X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kinect med Take That i Parken


Svar Sortering
Per SPer SSkrevet 24/03-11 23:06 
Jeg synes lige jeg vil dele denne vigtige og ubeskårede nyhed fra Microsoft med alle:

Weekenden står for døren og vi tænkte en lille hilsen var på sin plads – en hilsen + lidt ”pral” (det er fredag lige om lidt – så må vi gerne;-)

Superstjernerne TAKE THAT lander fredag i København – de skal nemlig optræde i Parken til det store X-factor Show, der løber af stablen fredag aften.

En hel dag med lydprøver, gennemgang af dansetrin, sang med de danske X-factor deltagere og temmelig sikkert en hel del ventetid. Og hvad skal man som superstjerne så fordrive tiden med i Parken? Over 10 millioner har allerede købt en og fundet ud af hvor sjovt det kan være. 10 millioner kan ikke tage fejl.

På forespørgsel fra deres pladeselskab har TAKE THAT naturligvis fået en Xbox 360 med tilhørende Kinect sensor stillet til rådighed under deres ophold i Parken.

”Fun that’s good for you” gælder alle….også superstjerner som TAKE THAT".
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 25/03-11 00:14 
Can't wait!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-11 01:00, rettet 25/03-11 02:02 
Ja hvis der er mange der har købt det må det være godt.

*EDIT* og det gælder selvfølgelig både for Kinect og Take That's musik.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/03-11 03:04 
Der er ogsaa 10 millioner, der har koebt en Peugeot 206. Saa 10 millioner KAN tage fejl.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 25/03-11 06:48 
Da fantastisk vores licenskroner går til noget fornuftigt.

/kaster op i munden
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-11 07:01 
Ej, hvor sejt! Jeg tror lige jeg fiser ud og køber en 20-30 sæt Kinect. Og så er jeg ellers ligeglad med, at jeg ikke har nogen XBawx :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 25/03-11 08:12 
Beano>
Da fantastisk vores licenskroner går til noget fornuftigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/03-11 08:16 
*føler mig helt tom inden i*
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 25/03-11 08:57 
Glæder mig helt vildt!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig