X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forsendelser fra Hong Kong


Svar
SumezSumezSkrevet 30/03-11 08:51, rettet 30/03-11 08:51 
Er der andre herinde fra der har bestilt noget fra Hong Kong-shops indenfor den sidste måneds tid? Og i så fald, har I modtaget Jeres forsendelse?

Jeg har to pakker "på vej", fra hhv. Yes-Asia og NeoAmusement, den ene blev bestilt i slutningen af februar, og den anden vistnok starten af denne måned, og jeg har stadig ikke set skyggen af nogen af dem, på trods af at jeg har modtaget flere andre pakker, inkl. en fra Japan så sent som i dag, bestilt kun få dage forinden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/03-11 08:56, rettet 30/03-11 08:57 
Det kan nogen gange godt tage omkring 14 dage før toldondmanden frigiver pakkerne har jeg oplevet. Hvis de altså et blevet snuppet i tolden.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/03-11 08:56 
Jamen over en måned? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/03-11 08:58 
Ja det lyder lidt betænksomt men har du efterlyst pakken hos Postdk? eller har du noget T&T på dem?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/03-11 08:59 
Hvorfor siger folk altid man skal efterlyse pakkerne? Har folk nogensinde oplevet at det har båret frugt? Jeg har engang efterlyst en pakke, som flere dage derefter blev sendt - af postdanmark - retur til ham der havde afsendt den, uden at jeg havde hørt noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/03-11 09:12 
Sumez>
Hvorfor siger folk altid man skal efterlyse pakkerne? Har folk nogensinde oplevet at det har båret frugt?

Altså jeg ville gøre det hvis det var gået så lang tid! Man har intet at tabe. Det lugter lidt af at Postdk har dummet sig, men det kan jo i visse tilfælde godt tage en månedstid før pakken er nået frem. Husk på jeg har set Postdk indefra og har set uhyggelige ting.... Derfor ved jeg det er godt at få dem i tale og måske er man heldig at de finder den. Jeg skriver også til dem hvis jeg kan se den bare ligger hos toldondmanden uden at der sker noget. Så bliver den altid sendt afsted med det samme.
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 09:55 
Mit MuchiMuchi blev sendt 22. Feb. fra Play-Asia og jeg modtag det 16. Marts...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 30/03-11 10:38 
For mit vedkommende svinger det rigtigt meget, når jeg bestiller hos Play-Asia. Nogle tager en uge eller lidt over (f.eks. DDP DFK BL og MMP/PS), mens andre tager næsten tre uger (Red Dead Redemption og Undead Nightmare). Vanquish fra en HK-sælger på eBay var også rigtig længe undervejs.

Men det kan jo være at postvæsnerne ved hvilke titler jeg gerne vil have hurtigt, og hvilke der godt kan vente ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-11 14:25 
Jeg mistede mit DFK, så er det altid med T&T på. Fik dog heldigvis et nyt et fra Neo Amusement.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 30/03-11 14:27 
Godt at høre, må håbe på at NeoAmusement er ligeså søde mod mig så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/03-11 17:39, rettet 30/03-11 17:40 
Sumez>
Hvorfor siger folk altid man skal efterlyse pakkerne? Har folk nogensinde oplevet at det har båret frugt?

Jeg havde en pakke der var forsinket i flere måneder. Sælger sagde den var sendt for længe siden. Havde oplevet lignende hvor den lå hos INC i Fredericia til fortoldning, men hvor de havde smidt papirerne væk. Så efterlyste den hos PostDK, der undersøgte og konstaterede at de bestemt ikke havde den. Og på magisk vis ankom den så til INC i Fredericia præcis samme dag, som PostDK afsluttede undersøgelsen ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 01/04-11 09:34, rettet 01/04-11 09:34 
Nå, pakken fra NeoAmusement er nu afklaret - har lige fået en mail om at de først lige har afsendt den - De sender åbenbart fra Japan (troede det var Hong Kong), og de skriver den var forsinket pga. jordskælvet.

Det giver ikke rigtig mening da jordskælvet først skete adskillige dage efter min bestilling... men det er nok et ømt emne man ikke skal grave for meget i, de er i hvert fald tilgivet.


Så mangler vi bare YesAsia...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/04-11 16:50 
Og så er YesAsia-pakken også fundet! Den lå i postkassen i dag, 6 uger efter den blev afsendt!

Hellere sent end aldrig :) Glæder mig til at spille MMP og PS.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/04-11 17:11 
Var den røget under ToldOndMandens radar?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/04-11 17:18 
Nopes
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/04-11 17:28, rettet 04/04-11 17:34 
Najs };-D Min EPROM-brænder står som "Under toldbehandling" };-(, men den er da i landet nu };-P

EDIT: Hov, det var altså ikke for at være skadefro, jeg læste det som om at den IKKE var blevet snuppet...sorry. Hvor meget måtte til ryste op med?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/04-11 17:33 
Den der ikke kan brænde nogen (for mig) brugbare ROM'er? :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/04-11 17:35, rettet 04/04-11 17:39 
Hehe, ja...meeeen lad os nu se når jeg lige får roddet lidt med den...Det lyder sgu da mærkeligt, når den nu har 40pin ZIF-sokkel at det ikke skulle ku' ku', hvis man nu taler lidt hårdt til den...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig