X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chaos Code ny 2D fighter fra SEGA


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 09/03-11 23:26 
Sega er ikke ligefrem kendte for 2D fighter mere 3D fight spil.. ser ret spændende ud håber der kommer en 360 eller ps3 port på et tidspunkt..

Chaos Code location test
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-11 23:30 
Jeg tror ikke det er Sega, men et firma der hedder FK Digital. Men det ser ret fedt ud :)

http://www.gametrailers.com/user-movie/chaos-code-gameplay-2d-fighter/336965
Spiller nu: Phantasy Star IV
T.L.OT.L.OSkrevet 09/03-11 23:35 
Det var ellers med til AOU arcade messe under Sega's stand, nå.. det er så bare sega som udgiver det

AOU 2011
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-11 23:37 
Jeg kunne ikke lige finde noget på udgiver så det kan selvfølgelig godt passe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/03-11 23:37 
Synes det ikke ser ud til at adskille sig videre fra de 500 andre 2D fighters.

Grafisk ligner det et tidligt ps2 spil.
nerosnerosSkrevet 09/03-11 23:43, rettet 10/03-11 08:52 
Det ser umiddelbart lidt Gulity Gear agtigt ud, men så alligevel ikke helt. Køligt nok med en ny 2d fighter. En genre jeg synes vi mangler på det nye konsol marked.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 10/03-11 04:12 
Azzkikr>
Synes det ikke ser ud til at adskille sig videre fra de 500 andre 2D fighters.

Grafisk ligner det et tidligt ps2 spil.

Og? På den konto kan vi så konkludere, aaat...?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 10/03-11 08:16 
Har aldrig hørt om FK Digital? Det KUNNE jo godt være nogle Sega-folk, men er ikke sikker på om det stadig er et kvalitetstegn. :) Hvis nogle af folkene bag Virtua Fighter står bag kan man jo være sikker på at det kommer til at have noget substans, men ved ikke hvor stor chancen for det er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
T.L.OT.L.OSkrevet 10/03-11 12:14 
Har efter noget net søgen rundt fundet ud af det ikke er Sega der står bag, der var ikke meget info omkring holdet bag, det var bare med til deres messe pga spillet kører på deres Ringwide arcade system...
SumezSumezSkrevet 10/03-11 12:21, rettet 10/03-11 12:22 
Det ser UTROLIGT SNK/KOF-agtigt ud ud fra grafikken og videoerne. Animationerne af de forskellige angreb, HUD-grafikken, den måde de har lavet effekten hver gang en supercombo connecter, stilen og farverne i baggrunden, og den måde "tilskuerne" opfører sig. Jeg synes det ser skideflot ud. :)

Men hvis det var SNK-folk kunne man vel formode at det blev udgivet af SNK Playmore?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/03-11 12:27 
Der står vist også at spillet er en krydsning imellem KOF og Guilty Gear mener jeg.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig