X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter X Tekken


Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/04-11 18:16 
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 19:56, rettet 06/03-12 19:56 
Sumez>
Greaseball>
Jeg syns det lidt farlig grund Capcom er inde på her. Virker som noget der kan skade dem. Gad vide hvor mange Xbox360 only ejere som dropper spillet fordi de følger sig syndt.

Jeg tror omkring 0...

Jeg venter og ser om det ikke kommer i en nyere udgave, det kunne jo være. Jeg fatter ikke de har gjort noget så dumt, jeg følger mig snydt :=( Ellers kan det være jeg køber en PS3 en dag, de bliver jo hele tiden billigere.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 06/03-12 19:58 
KroeboCop>
Jeg fatter ikke de har gjort noget så dumt, jeg følger mig snydt :=( Ellers kan det være jeg køber en PS3 en dag, de bliver jo hele tiden billigere.

Ja det er godt nok lidt sort Capcom?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/03-12 20:09 
Spandex schmandex!

Street Fighter X Tekken
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 20:10 
Azzkikr>
Nu er jeg ikke expert inden for cybernetics, men jeg tvivler på robotter hverken tager på i vægt eller at deres kunstige ansigt ældes.


Ja ok, havde lige glemt han var robot, Det er lidt sort så. De skulle have brugt en anden figur så, fra retro dagene.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 20:12 
Hvad betyder: Spandex schmandex :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 20:18 
Hatten af for 1UP....

"Street Fighter X Tekken Review: A Fun Fighting Crossover Held Back by Corporate Greed"
nerosnerosSkrevet 06/03-12 20:34, rettet 06/03-12 20:51 
Sumez>
Spandex schmandex!

Det er ikke lige det der billede jeg forbinder med Mega Man haha! Men det er nok sådan de unge vil have det ;-)
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/03-12 22:03 
Nu konstaterer jeg bare ting!

Det med Mega Man er ekstremt morsomt og sej har han aldrig været!

Det kommer desuden på ingen måder bag på mig, at Capcom har i sinde at tjene penge på usle metoder. Det er de egentlig temmelig gode til. Og jeg er faktisk temmelig ligeglad lige hvad angår deres kampspil. Jeg betaler ved kasse et når man ser på hvilken betydning SFIV, MVC3 og SFXT har haft for FGC.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
GreaseballGreaseballSkrevet 06/03-12 22:21 
KroeboCop>
Sumez>
Greaseball>
Jeg syns det lidt farlig grund Capcom er inde på her. Virker som noget der kan skade dem. Gad vide hvor mange Xbox360 only ejere som dropper spillet fordi de følger sig syndt.

Jeg tror omkring 0...

Jeg venter og ser om det ikke kommer i en nyere udgave, det kunne jo være. Jeg fatter ikke de har gjort noget så dumt, jeg følger mig snydt :=( Ellers kan det være jeg køber en PS3 en dag, de bliver jo hele tiden billigere.

Jeg var lidt fristet til at nappe det. Men Tekken figurene har aldrig fanget mig og alt det med låst materiale på disken som man som Xbox ejer skal købe senere. Så nej.
Springer den titel over og venter på Dead or Alive 5 :p
SumezSumezSkrevet 06/03-12 22:50 
Tekken-figurerne siger mig også absolut intet, men derudover lyder spillet bare virkelig enormt fornuftigt i mine ører.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/03-12 23:07 
På trods af mega man skandalen synes jeg det ser ok ud, kunne dog aldrig falde mig ind at købe det før det falder til under 20£. jeg synes det omvendte spil virker meget mere interessant og jeg ser frem til hvordan Namco vil implementere street fighter figurene i 3D tekken style gameplay. Det virker umiddelbart som en langt større udfordring end hvad Capcom har haft med dette spil, nok også derfor det udkommer senere.
nerosnerosSkrevet 06/03-12 23:22, rettet 06/03-12 23:22 
Azzkikr>
jeg synes det omvendte spil virker meget mere interessant og jeg ser frem til hvordan Namco vil implementere street fighter figurene i 3D tekken style gameplay.

Ja det bliver ihvertfald en svær opgave for Namco, og jeg er sikker på det endelige produkt bliver meget morsomt ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/03-12 23:44 
Især da projektiler slet ikke vil fungere i et Tekken-agtigt gameplay. Jeg læste en artikel om det på et tidspunkt, hvor Namco udtalte sig om problematiken. Egentlig lidt interessant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 23:52 
Greaseball>
Springer den titel over og venter på Dead or Alive 5 :p

Som får Akira fra VF som gæstefigur :D
nerosnerosSkrevet 07/03-12 08:35, rettet 07/03-12 08:36 
Sumez>
Især da projektiler slet ikke vil fungere i et Tekken-agtigt gameplay. Jeg læste en artikel om det på et tidspunkt, hvor Namco udtalte sig om problematiken. Egentlig lidt interessant.

Ja det tænkte jeg også på nemlig problematiken omkring projektiler. Man kan jo bare sidesteppe det hele i stykker.

Faktisk så regner jeg ikke med at det bliver 3d i den forstand som vi er vandt til i et Tekken spil! Jeg kan simpelthen ikke se det kan lade sig gøre jo mindre Namco har et par kort under ærmerne som vi ikke har set endnu omkring fightspil.
Bashful Neophyte
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/03-12 10:58 
Måske med f.eks meget brede hadoukens, man ikke kunne nå at sidesteppe.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 07/03-12 11:16 
Gametrailers review er hat og briller!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 11:32 
'voffor?
SumezSumezSkrevet 07/03-12 11:39 
varmtvand>
Måske med f.eks meget brede hadoukens, man ikke kunne nå at sidesteppe.

Hadoukens er bare ret tæt knyttet til seriens meget "mobile" gameplay, og bruges i større grad til at undertrykke modspillerens bevægelsesmønster en at uddele reel skade. Tekken er, mener jeg i hvert fald, i lang større grad et nærkampsspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/03-12 11:51, rettet 07/03-12 12:12 
Beano>
'voffor?

Jeg synes de klandre spillet for ikke at bringe ret meget nyt til genren, hvilket er så dumt og trælst et argument for den her type spil, og at Tekken figurene ikke passer ordentlig ind i en 2d engine. Det ser også ud til at de overhovedet ikke kan finde ud af at spille det når man kikker på det gameplay de har valgt at vise? Jo der er chain combos og andet lir, men visse steder ligner det retarded gameplay fra deres side..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 12:11 
Ok :)

Men fair nok de pointerer de online problemer spillet åbenbart har pt.
nerosnerosSkrevet 07/03-12 12:19, rettet 07/03-12 12:23 
De kritisere det gud hjælpende også for bad story mode! WTF det er en fighter i tøser!? Det er så hårdt at se den slags reviews og hvad folk skriver om Tekken i kommentarene...! Tekken Fans keep your mouth shut ;-)

Mortal Kombat 9 havde en fed story mode ja, men den her slags spil behøver det ikke. For min skyld kunne storymode være at vinderen skulle giftes med Kuma the bear jeg er så ligeglad :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 12:25, rettet 07/03-12 12:25 
Nu kan jeg ikke tage stilling til om SFxT har dårlig story mode eller ej, men en god story mode kan kun være en fordel for spillet som helhed og er ikke ligegyldigt.
nerosnerosSkrevet 07/03-12 12:26, rettet 07/03-12 12:38 
Niks det hele handler om gameplay når vi snakker fighters som det her IMO. Jo det er da sjovt at se en ending for ens karakter osv, men det behøves ikke at være Oscar matriale :-)

Man behøver ikke at lægge så stor vægt på story mode i den her slags spil hvis det står til mig.

Kuma:
http://www.youtube.com/watch?v=lK36C20ApnQ
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/03-12 12:43, rettet 07/03-12 12:43 
Beano>
men en god story mode kan kun være en fordel for spillet som helhed og er ikke ligegyldigt.

Sarkasme?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 12:46, rettet 07/03-12 12:50 
neros>
Niks det hele handler om gameplay når vi snakker fighters som det her IMO. Jo det er da sjovt at se en ending for ens karakter osv, men det behøves ikke at være Oscar matriale :-)

Der er ingen der påstår andet - heller ikke Gametrailers. En ting er historie og en anden er single-player muligheder (modes).

Ved ikke hvor du ser den kritik i deres anmeldelse - syntes netop Gametrailers siger at spillet gør det relativt godt på det punkt.

When it comes to extra content, the game’s set of modes displays the same modesty you’ve seen in recent Capcom fighters, with little more outside of training, versus, and the objective-based mission mode to whet your fighting spirit. It’s a good thing, then, that the game’s central single-player attraction does its job relatively well, with a multitude of cinematic endings and rival cutscenes fleshing out the lore of this improbable-yet-entertaining team-up.
SumezSumezSkrevet 07/03-12 12:53, rettet 07/03-12 12:56 
Nu så jeg lige GameTrailers' anmeldelse, og umiddelbart er de da rimelig positive, og det med story-mode fylder omtrent 5 sekunder af hele anmeldelsen, med andre ord marginaliserer de det passende i forhold til genren. :)

Jeg synes heller ikke jeg hører nogen reel kritik af mangel på nyskabelse eller at Tekken-figurerne ikke skulle passe ind? Tvært imod slutter de af med at sige "In terms of keeping pace with innovation and bringing something new to the table, Street Fighter x Tekken duly makes the effort worth the while". Jeg vil også mene at 8.3 er temmelig godt for en fighter. Faktisk ville jeg nok have tendens til at være betænkelig ved en højere score (hvor dumt det end må lyde), da de bedste fighters bestemt ikke er "for alle".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 12:57 
Enig - syntes deres størsts kritik går på at gems systemet kan ødelægge ballancen online når nogle pakker er butiks-specifikke og noget man kan købe sig til. Deres påstand, ikke min :)
spectrespectreSkrevet 07/03-12 13:12 
Indtil videre har jeg fra spillere læst at der skulle være fremragende netcode i forhold til SSFIV og Marvel 3
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 13:14 
My bad - jeg hørte forkert. De nævner nogle lydproblemer når man spiller online, men ikke deciderede online problemer.
nerosnerosSkrevet 07/03-12 13:49 
Hvis en fighter bestemmes for ikke at være for alle kan det kun tegne godt for real fighting fans!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 14:22 
Nej - der siger kun noget om hvor bredt det er :)
JonassoeJonassoeSkrevet 07/03-12 15:03, rettet 07/03-12 15:05 
Hvis der så kun er én, der kan lide det, må det være superfedt for ham =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
GreaseballGreaseballSkrevet 07/03-12 16:33 
Beano>
Greaseball>
Springer den titel over og venter på Dead or Alive 5 :p

Som får Akira fra VF som gæstefigur :D

Ved jeg godt ;) Derfor jeg nævnte titlen :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/03-12 22:16, rettet 07/03-12 22:27 
neros>

Faktisk så regner jeg ikke med at det bliver 3d i den forstand som vi er vandt til i et Tekken spil! Jeg kan simpelthen ikke se det kan lade sig gøre jo mindre Namco har et par kort under ærmerne som vi ikke har set endnu omkring fightspil.


Selvfølgelig bliver det fuld 3D som i tekken med sidesteps, ellers ville spillet være komplet meningsløst da det jo netop er pointen og udfordringen i at forsøge at tilpasse figurene fra de 2 genre til henholdsvis SF gameplay og Tekken gameplay.

Jeg kunne dog forestille mig brugen af projektiler vil være begrænset (til supermove eller meget kort range eventuelt) eller helt fjernet for de fleste SF karakterer. Hadouken spam passer ikke ligefrem ind i tekkens gameplay.

Det er jo nu streetfighter figurene der skal tilpasses Tekken universet og ikke tekken universet der skal tilpasses SF figurene... Det er som sagt hele ideen i at lave 2 forskellige spil.
nerosnerosSkrevet 07/03-12 22:45 
Ahaha kort range Dan fest Tekken style! Jeg glæder mig allerede :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/03-12 12:14 
Nogen der ved om PS3 versionen understøtter sticks uden PS home knap? Tænker jeg ville kunne bruge mit Namco PS1 stick.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/03-12 12:26 
Som vi har snakket om før. Har det ikke noget med din adapter at gøre, snarere end selve sticket?

NB: Lader til at alle køber PS3-versionen, er det korrekt antaget? Hvem køber X360-versionen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/03-12 12:41 
Jeg køber 360 versionen. Men det er første gang jeg har haft overvejet at gøre noget andet.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 08/03-12 12:54 
Jamen, så kan vi jo' ikke lege sammen :(
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-12 13:02 
Der er ellers flere gratis characters i PS3 versionen og man kan spille 4 på en gang uden noget bøvl.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/03-12 13:09 
Jeg har som sagt overvejet det, men de figurer der er gratis er bortset fra Megaman uendeligt ligegyldige. Faktisk vil det nok ødelægge spillet en smule for mig hvis der er alt for mange hold til Evo med de små latterlige katte.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 08/03-12 13:12, rettet 08/03-12 13:13 
Men er Mega Man med (officielt) i PS3-versionen? Var det ikke kun til Vita? Kan jeg stadig ikke finde rundt i alt det her?

edit: OH! http://shoryuken.com/2012/03/02/street-fighter-x-tekken-mega-man-pac-man-available-for-ps3-on-march-13th/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/03-12 13:19 
Nu har jeg ikke gidet følge alt for meget op på det, men jeg læste lige på Marlinpies twitter, at der ville komme en tournament gem patch. Det lyder rart!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 08/03-12 13:20, rettet 08/03-12 13:20 
KristensenSoUSA>
Jeg har som sagt overvejet det, men de figurer der er gratis er bortset fra Megaman uendeligt ligegyldige. Faktisk vil det nok ødelægge spillet en smule for mig hvis der er alt for mange hold til Evo med de små latterlige katte.

Men hvorfor så vælge 360 versionen? At du undgår kattene, har vel ingen indflydelse på hvad der sker til EVO? :D I øvrigt, tror du så ikke at alle eksklusive figurer bliver nejfest?
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/03-12 13:38 
Freddy Krueger er blevet spillet til flere turneringer i MK9 efter han udkom som DLC.
Jeg gider ikke investere i alt det skidt der skal til for et spil der kun måske er sagen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
spectrespectreSkrevet 08/03-12 14:00 
Jeg køber det til XBOX 360i næste måned. Jeg spiller alligevel aldrig alle characters, så et par stykker til eller fra gør ingen forskel. Bruger nok alligevel Balrog of en tilskuer.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 08/03-12 16:11 
Sumez>
Som vi har snakket om før. Har det ikke noget med din adapter at gøre, snarere end selve sticket?

Jeg er ligeglad jeg er sindsygt stædig med det her!!!

Hvis mit PS2 eller PS1 stick ikke kan virke til spillet hvilket de sagtens kunne i MK9 så bliver mit køb 360 udgaven da jeg har et "rigtigt" stick til den.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/03-12 13:38 
Egde er begejstrede for spillet.

Anmeldelse
SumezSumezSkrevet 09/03-12 13:55, rettet 09/03-12 13:55 
En lille detalje, men jeg synes det lyder superfedt at man taber kaben blot den ene af ens kæmpere går i gulvet, hvilket virkelig tvinger spilleren til at gøre brug af tag-elementet. Er der nogensinde nogen tag-fighter der har gjort dette før?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig