X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

StreetPass meet-up?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/03-11 16:00 
Jeg så Captain N udtrykke sin skuffelse over at man ikke møder nogen Miis på en tur ned ad Strøget.

Det kan vel ikke undre nogen :-), men derfor er det jo alligevel en skam at vi ikke får lov til at prøve ALLE de lækre nye features på 3DS.
Generelt synes jeg egentlig at man ser rigtig mange [børn] med DSi rundt omkring, så jeg tvivler ikke på at 3DS også nok skal få en fin udbredelse, selv her i Danmark.

Men det kan vi som first-movers jo ikke vente på!

Så hvad siger I til at mødes et passende sted med vores 3DS'er så vi kan se hvordan StreetPass virker?

Jeg forestiller mig noget meget mere uformelt end de traditionelle konsoltræf.
Jeg tænker at det kunne være en cafe eller lignende i centrum af København, så man kunne få en latte eller en fadøl og chatte lidt om spil også.

Og trade Pokemon naturligvis :-D

Er det noget I kunne være interesseret i?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
millenniummillenniumSkrevet 30/03-11 16:07 
Street Pass er naturligvis først interessant når konsollen vinder udbredelse - og ja: taget i betragtning hvor mange DSi'er vi finder i en normal folkeskole, så skal der nok komme noget ud af det. Prisen, som trods alt lige er 600-800,- mere end en DSi, kan måske forsinke processen lidt.

Tålmodighed, mine brødre.

Jeg har min med, overalt lige for tiden, i håb om at andre 3DS pionærer gør det samme. :)
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 30/03-11 16:34 
Jeg overvejede faktisk om man skulle havde prøvet at samle en flok til et lille launch arrangement men det blev aldrig rigtigt til noget.

Men det kunne da godt væresjovt hvis vi kunne samle en 4-5 mennesker og prøve skidtet af.

Har nemlig været gennem strøget og andre trafikkerede steder i løbet af de 2 sidste dage også og har stadig ikke fået noget first contact.
Jeg gad egentlig også godt vide om den gennemsnitlige 3DS ejer overhoved aner hvad StreetPass går ud på.
Og om de overhoved benytter den slags.
Det er jo kun omkring halvdelen af f.eks Xbox ejere der downloader spil fra XBLA.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 30/03-11 17:54 
Jeg tror især det er skoleknægte der kan fremme processen. De er sociale og gode til at udveksle erfaringer og tips vedr. spil. StreetPass vil uden hindring blive spredt der. Så prøv hellere at gå rundt uden for skolerne - hvis det altså ikke ser alt for suspekt ud.

Jeg kan anbefale at man IKKE går rundt iført beigefarvet trenchcoat.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 30/03-11 18:27 
millennium>
Jeg kan anbefale at man IKKE går rundt iført beigefarvet trenchcoat.

Taler du af erfaring:)
Ej men der kan være noget om det du siger men det er langt vanskeligere at finde 3DS brugere ved et tilfælde.

Det har sådan set ALTID været et problem da man jo ikke særlig tit møder andre der har bærbare konsoller og gerne vil spille ved et tilfælde på gaden, og hvis man endelig skulle støde ind i nogle er det jo sjældent voksne der går med deres DSer fremme.

Nu har vi så en vidunderlig teknologi der skulle gøre at man ikke engang behøver at have lortet fremme og stadigvæk er det så svært at møde mennesker.
Jeg håber det vil blive lettere jo flere maskiner der bliver solgt... Men vi skal måske lige have noget ordenlige spil til den først.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 21:21 
millennium>
Jeg kan anbefale at man IKKE går rundt iført beigefarvet trenchcoat.

Man skal nok heller ikke forsøge at betjene 3DS'en inde under jakken i smug samtidig :D
3of193of19Skrevet 31/03-11 00:54 
Det lyder da som en sjov ide.
Så kunne man også afprøve lidt vs spil, demo download osv.

Hvad med her på lørdag?
Nogen forslag til sted?
Captain NCaptain NSkrevet 31/03-11 01:07 
Jeg stemmer næsten hellere for Fredag. Der er jeg ihvertfald selv i nærheden af centrum efter kl 14 tiden.

Lige før man skulle erhverve sig et spil ud over Pilotwing så:/ Der er jo ikke meget Multiplayer at finde i det.
Indtil videre er det Street Fighter jeg tænker på at købe men er der nogen der har et bedre bud?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 31/03-11 07:46, rettet 31/03-11 13:04 
Ja SF eller Riiiiiidge Raceeeeeerrrrr.
Street Fighter har ellers også vs. download play, dvs. jeg kunne sende en demo udgave til 2 folk, som så kan spille mod hinanden.

Edit
Og fredag ville også nemt gå.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-11 15:06 
Jeg skal ind til byen fredag eftermiddag, så det passer mig fint.

Hvor vil være passende?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Captain NCaptain NSkrevet 31/03-11 15:07 
Er der flere der ville kunne være med på noget meet-up imorgen?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 31/03-11 19:12 
Yeah, Jeg er blev StreetPass pimp'ed i dag.

Kom hjem med en notification om at mit Lego Star Wars III havde mødt en allieret. Med spænding og iver åbnede jeg spillet for at se hvad gaven bestod i - uhh... 50.000 studs.

Jeg havde nok regnet med noget lidt mere interessant.
The medium is the message.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-11 20:03 
Oh - du fik Street Pass inde i spillet?

Jeg gik forbi GameStop i dag og fik også et Pass.
Men det var kun i menuen, så jeg fik "kun" en hero til min quest og en brik til puslespillet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
millenniummillenniumSkrevet 31/03-11 20:32 
Ja, i notifications stod der bare jeg var blevet passed + et Lego Star Wars ikon.

Så jeg åbnede spillet, gik til StreetPass maskinen og fik mine studs.

Det er vel kun sådan det virker, ikke? - To spillere som har det samme spil med SP aktiveret. Jeg er mere spændt på hvad Street Fighter SP kan gøre.
The medium is the message.
XsaneXsaneSkrevet 31/03-11 20:47 
Jeg er også klar, kl.14.45 men hvor?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-11 21:08 
Jeg skal på arbejde dér så jeg kan desværre ikke deltage, men godt initiativ :)
Captain NCaptain NSkrevet 31/03-11 22:48 
Kan muligvis også være klar omkring 14 tiden men syntes næsten vi skal være lidt mere end 2 hvis det skal være turen værd.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 01/04-11 01:28 
Personligt synes jeg det ku være sjovt at mødes på Oscar ved hjørnet af Rådhuspladsen og Farverigade. God mad til rimelige priser.
Ellers det der lækre Burger sted i Kattesundet eller Larsbjørnstræde, kan ikke lige huske hvad det hedder...
Captain NCaptain NSkrevet 01/04-11 07:55 
3of19>
Personligt synes jeg det ku være sjovt at mødes på Oscar ved hjørnet af Rådhuspladsen og Farverigade. God mad til rimelige priser.
Ellers det der lækre Burger sted i Kattesundet eller Larsbjørnstræde, kan ikke lige huske hvad det hedder...

Det kan være vi skal prøve at flytte det en uge eller noget hvis der ikke er nogen andre der kan/gider her idag. Så er der også lidt bedre mulighed for planlægning. Selvom dine forslag jo også er ganske fine.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 01/04-11 09:01 
Ja, tre folk er lidt tamt...
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 09:17 
Mon ikke der engang er nogen der laver et internet-gateway utility så man kan lave StreetPass over internettet på samme måde som ac-hoc wifi multiplayer :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig