X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan ser vi alle ud?


Svar Sortering
Captain NCaptain NSkrevet 07/04-11 21:25, rettet 07/04-11 21:31 
Inspireret af mange lignende tråde på internettet syntes jeg vi skulle have en tråd hvor brugere kan poste billeder af sig sig så man kan se hvordan vi alle ser ud i virkeligheden.

Plus at jeg har skide svært ved at huske ansigter til arrangementer, så det ville blive lettere hvis man kunne huske dem hjemmefra:)

Og hvis i vil linke til jeres Facebook page eller noget er det også OK men husk at tilføje et billedet også


CAPTAIN N / Anders
Hvordan ser vi alle ud?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 07/04-11 21:34, rettet 07/04-11 21:36 
Undskyld jeg spørger, men hvorfor?
...der er jo allerede et billede tilknyttet profilen, hvis man ønsker det...mit er fx. her:
Hvordan ser vi alle ud?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 07/04-11 21:38 
Syntes det ville være dejligt at have dem alle på et sted frem for man skal klikke sig frem i profilerne..

Desuden tror jeg ikke engang jeg selv havde et billede i min profil.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/04-11 21:45 
Kameralinser har som regel en evne til at fremstille mig på måder, der får det til at se ud som om, jeg lige er blevet ramt af godstog fyldt med nitroglycerin. Måske skulle jeg opsøge en professionel fotograf og se, om vedkommende ikke kan trylle med noget lyssætning eller nogle hårdere midler :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 07/04-11 21:48 
Gør som jeg, sagsøg dine forældre for byggesjusk :)
JonassoeJonassoeSkrevet 07/04-11 23:11, rettet 07/04-11 23:12 
Killer Bean 2>
Kameralinser har som regel en evne til at fremstille mig på måder, der får det til at se ud som om, jeg lige er blevet ramt af godstog fyldt med nitroglycerin. Måske skulle jeg opsøge en professionel fotograf og se, om vedkommende ikke kan trylle med noget lyssætning eller nogle hårdere midler :D

Naah, det er nok bare fordi du er grim =D
Ej, jeg tror de fleste har problemer med at se sig selv på et fotografi, for det er noget, man ikke er vant til. Lidt ligesom at høre en optagelse af sin egen stemme. Jo, de fleste ser vel på et spejl en gang imellem, men det er anderledes, fordi man er i bevægelse, så man får en masse flere nuancer og mimik med. Desuden kan man "justere" lidt, hvis man synes, man ser for grim ud i et spejl ;P
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 07/04-11 23:17 
Tal for dig selv. Jeg er altid smuk på billeder.

Hvordan ser vi alle ud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 07/04-11 23:31 
Taget i det dejlige forår i November

Hvordan ser vi alle ud?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig