X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Afspilning af PSX- og PS2-importspil


Svar
majjohamajjohaSkrevet 07/04-11 18:39 
Hej,

Jeg har besluttet mig for at anskaffe en Playstation 2 til afspilning af PSX- samt PS2-spil - PAL-versioner såvel som NTSC-versioner, men undervejs er jeg blevet i tvivl om, hvad den bedste løsning på mit problem er. Benytter man stadigvæk chips til at afspille importspil eller eksisterer der (bedre) alternativer i dag? Såfremt chipping fortsat er vejen frem, hvor gøres dette så bedst og billigst?

- Mathias.
BeanoBeanoSkrevet 07/04-11 19:34 
Jeg har lige fået min PS2 slim chipped hos chipdk.dk ... kostede 650,- inkl. returforsendelse. Det er en Modbo chip som virker enormt godt og stabil.
SumezSumezSkrevet 07/04-11 19:53 
Jeg overvejer at bestille nogle chips fra udlandet hvor de kan fås billigst, men mangler nogen til at udføre moddet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 07/04-11 21:28 
Jeg kan se at Hanky-drengen har een til salg:
http://playright.dk/handelannonce.php?id=133501
Han er en flinker fyr, og jeg har absolut kun goe handelserfaringer med ham...bare en lille heads-up };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 07/04-11 21:31 
Sumez>...men mangler nogen til at udføre moddet :)

Ja, mig skal du ikke regne med...Var det ikke for Cenobites mellemkomst, havde jeg smadret 2 af mine egne PS2'ere ifm. mod'ning };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
majjohamajjohaSkrevet 07/04-11 22:46 
Det er ikke en dårlig pris, men det lader til, at en bekendt vil overdrage mig hans gamle Playstation 2, da han har fået en Playstation 3 i stedet, så forhåbentligt er der en anden der benytter sig af tilbuddet.

Sumez: Hvad forstås der ved billige chips? Det kunne jo være, at man kunne bestille sammen, hvis vi finder en kyndig lodder.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig