X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter X Tekken


Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/04-11 18:16 
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
BeanoBeanoSkrevet 17/03-12 18:22 
Konsolkongen>
De er jo så vidt jeg forstår allerede på disken. Der er folk med moddede 360'ere der allerede har låst op for dem :)

Capcom har officielt bekræftet at indholdet er på PS3/360 disken.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/03-12 18:22 
@Kroe
Så lad da være med at købe spillet. Jeg forstår ikke hvorfor det her kan hidse så mange op. Jeg er ligeglad med om det ligger på discen. Nye spil er alligevel kun til låns med alle de gratis patches og updates der kommer :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/03-12 18:23 
Beano>
Det sidste argument i posen.

Det bedste argument når man er utilfreds med noget!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 17/03-12 18:28 
Nej det er et lorte argument som ikke holder. I princippet kan man jo bare lade være med at købe alt, men det gør ikke situationen bedre eller grådigheden immunt for kritik.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/03-12 18:41, rettet 17/03-12 18:49 
KristensenSoUSA>
@Kroe
Så lad da være med at købe spillet. Jeg forstår ikke hvorfor det her kan hidse så mange op. Jeg er ligeglad med om det ligger på discen. Nye spil er alligevel kun til låns med alle de gratis patches og updates der kommer :)

Jamen jeg har jo netop købt spillet for 450kr, så tvinger de jo også på en måde til at skal have flere figuere for flere penge, det skulle da 100% have været gratis. Jeg venter også lige og ser om det ikke kommer på disk, hader det DLC lort. Og forresten det med "Så lad være med at købe spillet" det er jo lidt svært når man kan lide det og det er jo netop derfor jeg brokker mig ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/03-12 18:44, rettet 17/03-12 18:47 
Beano>
Nej det er et lorte argument som ikke holder. I princippet kan man jo bare lade være med at købe alt, men det gør ikke situationen bedre eller grådigheden immunt for kritik.

Fint fint, så siger vi det. Jeg har bedre ting at bruge min tid på end at være sur over 100 kr.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 17/03-12 18:50 
Det har jeg ikke. Er lige gået i gang med at lave bannere og molotov cocktails...
SumezSumezSkrevet 17/03-12 21:00, rettet 17/03-12 21:00 
Det er et eller andet sted muligvis også en problemstilling der stikker lidt dybere end bare 100 (ekstra) kr for lige det her spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/03-12 21:36 
Det kan du overordnet sagtens have ret i.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
TheDukeTheDukeSkrevet 17/03-12 22:43 
Det er helt klart ikke i orden, men det er stadig bedre end at skulle betale 250 kr. for at de sætter et Super eller Ultimate foran titlen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/03-12 20:39 
Jeg sad og lavede det her for lidt siden... Det er næsten en strategi guide til spillet hvis man lytter godt efter

http://youtu.be/1rci_8KTZgQ
spectrespectreSkrevet 18/03-12 21:32 
12 characters for 100,- er da mere end der var i f.eks. SF Alpha 1 :P

Har hele tiden sagt at jeg synes at det er noget svineri at tage penge for noget der allerede er på disc'en, og derfor burde være med i spillet til release! Det ville have været i orden hvis de havde brugt alle ressourcer på at få spillet færdigt, og derefter gået igang med at lave flere characters bagefter. Med den "løsning" de har valgt er det som om at man med vilje begrænser spillet, så de kan kræve ekstra penge, så spillet i realiteten kommer op at koste 549,- Men det er jo bare min holdning, og der er forskellige meninger overalt.

Hvor mange characters er der totalt set med de 12 "nye"?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/03-12 23:27, rettet 18/03-12 23:30 
57 i alt

http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter_X_Tekken#Characters
BeanoBeanoSkrevet 19/03-12 10:07 
Ups...

"Hackers using unreleased on-disc Street Fighter X Tekken DLC in online play"
Alf81Alf81Skrevet 19/03-12 10:42 
Faktisk ret spændende. Udover at det selvfølgelig beviser at man har en hacked 360, er der vel svært for et firma at gå rettens vej med "du har ikke lov til at bruge det indhold som du har købt"?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/03-12 10:46, rettet 19/03-12 10:52 
1up>
12 characters for 100,- er da mere end der var i f.eks. SF Alpha 1 :P

Har hele tiden sagt at jeg synes at det er noget svineri at tage penge for noget der allerede er på disc'en, og derfor burde være med i spillet til release! Det ville have været i orden hvis de havde brugt alle ressourcer på at få spillet færdigt, og derefter gået igang med at lave flere characters bagefter. Med den "løsning" de har valgt er det som om at man med vilje begrænser spillet, så de kan kræve ekstra penge, så spillet i realiteten kommer op at koste 549,- Men det er jo bare min holdning, og der er forskellige meninger overalt.

Er helt enig!

Edit:
Har sat mit til salg til 360 her inde...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/03-12 11:01 
Men ligesom alt andet på discen er det i første hug komplet og aldeles i stykker. Af samme grund er jeg også ligeglad med om jeg ejer spillet fysisk for med det samme den første patch kommer er det produkt jeg sidder med derhjemme værdiløst i mine øjne - det er ikke det samme spil længere.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 19/03-12 11:16 
KroeboCop>
Har sat mit til salg til 360 her inde...

Pga. det med figurerne?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/03-12 12:28 
Er lige pt. mest klar på Blazblue:CSE, så venter bare til de er færdige med at udvikle spillet. Håber også på der kommer en anden fysisk udgave.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 19/03-12 15:36 
KristensenSoUSA>
Af samme grund er jeg også ligeglad med om jeg ejer spillet fysisk for med det samme den første patch kommer er det produkt jeg sidder med derhjemme værdiløst i mine øjne - det er ikke det samme spil længere.

Jeg får en dårlig smag i munden når jeg læser sådan noget, men du har sku nok ret. Det giver mig bare den tanke at alt kan kan frigives og sælges skide være med om det virker der kommer vel en patch senere hen...Hvis det virkelig er fremtiden som det sikkert er allerede så ved jeg snart ikke længere?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/04-12 09:21 
Velbalanceret tournament play spil :D

http://youtu.be/WAJUelWRWBs

Meeeen de patcher det nok.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/04-12 12:36 
Haha flot capcom...

Ja der kommer nok noget DLC, for 10$ kan man downloade en patch der fjerner bugs.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/04-12 03:44 
Så er der landet gratis farver og gratis comboer som DLC, hvilket er fint nok. Der er også landet ekstra kostumer af 8 kr stykket og i to forskellige pakker til henholdsvis SF eller Tekken karakterens af 99 kr stykket.

Det er altså 198 kr, halvdelen af spillets retailpris, som man kan betale for at låse op for ekstrakostumerne på disken.

Det er lige i overkanten Capcom....
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 05/04-12 09:31 
Betaler du så meget for dine fantasia-point? :p

Og så er det forresten kun for halvdelen af de nye kostumer. Der er flere på disken.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/04-12 11:34 
Nej det er kr. prisen på PSN. Man kan sikkert få det billigere på 360
SumezSumezSkrevet 05/04-12 21:25 
Comboer som DLC??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/04-12 21:48 
Ja det er vildt nok. I det mindste er de gratis.
nerosnerosSkrevet 06/04-12 10:30 
Darkbeat>
Ja det er vildt nok. I det mindste er de gratis.

Nu går der sku lidt for meget DLC i den end til hvad jeg kan holde ud! Jeg venter med at købe spillet til Super Street Fighter VS Tekken udkommer.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/04-12 10:36 
Næste gang bliver det endnu værre - betalings comboer, leje af karakterer, osv. :O
GreaseballGreaseballSkrevet 06/04-12 11:38 
Hold da ferie.. bliver da være og være hver gang jeg læser om det spil :(
Virker næsten som Capcom slet ikke forstår hvordan godt DLC virker?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/04-12 11:44 
Jeg tror da netop at Capcom har fundet ud af hvordan DLC virker. Evil-DLC er ikke noget nyt, nærmere reglen frem for undtagelsen?

Til gengæld tror (håber) jeg efterhånden vi er nået grænsen for hvor fjendtlig de store udgivere kan tillade sig at være over for deres kunder.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 06/04-12 12:15 
Echelon VI>
Til gengæld tror (håber) jeg efterhånden vi er nået grænsen for hvor fjendtlig de store udgivere kan tillade sig at være over for deres kunder.

Ja fjendtlighed må være ordet for sådan noget. Jeg elsker Capcom, men det er jo næsten på højde med EA det her :-( Jeg håber de finder fornuften tilbage..
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/04-12 12:25 
Jeg synes Capcom har tangeret EA med hensyn til DLC og forretningsmetoder længe.

Umiddelbart synes der er at være tendens til at evil-DLC er værst når der er en stor base af dedikerede fans: Call of Duty, Street Fighter, BF3. Jo større loyaliteten blandt brugergruppen er, jo bedre kan firmaerne bag titlerne udnytte dem. (Ikke en kommentar rettet mod nogen her på P:R, blot en generel kommentar om tingenes tilstand - de må jo kunne sælge deres DLC, siden de bliver ved).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 06/04-12 12:54 
neros>
Echelon VI>
Til gengæld tror (håber) jeg efterhånden vi er nået grænsen for hvor fjendtlig de store udgivere kan tillade sig at være over for deres kunder.

Ja fjendtlighed må være ordet for sådan noget. Jeg elsker Capcom, men det er jo næsten på højde med EA det her :-( Jeg håber de finder fornuften tilbage..

Enig, det var faktisk ret godt formuleret af Echelon. For man kan nok ikke benægte at spilindustrien altid har være en industri der, som alle andre, i sidste ende handler om at tjene penge.
Men i "gamle dage" synes jeg alligevel der var en synergi. Spiludgivere tjente penge på at give køberne det de ville have. Nu om dage virker det snarere som en kamp imellem de to parter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 06/04-12 13:23 
Er det download af comboer, folk har svært ved at acceptere? For lige at få ting på plads, så er der tale om auto-comboes man sagtens selv vil kunne lave, ikk'? Hvis man kender en smule til spillets system, giver det okay mening.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 06/04-12 13:41, rettet 06/04-12 13:49 
Der er sikkert mange måder at komme rundt om det på men så meget DLC pjat er stadigvæk et kedeligt koncept hvis det står til mig. Jeg synes det er en klam måde at udgive spil på!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/10-12 03:10 
Der kommer en grats Ver. 2013 opdatering the Street Fighter X Tekken.

Jeg sad lige og så en livestream fra Capcom Unity hvor Ono snakkede om at han var rimeligt ærgelig over at så mange kampe ender i Time Overs, da det absolut ikke er meningen og de har tænkt sig at prøve at balancere spillet for at undgå det i fremtiden.

Her er en foreløbig oversigt over ændringerne.

http://www.capcom-unity.com/brelston/blog/2012/10/11/street-fighter-x-tekken-ver-2013-in-december-swap-costumes-on-sale
spectrespectreSkrevet 12/10-12 07:55 
De kunne jo prøve at sætte noget mere damage på, eller super billige løsning ville være at sænke farten på timeren. Tror ikke små character balance tweaks vil løse problemet.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 12/10-12 08:58, rettet 12/10-12 08:58 
Darkbeat>
Jeg sad lige og så en livestream fra Capcom Unity hvor Ono snakkede om at han var rimeligt ærgelig over at så mange kampe ender i Time Overs, da det absolut ikke er meningen og de har tænkt sig at prøve at balancere spillet for at undgå det i fremtiden.

Det overrasker mig at Capcom ikke har implementeret nazi zombies der spawner ind og angriber spillerne når tiden er ved at løbe ud - zombies sælger jo så det er bare det der skal til!
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/10-12 01:36 
Beano>
Det overrasker mig at Capcom ikke har implementeret nazi zombies der spawner ind og angriber spillerne når tiden er ved at løbe ud...

Eller Frank West... He's covered wars, you know!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/11-12 06:38 
Ved bestilling fra Capcom's Jap only e-shop er der 3 specielle girls-only covers til Vita versionen.
Fra hvad jeg har hørt ude omkring på nettet så er Vita versionen dog ikke den version af spillet man vil spille.

Street Fighter X Tekken
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig