X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panik - Wavebird søges...


Svar
dchangdchangSkrevet 01/03-11 13:52 
Håber på lidt hjælp. Kan ikke finde min egen Wavebird og har planer om at spille Wario Ware Inc multiplayer til min 30 års fødselsdags-fest næste weekend.

Nogen der har én til overs man kan købe? Må gerne være grim. :-)

Eller har gode forslag?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 03/03-11 21:49 
Ingen der har en til overs før jeg går ud og køber sådan én her?

Madcatz Wireless controller...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 04/03-11 21:44 
Måske nogen der har en løs receiver? Har fundet én på dba som har joypaddet uden receiver.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ElgenElgenSkrevet 05/03-11 03:50 
Øh, undskyld, men står der ikke 69kr i linket? Jeg kan ikke se problemet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 08:48 
Der står også "Madcatz" i linket, så kan godt forstå han holder lidt igen med bestilling :)
ElgenElgenSkrevet 05/03-11 09:06, rettet 05/03-11 09:08 
Ok, så lad mig omformulere mit svar:

En 30års fødselsdag koster vel i omegnen af 2000+kr (sprut, chips osv.); jeg kan ikke se hvorfor du ikke bare går i GamesTop og køber een af deres uoriginale wired til i omegnen af 100kr. Det KAN sgu da ikke være det der vælter budgetet!!!!

Det er DERFOR jeg synes at 'PANIK' i titlen måske er en smule overilet };-D

Go' fest iøvrigt

@Beano: Ja, og....prisen er sgu da også kun til en MadCatz...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 09:14, rettet 05/03-11 09:15 
Det er jeg selvfølgeligt klar over - Madcatz laver meget skrammel så forstår godt han går efter en original Wavebird i stedet.
ElgenElgenSkrevet 05/03-11 09:24 
Den er jo alligevel lige til at smide ud efter festen, når den er blevet kylet rundt med og overhældt med vomitus og whiskey };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 09:32 
God pointe :)
dchangdchangSkrevet 05/03-11 10:08 
Beano har fuldstændig ret, Madcatz har et notorisk ry for at lave skrammel, derfor jeg er lidt tilbageholdende. :-)

Så panikken er helt på sin plads. :-)

Men det ender nok med at jeg bestiller én af dem alligevel, folk vil vist ikke af med deres Wavebirds.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 12:08 
Nope - jeg sød-petter ofte mine Wavebirds.
dchangdchangSkrevet 07/03-11 13:47 
Ville jeg også gøre hvis jeg havde én.

Ellers kan tråden betragtes som lukket, har bestilt det der højst sandsynligt er plastic-emballeret lort med navnet Madcatz på. Det ser ud til at blive den værste fødselsdag nogensinde, må håbe den ramme øl jeg har beregnet pr. person kan opveje det. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig