X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MOH: Rising Sun....WOW


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/07-03 17:40 
Smut lige forbi Gamespot, og hent filmene fra Medal of Honor: Rising Sun.

Det ser dælme godtnok meget lovende ud, må jeg sige.

De rigtigt store film; Demoen på 22 minutter + E3 fremvisningen, viser PS2 udgaven, og den ser faktisk temmelig godt ud.

Der ligger en Xbox trailer på Gamespot, og den ser ud til at køre i en pænere opløsning, men ellers ligner de to udgaver meget hinanden.

Noget tyder på, at EA for en gangs skyld, tager sig sammen med Medal of Honor; Jeg tror det bliver rigtigt godt.

MOH
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 13/07-03 23:09 
Det ser da ret fedt ud, må jeg give dig ret i. Bare surt at Xbox versionen ikke kommer til at understøtte XBL.
(...)
RebelheartRebelheartSkrevet 13/07-03 23:59 
Og det er netop derfor, at jeg ikke køber Xbox spil, hvis der står EA på dem!
Det er kun de vantro, som køber disse spil!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/07-03 00:29, rettet 14/07-03 00:50 
Hvorfor er det egentlig at EA har valgt at gå udenom XBL? Har de skrevet en form for kontrakt med Sony, eller er det bare fordi de ikke bryder sig om, at indordne sig under Microsoft's service og dermed have mindre kontrol?
(...)
fuzionfuzionSkrevet 14/07-03 01:43 
bare nederen man skal have gamespot complete for at downloade.... :(
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/07-03 02:55 
Der er ikke andet for end at blive GameSpot Complete medlem! Det er pengene værd :)
(...)
enfenenfenSkrevet 14/07-03 07:34 
Fox McCloud >
Hvorfor er det egentlig at EA har valgt at gå udenom XBL? Har de skrevet en form for kontrakt med Sony, eller er det bare fordi de ikke bryder sig om, at indordne sig under Microsoft's service og dermed have mindre kontrol?

Sidstnævnte desværre. EA vil have noget i posen, hvis de skal lave XBL enabled spil.

Med online spil til PS2, kan EA selv bestemme hvor meget de vil tage for servicen.

Jeg har kun et ord......FORDØMT! :)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig