 05/04-12 10:51 
Det lyder bare så sindsygt, så derfor min skepsis ;)
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/04-12 15:07 
Velkommen til virkeligheden anno 2012, hvor spilfirmaerne kan gøre fuldstændig hvad der passer dem...
HulleHulleSkrevet 02/05-12 22:29 
Hyakotake>
Nu kan det kraftedme være nok!!! Tænder op for BF3 og får besked om tvungen update på 1,2 giga... Henter i sneglefart og da spillet er klar igen er serverlisten så godt som væk.

Man skal nu LEJE SIG IND på en server for at spille!!! De få gratis servere er nedgraderet til hamrende ringe forbindelser og EA-svinene vil nu skovle penge ind via serverleje...

Brænd i helvede, EA! Jeg køber ikke jeres lort fremover!

Nu fik jeg prøvet den nyeste update og jeg er langt fra enig i din udtalelse. Jeg skulle ikke leje mig ind på nogen server for at spille og der var massere af max ping servere at vælge imellem.

Du skal kun leje en server, hvis du vil have moderator rettigheder til én, ellers er online lige så 'gratis' og velfungerende som altid.

Jeg blev bare lidt irriteret over at skulle downloade Back to Karkand igen, efter at seneste patch var installeret.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/05-12 17:11 
Jeg har ikke rørt ved det EA-lort siden min sidste post, så det er muligt der er kommet flere gode gratist-servere på listen... Jeg ved kun hvor ringe det var lige da de skiftede taktik og det slog al min interesse ihjel...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/05-12 11:06 
Så er EAs svinestreg ved at være komplet; de officielle servere er nu fjernet, og man kan kun spille på private lejede servere. Som artiklen siger, begrænser det udbuddet af forskellige spiltyper markant til hvad dem, der (l)ejer serverne synes er sjovt - dvs. en bunke marathonspil med max ticket count, som kan tage timer, kontra normal opsætning, hvor man lige vil hygge sig med "et bette slaw Be Eff"...

EA fuldender svinestregen...
enfenenfenSkrevet 11/05-12 12:38 
Så må folk bare lade være med at spille BF3 mere. Ikke at jeg tror det har den store effekt - EA har jo fået sine penge for spillet i første omgang.
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 11/05-12 12:49 
Lyder som EA. Skulle undre mig de gøre det for håber hjælper med at sælge flere medal of honor spil når det rammer i år? Nå ja har ikke spillet BF3 i et stykke tid, så mig rammer det nok ikke meget, synes stadig det er alt for tidligt de tager deres server ned.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 13/05-12 00:59 
Nyt i sagaen:
http://www.gamespot.com/news/ea-addresses-battlefield-3-server-scarcity-reports-6376440
82 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig