X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nostalgia Critik snak


Svar Sortering
Captain NCaptain NSkrevet 02/04-11 14:55, rettet 02/04-11 14:56 
Nu ved jeg ikke lige hvor mange herinde på playright der er faste seere af Nostalgia Critics film reviews (Hvis i ikke kender ham burde i lige se en af hans videoer)
men syntes vi næsten skulle have et forum hvor vi kan snakke om hans anmeldelser og generelt om siden da han også laver andre sketches end the Nostalgia Critic.


Han har været igang med sine videoer og lagt en ny en ud hver eneste Onsdag i snart 3 år nu så man må sige han er produktiv og efter min mening også skide sjov.
Især hans store kamp mod AVGN var rigtig sjov
Eller dengang hvor hele hans hjemmeside hold angreb og overtog et land... I virkeligheden altså.

Nostalgia Critik snak

ThatGuywiththeGlasses.com
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/03-12 09:46 
Jeg elsker bare den fyr! xD

Jeg opdagede Nostalgia Critic ved et tilfælde da jeg ville se et review af Pokémon The First Movie (af nostalgiske grunde) og blev med det samme grebet af den måde han anmelder film på, og hans anniversary showdowns er bare for grineren! xD
Mit yndlings film-review er "Casper" og mit yndlings Anniversary movie er "Suburban Knights".
Jeg anbefaler kraftigt at man skal se Suburban Knights, når nu vi er i et forum fokuseret på spil. Se den, og så forstår I. ^w^

Hans nyeste film er "Dunston Checks In", som var en film jeg så rigtig meget da jeg var barn og fandt skæg, men efter at han har haft fingrene i den, så går det op for mig hvor let jeg var at underholde som barn xD Den er ærlig talt ikke god, nu jeg tænker over det, men Peewee er med i den :3

Seriøst, se hans video'er, de kan altid få et smil frem hos alle.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DarkenDarkenSkrevet 05/03-12 22:22, rettet 05/03-12 22:35 
Ret cool side, kiggede rundt efter jeg havde stenet en del anmeldelser igennem og fandt blandt andet en stribe gennemgang af 1-8 + det løse af Ultima serien, hvilket er ret fedt.

http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/spoonyone/ultima

Pagan (8) var virkelig stort for mig og vækker gode minder.. men efter at have set nogle af de ting jeg lykkeligvis havde glemt, så skal jeg nok IKKE spille det igen. Nogle gange er minder bare bedre.

Jeg fandt også frem til en youtube channel "Clan of the Grey Wolf" som har en god 16-bit gems serie.

Og da jeg altid benytter alle chancer for at fremhæve Terranigma: http://www.youtube.com/watch?v=SZvvxzixL9Y
(starter efter 5:45 SPOILERS )

hæhæ
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 06/03-12 08:58 
Darken>
Ret cool side, kiggede rundt efter jeg havde stenet en del anmeldelser igennem og fandt blandt andet en stribe gennemgang af 1-8 + det løse af Ultima serien, hvilket er ret fedt.

http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/spoonyone/ultima


Det er Spoony du snakker om ^w^ Han er også totalt awsome! Han er min yndlings anmelder næst efter Nostalgia Critic. Han laver både gamle film anmeldelser, men også gamle spil og laver nogle virkelig skægge playthroughs.
"Phantasmagoria - a puzzle of FLESH!" :P
Ham burde man også tjekke ud. En af mine yndlings anmeldelser er "The Thing til ps2".
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig