X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til udklædning


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 29/03-11 08:48, rettet 29/03-11 09:08 
Jeg er løbet ind i et problem. Jeg skal til en stor udklædningsfest. Og jeg har i sinde at møde op som rambo fra first blood. Men jeg har ikke nogen ide om hvordan jeg skaffer de forskellige dele til udklædningen.

Jeg håber at der er nogen herinde som kan hjælpe med hvor jeg kan skaffe de her ting. Jeg bor i KBH.

Jeg skal bruge:

En stor grå sæk af stof.
En stor kniv af plastik.
En paryk, sort halvlangt krøllet.
Og et rødt pandebånd.

Det er det vi har sådan et forum her til ik :)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 29/03-11 09:20 
Hmmm... det kan være lidt tricky at finde alle ting på et sted. Jeg måtte mange steder da jeg skulle lave et cos-play af Snow fra FF13.

Men meget kan findes på nettet. Parykken er vel nemmest at finde enten online ellers ligger der en butik på vesterbro der sælger alt muligt og 1000Ting i Lyngby(har sikker også en kniv af plastik.
Rødt pandebånd er nok nemmest at lave selv af noget rød stof. Og en stof sæk... hmmm.. prøv at google det lidt.
KalicolaKalicolaSkrevet 29/03-11 09:53 
Jeg har selvfølgelig googlet det inden jeg skriver her. Men måske nogen herinde kender nogle gode forretninger hvor man kan købe mærkelige ting som parykker og stof sække.
For The Love Of The Game
ElgenElgenSkrevet 29/03-11 09:59, rettet 29/03-11 10:18 
Jeg kan varmt anbefale Fest og Farver på Jagtvej.
Det er en ret lille butik, men den er proppet fra gulv til loft med gode sager };-P Bruger den selv når jeg skal finde noget udklædning til mig selv eller ungerne. Det var bl.a. det eneste sted jeg kunne finde en latex-skinhead da min datter var Ventress her til fastelavn.

Fest og Farver
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dchangdchangSkrevet 29/03-11 10:18 
Lidt pebret, men fandt denne paryk. Ligner umiddelbart meget godt.

Rambo paryk...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-11 12:38 
Tak for hjælpen.. Jeg endte med at købe et boxer kostume fra en eller anden side. For svært at skaffe rambo som jeg vil ha det.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig