X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NeverDead (TPS fra Konami og Rebellion)


Svar
jaesjaesSkrevet 13/04-11 18:12, rettet 13/04-11 18:16 
Har totalt overset det her Konami/Rebellion-spil, og det ser da fedt nok ud til, at det bør have en tråd.

Ligner et over-the-top, tongue-in-cheek TPS, og der er noget Japan møder vesten over flere aspekter af spillet. Det er designet af Shinta Nojiri fra Konami og udvikles af Rebellion. Udover skydevåben kan man også bruge en økse af en slags.

Gameplay-trailer:
http://gamersyde.com/stream_neverdead_e3_debut_trailer-16002_en.html

"Man kan gå i stykker og skal rekonstruere sin krop"-trailer:
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-neverdead/703182

Udkommer til X360 og PS3. Der er vist ingen dato endnu.
SumezSumezSkrevet 13/04-11 18:20 
For få spil har en "man kan gå i stykker og skal rekonstruere sin krop"-trailer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/04-11 18:33 
Haha jeg synes det ser ganske forfærdeligt ud, mon ikke man bliver træt af at rulle rundt og samle sine legemsdele op pænt hurtigt.

Komisk ser det dog ud.
nerosnerosSkrevet 13/04-11 19:31, rettet 13/04-11 20:07 
Det ligner et spil for mig. Jeg har det jo med tabe hovedet ;-)
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 13/04-11 21:26 
Sjovt koncept, bare ærgeligt at det er Rebellion der laver det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-11 21:49 
Jeg håber det bliver udmærket. Jeg tror bare ikke det bliver gimmicken med at gå i stykker der får mig til at købe det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 13/04-11 22:12, rettet 13/04-11 22:17 
Jeg synes, gimmicken er ret godt tænkt (men selvfølgelig skal man ikke kun købe spillet for den).

Hvad man ikke ser i traileren er, at éns figur ikke kan dø. Så udviklerne har naturligvis skulle finde på andre måder at udsætte spilleren for fare og konsekvens.

Ét koncept er, at den kvindlige karakter kan dø, og man skal hjælpe med at holde hende i live. Tilsyneladende er det med at kunne gå i stykker så et tilsvarende koncept. Man kan vel se det som et alternativ til at sweepe områderne for healthpacks. Og jeg synes da, der er mere gameplay i at skulle samle sig selv, mens man samtidig prøver at undgå en eller anden nasty boss, end at lede efter health. Kan også godt lide, at man rent faktisk kan skyde, selvom man stadig mangler nogle af kropsdelene - så der er vel lidt taktik/personlig spillestil i, om man først vil finde sine arme eller ben :)

Men det kan selvfølgelig godt vise sig at være irriterende, hvis det ikke er godt udført.
SumezSumezSkrevet 14/04-11 08:13 
jaes>
Så udviklerne har naturligvis skulle finde på andre måder at udsætte spilleren for fare og konsekvens.

Naturligvis?
Det forekommer mig at de fleste spil der er udkommet gennem de seneste par år alligevel ikke har nogen af delene, så det er jo meget belejligt for spillet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/04-11 08:49 
Jeg kan SAGTENS huske NeverDead fra sidste års E3. Batshit insane Konami og deres pressekonference :D

http://www.youtube.com/watch?v=xF8gnUQRuFI
nerosnerosSkrevet 14/04-11 09:33 
Haha! :-)

Det ser lidt uhyggeligt ud det han gør med hovedet til sidst. Tror det kunne gå hen og blive et ret stort kult spil.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-11 09:34, rettet 14/04-11 09:34 
Jeg er desværre bange for at det ikke bliver absurd nok (Rebellion er ikke ligefrem kendt for at "gå all in")
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-11 09:39 
Ja den slags ved jeg ikke nok om, men kan da håbe de har set lyset for en gangsskyld så. Nu da det er så moderne at man ikke kan dø i nyere spil så kunne det her jo måske sætte lidt sjovt gang i festen ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/04-11 09:41 
Syntes det ser skidt ud - og musikken i traileren hjælper ikke på det :P
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/04-11 10:04 
Jeg sad og kiggede lidt på hvad Rebellion egenligt har udviklet igennem årene. Jeg kunne ikke finde et eneste rigtig godt spil.

Virker lovende :P

Jeg fatter ikke hvad Konami vil med disse middelmådige vestlige udviklere. Det er lidt ligsom med MercurySteam og det nyeste Castlevania.

En skam Konami ikke gider lave andet end danse spil og PES selv længere.
SumezSumezSkrevet 14/04-11 10:18 
De håber vel at finde et guldkorn et eller andet sted. Det samme gør sig jo gældende for Silent Hill-serien, det er virkelig ærgerligt at se et firma man førhen forbandt med en uafbrudt strøm af inhouse kvalitetsspil (selv blandt deres mindre kendte titler) har udviklet sig til dette.

Det eneste sted de IMO har ramt rigtigt er med at få Arc System Works til at udvikle Hard Corps Uprising for dem (men så igen så jeg hellere at holdet bag Shattered Soldier lavede et comeback).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-11 10:40 
Hard Corps Uprising er heller ikke noget for mig. Jeg kan ikke lide den polerede grafik tilsat et vestligt manga theme.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-11 11:05, rettet 14/04-11 11:05 
Vestligt? Der har så vidt jeg ved kun været japanere involveret i HCU.
Jeg er heller ikke vild med grafikken (igen, kig dog efter Shattered Soldier!), men gameplayet virker utroligt solidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-11 11:21 
Hov sorry ja men i så fald lige meget hvad så ligner det noget vestlige programmøre har haft fingrene i. Synes det spiller af H-til :-(

Jeg tror jeg har fortalt dig 117 gange nu at jeg har Shattered Soldier ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-11 11:23 
Det var ikke dig der skulle kigge efter Shattered Soldier, det var Konami der skal :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-11 11:24 
LOL jeg er heller ikke vågen idag ;-)

Men helt ærligt så synes jeg hellere de skulle kikke på Megadrive og SFC versionerne.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-11 11:26 
Små slag, små slag :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-11 11:32 
;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 14/04-11 12:23, rettet 14/04-11 12:27 
Sumez>
Naturligvis?
Det forekommer mig at de fleste spil der er udkommet gennem de seneste par år alligevel ikke har nogen af delene, så det er jo meget belejligt for spillet. :P

Relativt set :)

EDIT: Hvad jeg mener er, at selvfølgelig er der fare og konsekvens i nyere spil, bare mindre end tidligere.
TheDukeTheDukeSkrevet 14/04-11 17:50 
Azzkikr>
Jeg sad og kiggede lidt på hvad Rebellion egenligt har udviklet igennem årene. Jeg kunne ikke finde et eneste rigtig godt spil.

Aliens vs. Predator fra 1999 var fantastisk, men alt de har lavet siden har været ret skidt.
SumezSumezSkrevet 15/04-11 08:45 
Ja, alt tyder på at det var rent held at de ramte rigtigt med det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/10-11 08:41 
Sumez>
Jeg er desværre bange for at det ikke bliver absurd nok (Rebellion er ikke ligefrem kendt for at "gå all in")

...jeg må have overset den her trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=xr6KryINLIk

Jeg vil have spillet nu :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/10-11 09:44 
Wow det ser fedt ud, men en smule bizart.. Ahaha!

Ham der springer ned med knivene ligner da meget ham fra MGS4 ikke? ( Kan ikke huske hans navn )

Grafikken er der også meget pæn sådan lidt underdrevent sagt!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/02-12 13:41 
Fail :(

http://www.1up.com/reviews?cId=3186643
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/02-12 15:05 
Meget sjovt review, lyder lige så elendigt som jeg havde forudset.

Det gør det Soul Calibur 5 desværre også ud fra deres review :/
TheDukeTheDukeSkrevet 05/02-12 21:27 
Gametrailers review 4.3

http://www.gametrailers.com/video/review-neverdead/726456?

Jeg tror det ryger i "vent-2-måneder-til-det-koster-100-kr" kassen.
nerosnerosSkrevet 06/02-12 00:20 
Skidt :-(

Det er bare fordi det er for lækkert til love!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig