X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter X Tekken


Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/04-11 18:16 
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
Alf81Alf81Skrevet 05/03-12 23:16 
Ja, der var nogen der havde en hacked båwx, hvor de så kunne se at de eksklusive figurer allerede var på skiven.

http://www.gameranx.com/updates/id/5392/article/sony-exclusive-street-fighter-x-tekken-characters-on-360-disk/
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/03-12 23:18, rettet 05/03-12 23:23 
KroeboCop>
3D gab... Capcom, you sucks big timez :=C
Hvordan kan alle være med på det looooooort. Har i ingen ære. lorte 3d pik D...

Luk ikke røven, du har ret! Hader det 3d pis!
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 05/03-12 23:37, rettet 05/03-12 23:45 
Fordi assets til PS3 figurerne er på 360 disken er det langt fra sikkert de bliver tilgængeligt der... vil virke skørt hvis f.eks. Cole og Toro/Kuro (Sony ejet IP) kan spilles på 360. Megaman og Pacman skal der nok komme unlock kode til på 360.
Alf81Alf81Skrevet 05/03-12 23:48 
Ved heller ikke om netop de er på skiven.

Jeg forudbestilte PS3 udgaven pga. at jeg mangler en ordentlig fighter at bruge mit Pro 3 stick til. Men efter jeg har hørt at der, i starten, lige er lidt ekstra content på PS3 udgaven, er jeg ganske tilfreds med min beslutning :) Selvom det så også vil sige at man er tvunget til at se på Cole, overlever jeg nok lige.
Ting om dét og pis.
TheDukeTheDukeSkrevet 06/03-12 00:33 
KroeboCop>
KroeboCop>
3D gab... Capcom, you sucks big timez :=C
Hvordan kan alle være med på det looooooort. Har i ingen ære. lorte 3d pik D...

Luk ikke røven, du har ret! Hader det 3d pis!


Hvis der nu var nogen der lavede en sprite-baseret fighter der IKKE kørte den samme generiske og røvsyge animestil som alle andre for tiden, så ville jeg måske kunne forstå hvor du kommer fra, men som tingene er nu sker der langt mere nytænkning inden for art-styling hos dem der laver 3D-fighterne.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 01:18, rettet 06/03-12 07:13 
Jaja, det er jo også bare mig der er 2d fanatik ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-12 01:32 
Jeg har også bestilt PS3 udgaven da det virker som udgaven at have.
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 01:49 
Abonnerer på Maximilians kanal. Han brækker spillets system fint ned for lægfolk.

Han har lavet en lille serie, hvor han går fra overflade til dybde. I første episode er det mest spillenes historie osv., så det er knapt så spændende. Her i anden episode kommer han ind på selve gameplayet/systemet.

Tjek det ud (det burde Kroe også): http://www.youtube.com/watch?v=0Lq1shF8k_o&
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 01:54 
jamen okay så, 3d barn :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-12 02:14, rettet 06/03-12 06:16 
DLC hackværk viser ekstra kostumer og halløj der allerede er på disc'en. I sanhed et Capcom'sk spil

http://youtu.be/AorPE9_iR8g

*EDIT* Jeg regner med at det eneste man får når man køber Resident Evil 6 til de dér 3-400 kr er start skærmen og resten af spillet skal købes som DLC.

*EDITEDIT* Han har flere videoer på sin kanal med spændende karaktere og skins. Det er tydeligvis ikke alt der er helt komplet endnu, så man skal da hente LIDT når man køber det DLC

http://youtu.be/OoJQSPEAhgU
nerosnerosSkrevet 06/03-12 07:41, rettet 06/03-12 09:13 
Jeg synes faktisk ikke man kan kalde grafikken for rigtig 3d ?

Godt nok ligner det en smule, men det spiller jo nok som en rigtigt 2d fighter ;-)
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 06/03-12 07:45 
12 characterer på disk'en, ready to go. Hvorfor er disse 12 characters ikke tilgængelige fra starten af når man betaler for spillet? Lortet er jo færdigt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 08:31 
¥
nerosnerosSkrevet 06/03-12 09:15 
Hvad er det her alt for noget med at man åbenbart skal købe sig fattig i karaktere til spillet? Jeg har ikke fuldt rigtig med på den side..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 09:50, rettet 06/03-12 09:52 
Der er en udemærket oversigt over karakterer her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter_X_Tekken#Characters

Selvfølgeligt udelukkende baseret på offentliggjort info.
SumezSumezSkrevet 06/03-12 09:50 
neros>
Jeg synes faktisk ikke man kan kalde grafikken for rigtig 3d ?

Godt nok ligner det en smule, men det spiller jo nok som en rigtigt 2d fighter ;-)

Man kunne også sige at grafikken er 3D, og gameplayet er 2D. For nu er det jo trods alt sådan det forholder sig. :)

Street Fighter IV, Marvel vs. Capcom 3 og Street Fighter x Tekken er allesammen 2D fighters, og det er klart at det ville se fedt ud med 2D grafik også, men det burde da ikke være noget der får folk til at tage afstand til spillet...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/03-12 09:56, rettet 06/03-12 09:57 
Sumez>
Street Fighter IV, Marvel vs. Capcom 3 og Street Fighter x Tekken er allesammen 2D fighters, og det er klart at det ville se fedt ud med 2D grafik også, men det burde da ikke være noget der får folk til at tage afstand til spillet...

Ja enig men stadigvæk kæmper man jo på et plan og sidestepping er umuligt hvilket man kan i alle andre 3d fighters.

Jeg synes det ser godt ud og jeg er med på vognen :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/03-12 09:58 
Beano>
Der er en udemærket oversigt over karakterer her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter_X_Tekken#Characters

Ok helt skidt ser det da ikke ud, men jeg kommer nok til at købe en del alligevel :-/
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 11:03 
neros>
Jeg synes faktisk ikke man kan kalde grafikken for rigtig 3d ?

Jeg er også ret så sikker på at Kroe udelukkende fokuserer på grafikken.

Beano>
¥

Er I hundrede på at figurerne kommer til at koste noget?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 11:31 
95.7% præcist.
SumezSumezSkrevet 06/03-12 11:54 
Alf81>
Er I hundrede på at figurerne kommer til at koste noget?

Hvor stor tror du chancen er for at de kommer til at være gratis, når de er på discen, men skal unlockes via DLC? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 12:11, rettet 06/03-12 12:13 
Ja, det ved jeg ikke. Men nogle af dem er jo' allerede gratis på PS3 versionen, og endnu flere på Vita.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 12:15, rettet 06/03-12 12:18 
Og det har næppe været gratis for Sony.

Var kostumerne til SSF4 ikke også allerede på disken?
jaesjaesSkrevet 06/03-12 12:19 
1up>
12 characterer på disk'en, ready to go. Hvorfor er disse 12 characters ikke tilgængelige fra starten af når man betaler for spillet? Lortet er jo færdigt.

Der ligger jo meget arbejde bag at modellere og animere 12 figurer, og der følger allerede 38 figurer med i spillets pris - uden at være fighter-ekspert er det vel mere end gennemsnittet for fightere.

Om DLC ligger på disken eller ej gør jo ikke spillet mere eller mindre færdigt, sammenlignet med om DLC kommer en måned efter. I sidste ende må man jo som forbruger bare vurdere, om man synes man får den mængde indhold prisen afspejler :)
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 12:22, rettet 06/03-12 12:24 
Er de 12 Vita (tids)eksklusive figurer på PS3/360 disken?

For hvis Vita versionen først kommer i efteråret og figurerne ikke er på PS3/360 disken, så er det sandsynligt reelt ekstra udviklet indhold og fair nok de tager pengene for dem IMO.
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 12:34 
Beano>
Og det har næppe været gratis for Sony.

Var kostumerne til SSF4 ikke også allerede på disken?

Det kan sagtens være. Men selvom de var, så er det stadig ligegyldigt i forhold til figurer. Jeg kan slet, slet ikke se noget problem i downloadable kostumer, om de er på disken, eller ej. Så skulle man også være sur i 16-bits-dagene, når der både var JAP/US/EU rom på cartridget?

Synes at det bliver åndssvagt, når der er tre komplet eksklusive figurer i den ene version. Men da de nok bliver "forbudte" i konkurrencemæssige sammenhænge, er det lidt lettere at tilgive.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 12:50 
Alf81>
Det kan sagtens være. Men selvom de var, så er det stadig ligegyldigt i forhold til figurer.

Det er fuldstændigt det samme: færdig indhold på disken som man tager penge for at låse op.


Alf81>
Så skulle man også være sur i 16-bits-dagene, når der både var JAP/US/EU rom på cartridget?

Gjorde man det da?
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 12:53 
Ja, men med mindre man havde en regionswitch på maskinen, fandt man nok aldrig ud af det.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 12:57, rettet 06/03-12 13:00 
Men det var vel ikke 2-3 forskellige ROM på samme cartridge, det var vel bare en måde at oversyre regionslåsen?

Jeg har aldrig ejet en 16 bit konsol :)

Men uanset hvad så der det jo også en helt anden sag hvis det var tilfældet.
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 13:01, rettet 06/03-12 13:02 
Jo, det var så det der var/er :) Selvfølgelig ikke som regel, men jeg har da alligevel en god håndfuld stående, hvor det er tilfældet.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 13:04 
Ok interessant :)

Var det fordi de pågældende spil fyldte så lidt at der kunne være flere versioner på samme chip uden det kostede ekstra i fabrikation?
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 13:12, rettet 06/03-12 13:28 
Er faktisk ikke helt klar over det. I visse tilfælde er der også blevet fundet halvoversatte versioner af japanske spil, på den japanske udgivelse af CD-spil (tænker Saturn versionen af Soukyugurentai, som eksempel).

Altså, så for at få det på det rene, så synes jeg at det er BS, når den ene version holder gratis figurfest og den anden ikke gør. Men når det kommer til kostumer, så kunne jeg ikke være mere ligeglad, da det intet har med spillet at gøre. Synes også at der er stor forskel på figurer og kostumer, når det gælder om de ligger på disken eller ej.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 13:15, rettet 06/03-12 13:16 
Alf81>
Men når det kommer til kostumer, så kunne jeg ikke være mere ligeglad, da det intet har med spillet at gøre.

Der er jeg enig - ekstra karakterer har langt mere betydning end kostumer efter min mening. Siger bare at det er samme problemstilling :)
Alf81Alf81Skrevet 06/03-12 13:16 
Ja, det er et problem. Det erkender jeg også.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 13:36, rettet 06/03-12 13:51 
Jeps :)

Fandt lige nedenstående link hvor det bekræftes at de 12 Vita tids-eksklusive karakterer også er på disken allerede, så det er ikke nyt indhold heller. PS3/360 ejere skal desuden vente til efteråret for at få adgang til det da Vita versionen skal ud først :P

http://www.destructoid.com/full-dlc-characters-found-on-street-fighter-x-tekken-disc-223138.phtml
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 16:04 
Ej for at være helt ærlig, så kunne jeg da også godt finde på at købe et 3d fight spil igen, hvis nu gameplayet er godt. Som du også skrev Charter. Det med at gameplayet er det vigtigske og grafisk kommer bag efter. Ved godt jeg skrev noget andet, men når man lige har vendt det i hovedet et par gange, kan jeg godt se det var lidt tåbeligt det jeg skrev. Har haft nogle røv dårlige dage samt lidt øl på borderet, så skulle det lige gå ud over 3d fight spil,hehe. Fordi selvfølgelig kan et 3d fight spil være lige så sjovt, samt også have charme og være flot. Ved ikke liiige hvad der gik galt i mit hoved ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/03-12 16:16 
Men det er jo ikke 3D fighters. Det er 2D fighters præcis som "de gamle". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/03-12 16:33, rettet 06/03-12 16:38 
Hvorfor skal mega man se så åndssvag ud?

Hvorfor skal mega man tages pis på og latterliggøres ved at lave ham til en stor fed idiot med et ansigt jeg ikke har ord for hvor tåbeligt ser ud?

Det holder sku ikke. Der er generelt alt for mange åndssvage karakterer med i fighters nu om dage, behøver de virkelig ødelægge mega man og gøre ham til en også.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 16:46 
Sumez>
Men det er jo ikke 3D fighters. Det er 2D fighters præcis som "de gamle". :)

Det er det grafiske jeg mener :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/03-12 17:02 
Azzkikr>
Hvorfor skal mega man se så åndssvag ud?

Jeg synes det er meget godt med lidt selvironi. Det også pænt anstrengende med spil, hvor alting skal være pinagtigt "cool". Så ender det bare med at virke infantilt på en kikset ufrivillig måde :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 17:04 
Jeg syntes også det grineren lavet. Han er jo oppe i alderen Mega man :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 06/03-12 17:09, rettet 06/03-12 17:09 
Beano>
Fandt lige nedenstående link hvor det bekræftes at de 12 Vita tids-eksklusive karakterer også er på disken allerede, så det er ikke nyt indhold heller. PS3/360 ejere skal desuden vente til efteråret for at få adgang til det da Vita versionen skal ud først :P

http://www.destructoid.com/full-dlc-characters-found-on-street-fighter-x-tekken-disc-223138.phtml

Ja, det er ikke for heldigt, at de 12 figurer er med i basis-spillet til Vita, men tilsyneladende skal købes til X360/PS3. Eurogamer skriver også noget om det:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-06-capcom-defends-explains-street-fighter-x-tekken-on-disc-dlc
GreaseballGreaseballSkrevet 06/03-12 17:25 
Jeg syns det lidt farlig grund Capcom er inde på her. Virker som noget der kan skade dem. Gad vide hvor mange Xbox360 only ejere som dropper spillet fordi de følger sig syndt. Eneste måde jeg syns Capcom kunne gøre det fair er ved at udgive DLC koderne gratis når tiden kommer.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/03-12 17:27, rettet 06/03-12 17:35 
KillerBean2>
Jeg synes det er meget godt med lidt selvironi. Det også pænt anstrengende med spil, hvor alting skal være pinagtigt "cool". Så ender det bare med at virke infantilt på en kikset ufrivillig måde :)

Ja da, men omvendt kan det også blive for meget og/eller upassende i nogle tilfælde alt efter hvad der er tale om.

Og det synes jeg at latterliggøre en klassisk kult spilfigur som mega er. Det er næppe den fan service de mange i forvejen vrede mega man fans havde ventet på i hvert fald.

Hvis de ikke har fantasi til andet end bare lave en stor fed spasser af en figur ud af ham burde de droppe ham som gæste figur, mega man har fortjent bedre end blive udstillet så latterligt der.

KroeboCop>
Jeg syntes også det grineren lavet. Han er jo oppe i alderen Mega man :=)

Nu er jeg ikke expert inden for cybernetics, men jeg tvivler på robotter hverken tager på i vægt eller at deres kunstige ansigt ældes.

Hvorfor har også en pistol lige pludseligt? Det har han mig bekendt kun haft på de elendige mm1&2 covers i vesten, men der var han heller ikke fed.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-12 17:41, rettet 06/03-12 17:42 
Jeg syntes at det er en god reference på Capcom som helhed. Den hér gamle trætte mand der prøver at være relevant og ung med de unge. Som en reference til gamle boxart megaman, syntes jeg næsten heller ikke der kunne være en bedre måde at vise ham på.

Street Fighter X Tekken
SumezSumezSkrevet 06/03-12 17:54 
Greaseball>
Jeg syns det lidt farlig grund Capcom er inde på her. Virker som noget der kan skade dem. Gad vide hvor mange Xbox360 only ejere som dropper spillet fordi de følger sig syndt.

Jeg tror omkring 0...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-12 18:35, rettet 06/03-12 19:58 
Jeg køber sku SXT og alle de andre 3d fightere som Capcom har lavet, er blevet helt klar på dem.

Edit: Havde ikke lige set det med der manglede nogle figuere, så venter med at købe SxT.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 06/03-12 18:50, rettet 06/03-12 18:51 
Azzkikr>
Hvis de ikke har fantasi til andet end bare lave en stor fed spasser af en figur ud af ham burde de droppe ham som gæste figur, mega man har fortjent bedre end blive udstillet så latterligt der.

For mig har Mega Man altid været lidt latterlig, så jeg synes det er på sin plads med Capcoms nye Mega Man design. Jeg synes det lugter af kærlighed til figuren, og hans nye design er mere bad ass end nogensinde før! Sød og lækker på samme tid.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/03-12 18:56 
Hvad har der nogensinde været latterlig ved mega man?
nerosnerosSkrevet 06/03-12 19:46 
Sjovt jeg har altid set ham som lille tyk fætter i blå spandex dragt.
Bashful Neophyte
291 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig