X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rakugaki Showtime


Svar
Alf81Alf81Skrevet 04/03-11 15:17, rettet 05/03-11 06:31 
Udgivet til Playstation og på PSN Store, men kun i Japan.

Har ofte tænkt over om det ville være noget for mig, men til den pris (PSX-versionen) har jeg ikke turde satse. Plus det faktum, at har været svært for mig at afkode hvad spillet egentlig går ud på :)

I dag downloadede jeg det så fra Jap PSN Store, og er mildest talt blevet blevet positiv overrasket.

Spillet er en slags dødbold med vanvittige items og moves. Det fungerer fantastisk i singleplayer, da der er mange forskellige figurer, sjove fjender og boss-battles. Ej at forglemme unlockables en masse.

Udover at have en kick ass singleplayerdel, tror jeg, uden tvivl, at det er monster sjovt i multiplayer. Jeg vil glæde mig meget til at spille det med/mod andre til næste træf.

Andre der kender spillet, eller har haft interesse i at prøve det?
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/03-11 15:44 
Jeg sidder lige og roder med PSN nu, men bliver ved med at få fejl når jeg prøver at adde funds. Tror det er fordi addressen på mit kort ikke passer da jeg jo ikke bor i USA...
Alf81Alf81Skrevet 05/03-11 06:27 
Ja, man kan kun adde med PSN kort.

Ham her har styr på den slags:

http://www.gateway-to-japan.com/
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 08:47 
Man kan bare angive en japansk adresse og på den måde bruge kreditkort til at overføre penge til ens PSN konto. Opfind en japansk adresse og sørg for at postnummeret/zipcode er valid for japan. Kortejer navnet skal være det korrekte.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/03-11 12:32 
Jeg har prøvet det med US og får at vide at det ikke kan lade sig gøre.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig