X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DeathSmiles High Score Challenge


Svar
nerosnerosSkrevet 25/02-11 14:34, rettet 30/03-11 20:40 
Hvis ingen andre vil så gør jeg :-)

Dødssmilet er på!

Regler:

1. Beskriv hvilken mode i bruger.

2. Kun en credit.

3. Upload evt. billede af jeres High Scores.

Bare beskriv det hele på godt gammeldaws dansk, og så ingen snyderi tak :-)

"BEGIN!"

Edit: Rettelser eller forslag modtages ge... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
96 emne(r).
« < 1 2

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/03-11 14:01 
Sumez>
Suicide bullets er teknisk set en helt forkert betegnelse, da de opstår når DU dræber fjenden, men det er det alment brugte udtryk, og endda det de kalder det ingame i training-menuen :)

Jeg har set det benævnt Revenge Bullets på flere fora... det lyder også bedre :-)
Alf81Alf81Skrevet 03/03-11 14:17 
I den japanske version, mener jeg nu at de hedder Death Bullets :)

Jeg er blevet hjemme i dag, da jeg, som så mange andre, holder influenzafest. Det har givet mig lidt mere tid med spillet, end hvad jeg har haft den sidste uges tid, og har nu allerede rundet de 130 mill. Oveni det, tror jeg at det er meget muligt at kunne få smidt en all-clear bonus, i løbet af dagen :)

Det kunne godt være man skulle få tjekket et par replays ud, for kan da se at der er en Follett spiller der har fået over 450 millioner, og jeg synes nu det efterhånden er svært at finde mere kage.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 14:22 
Sumez>
Ok, jeg har førhen prøvet at finde ud af hvad "recharge" går ud på, men kunne kun finde info om et bestemt sted på Volcano-banen, der lader ikke til at være nogen generel guide til det nogen steder, kan du opsummere det?

Det er i princippet simpelt nok, men svært at udføre :) Mens du er i Fever mode og der står guldkroner ud af alt, smider du en bombe når tælleren er et sted mellem 300-400. Din fever skulle gerne ryge så hurtigt i bund, at der er guldkroner nok til din counter ryger direkte på tusind igen.
En vigtig pointe er her at du skal styre din bombe så pentagrammet rammer de fjender vil malke i det lige inde din fever stopper :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 14:32 
Jeg har været røget af live, men jeg fik lige sat en ny highscore lokalt. Det ærgrer mig, at jeg ikke kunne få uploadet dette replay, men jeg har da fået en achievement for at score over 200 millioner i det mindste.

Xbox 360 mode, Normal, Rosa: 211,047.060

Den kunne være blevet noget bedre havde jeg ikke dummet mig gevaldigt mod den sidste boss.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 03/03-11 14:36 
Det er fandme godt gået!

Træls jeg ikke kan få dit replay at se. Går ud fra at du spiller PAL nu?
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 14:47 
Jo, jeg spiller PAL udgaven fordi det er så nemt lige at smide på :p

Med Follett ligger en stor del af score i hendes gode lock shot. Skovbanen kan i hvert fald ikke malkes uden.

Og det med all clear bonus er mere indviklet end det vrøvl jeg fyrede af. Jo mere du har af alt, items, bomber og liv jo flere point.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 03/03-11 14:48, rettet 03/03-11 14:48 
Kristensen>
Det er i princippet simpelt nok, men svært at udføre :) Mens du er i Fever mode og der står guldkroner ud af alt, smider du en bombe når tælleren er et sted mellem 300-400. Din fever skulle gerne ryge så hurtigt i bund, at der er guldkroner nok til din counter ryger direkte på tusind igen.
En vigtig pointe er her at du skal styre din bombe så pentagrammet rammer de fjender vil malke i det lige inde din fever stopper :)

Stopper ens powerup mode da når man bruger en bombe, eller hvorledes? (siden counteren kan stige igen)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/03-11 14:49 
Kristensen>
Den kunne være blevet noget bedre havde jeg ikke dummet mig gevaldigt mod den sidste boss.

Hvordan henter du point hjem på sidste boss? Synes ikke man kan score seriøst på meget andet end fever mode i det her spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 15:01 
Angående det med power up så styrtdykker din counter når du bruger en bombe, så ja du ryger ud af power up, men ikke instant.

Jeg havde alle liv i behold da jeg var ved sidstebossen. Jeg mistede næsten alle og alle bomber inden han døde. Det havde givet en del flere point hvis jeg var kommet igennem bare med tre eller fire liv.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 03/03-11 15:21, rettet 03/03-11 15:22 
Umiddelbart synes jeg ikke jeg har oplevet den vilde straf på counteren når jeg har brugt en bombe, i hvert fald ikke i modsætning til andre Cave-spil, hvor bare det er bruge en bombe en enkelt gang nærmest ødelægger dit run fuldstændig. :P

Er der ikke noget 2. loop i DeathSmiles? Det troede jeg faktisk.. Synes at have set nogle scores på leaderboardet der forudsætter det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 15:30 
Så prøv at fyre en bombe af i Power Up og se hvad der sker med tælleren. Det går bare stærkt!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 03/03-11 15:38, rettet 03/03-11 15:40 
Hvad er så årsagen til at tælleren skal være mellem 300 og 400 når man bruger bomben? (hvorfor) Er det ikke bedst at vente til sidste øjeblik?

edit: Nåja, det er vel for at få nogle guldkroner ud af selve bomben, men forstår stadig ikke helt hvorfor det ikke bare kan gøres i sidste øjeblik, mens der allerede er en blazilion guldkroner i luften. Begge dele er vel omtrent lige svært at time?
Kan du nævne en bane hvor det er relativt nemt at lave en recharge, og hvornår det skal udføres, så jeg selv kan lege med det? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/03-11 15:45, rettet 03/03-11 15:46 
Kristensen>
Xbox 360 mode, Normal, Rosa: 211,047.060

Den kunne være blevet noget bedre havde jeg ikke dummet mig gevaldigt mod den sidste boss.

You wa SHOCK!!!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-11 23:10 
Sumez>
Hvad er så årsagen til at tælleren skal være mellem 300 og 400 når man bruger bomben? (hvorfor) Er det ikke bedst at vente til sidste øjeblik?

Jo længere du kan vente jo bedre, men de baner hvor det er vigtigst har du ikke den luksus at kunne vente så længe. Der skal det være bomben der dræber fjenderne.

Hvis det er noget du vil øve på, så er det nemmeste sted nok huset i natbanen. Det er dog ikke specielt relevant at kunne lave et recharge før dine scores for de seks normale baner nærmer sig i hvert fald 120 millioner.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 03/03-11 23:21 
Hvorfor er det ikke "relevant"? En højere score er vel en højere score. :\
Om ikke andet så interesserer jeg mig for alle de små tricks og hemmeligheder i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/03-11 11:54 
Det er mere fordi det er en god idé at kunne malke banerne optimalt inden man begynder på recharge ellers vil du ikke rigtig kunne se nogen forskel på din score :)
MEN hvis du virkelig er opsat på det, så er skovbanen nok det mest naturlige sted at begynde. Der kan du gøre det mange steder og det kan næsten kun have en positiv effekt på din score, da det nok er den sværeste bane at malke i forvejen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/03-11 12:43 
Så har jeg fået det ind af døren! Vær forberedt på at grine jeres røv i laser over pathetic scores fra en totalt noob :-D
nerosnerosSkrevet 04/03-11 13:03 
Hyakotake>
Så har jeg fået det ind af døren! Vær forberedt på at grine jeres røv i laser over pathetic scores fra en totalt noob :-D

Så er vi i samme båd ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/03-11 13:34 
Jeg synes bare I skulle skrive Jeres score på, så Bo og jeg ikke behøver være de eneste med lave scores. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/03-11 13:57, rettet 04/03-11 13:57 
Jeg vil bare lige sige at min score ikke er i nærheden af jeres, men jeg skal nok snart tage mig sammen ;-) Jeg gør ihvertfald noget helt forkert når jeg spiller?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/03-11 14:29 
neros>
Jeg gør ihvertfald noget helt forkert når jeg spiller?

Det' fordi du også gør andre ting end at spille. Sover, spiser, går på lokum og den slags. Det duer ikke ;)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/03-11 14:46 
Killer Bean 2>
neros>
Jeg gør ihvertfald noget helt forkert når jeg spiller?

Det' fordi du også gør andre ting end at spille. Sover, spiser, går på lokum og den slags. Det duer ikke ;)

LOL ja sikkert :D
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/03-11 11:23 
Jatak, op i ræven med bullet hell-genren for mit vedkommende.

Follett 19.084.020 (bedst ud af cirka 10 gennemspilninger med forskellige karakterer)

Sjældent har jeg tænkt ordet "retarderet" så mange gange under et spil. Jeg hader i forvejen trial-and-error, så at lære patterns gennem i milliard skud bliver ALDRIG mig. Jeg kan godt se, at nogle kan finde glæde i denne type spil... men det er altså slet ikke mig.
SumezSumezSkrevet 05/03-11 13:31 
Jeg synes bestemt ikke det er noget trial-and-error i DeathSmiles.
Der er stadig utroligt meget udenadslære i spillet (hvilket jeg synes der er i samtlige Cave-spil, til trods for at Cave-fans ofte er de første til at rakke ned på udenadslære i actionspil :)), især hvis man vil score rigtig højt, men decideret trial-and-error hvor man risikerer ikke at have nogen chance for overlevelse hvis man ikke kender skudmønstrene, vil jeg gerne have lov til at slå i bordet og påstå ikke har noget med DeathSmiles at gøre.. Ikke før de to slutbosser i hvert fald..

Nu skal jeg selvfølgelig ikke lægge for meget i det når du siger at det bare ikke er dig, men hvis du kan nævne nogle konkrete eksempler (bane/sted/fjende) hvor du mener trial and error fremkommer, vil jeg meget gerne høre det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-11 14:16 
Du kunne jo også ha' sat dig bare en smule ind i genren før du købte spillet...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/03-11 15:03, rettet 05/03-11 15:03 
Jeg synes nu det er meget beundringsværdigt at købe spillet og støtte tendensen uanset om man er til genren eller ej, og det spil ER et godt sted at starte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-11 15:16 
Mon ikke snare spillet er blevet købt pga. hypen her på forummet? Ret mig hvis jeg tager fejl, men plejer Hyakotake ikke primært at spille de vestlige spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/03-11 15:32 
Konsolkongen>
Du kunne jo også ha' sat dig bare en smule ind i genren før du købte spillet...

Jatak, jeg har set min del af videoer fra diverse Cave-titler, og nu ville jeg så give genren en chance, netop fordi DS har fået så meget hype, som det nu engang har her på forummet.

Som Sumez også skrev tidligere: Hvis ikke DS kan overbevise mig om Caves kvaliteter, så skal jeg nok holde mig væk fra genren - hvilket jeg så vil gøre. Men jeg vil fannerme ikke have kritik for at være åbensindet nok til at bryde mit sædvanlige "vestlige" spilindkøbsmønster.
SumezSumezSkrevet 05/03-11 15:37 
Iøvrigt synes jeg at 19 mil er en ganske flot score hvis genren ikke er dig, og du kun har forsøgt 10 gange. De første par gange jeg spillede, fik jeg højst 10-15 mil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-11 15:41 
Hvis du har set videoer så forstår jeg ikke hvordan udenadslæren kan komme som et chok for dig. Du kommer så langt du kan på de tre liv du har til at begynde med, så genstarter du og ser om du kan gøre det bedre. Det er ikke meningen du skal blive ved med at bruge credits indtil spillet er gennemført, det er der jo ikke noget ved.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/03-11 15:54 
Sumez>
Jeg synes nu det er meget beundringsværdigt at købe spillet og støtte tendensen uanset om man er til genren eller ej, og det spil ER et godt sted at starte.

Jeg blev faktisk selv en smule forbavset af at se et Cave spil på hylden idag ude i butikkerne. Håber det bliver en alm. tendens fremover i fremtiden :-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/03-11 16:08 
Hyakotake>
Follett 19.084.020 (bedst ud af cirka 10 gennemspilninger med forskellige karakterer)

Det' da ikke så galt.

Selvfølgelig skal man bande en 2D-shooter langt ind i helvede det meste af tiden. Det er jo netop det, der gør, at det bliver mega fedt, når man endelig kommer "in the zone" og det hele begynder at give mening. Jeg syntes også det var fuldstændig tåbeligt, de første par gange jeg prøvede en bullet-hell shooter. Men når man så først har oplevet de perioder hvor man "connect'er" med spillet, og man spiller fuldstændig fabelagtigt uden rigtig at kunne forklare, hvad det var man gjorde, så får man smag for det.

Jeg sutter stadigvæk uhyggeligt til 2D-shooters, men jeg ved, hvad de kan tilbyde mig. Arcade-spil er jo generelt ikke en walk-in-the-park. De kræver en bestemt form for stædighed ;)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/03-11 16:46, rettet 05/03-11 16:49 
Lidt mere connection så:

Windia, 28.597.317 (denne gang på grim Arcade-mode) :-)

De har dælme gjort spillet flot i 360-mode med den opdaterede grafik.

Sumez, mht trial-and-error: Om du kalder det udenadslære eller trial-and-error kommer ud på et; du skal lære hvordan skudmønstrene er, og kan du ikke det, så ender du med crap-scores og ingen spilglæde ved at blive revet rundt gang på gang af de samme (for dig) umulige situationer.

Om jeg så spiller det 500 timer forstår jeg ikke hvordan man kan undgå f.eks. Jitterbugs wall-of-shots, som jeg ikke kan se et eneste hul i (og det er jo ikke meningen man skal bruge bomber). Og hvis det bare handler om at se andre spille og lære deres mønstre og gentage det, så er det ikke sjovt mere. Copy-paste er omtrrent lige så åndssvagt for mig som trial-and-error.

Konsolkongen: Selvfølgelig skal man spille videre og gennemføre, om det så tager 50 credits... det giver jo en achievement, tihi!

EDIT: I øvrigt sker det jævnt tit, at jeg bare flyver igennem en enorm mængde skud og ved rent held ikke tager skade. Jeg ved godt, at det kun er hjertet, som er hit-zone, men jeg forstår slet ikke de forskellige skuds colission detection - f.eks. aner jeg ikke hvor grænsen er på de store cirkler ved Sakura-bossen (og andre).
SumezSumezSkrevet 05/03-11 17:02 
Jeg synes netop spillet skinner når man bliver fanget i et skudmønster, man IKKE havde ventet, og alligevel formår at snørkle sig ud med pulsen helt oppe. :)

Lige netop Jitterbug synes jeg ikke virkede så kompliceret da jeg selv credit feedede, men er heller ikke kommet så langt endnu på et seriøst run, så kan ikke rigtig udtale mig om det - til gengæld synes jeg at Tyrannosatan virker fuldstændig umulig, kan ikke forestille mig nogensinde at klare den.
Men nu snakker vi altså også om spillets slutbosser, det ville være et rimelig sølle Cave-spil hvis slutbossen var fair og overkommelig indenfor de første par forsøg. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-11 17:06 
Hyakotake>
EDIT: I øvrigt sker det jævnt tit, at jeg bare flyver igennem en enorm mængde skud og ved rent held ikke tager skade. Jeg ved godt, at det kun er hjertet, som er hit-zone, men jeg forstår slet ikke de forskellige skuds colission detection - f.eks. aner jeg ikke hvor grænsen er på de store cirkler ved Sakura-bossen (og andre).

Ja det kræver en del forsøg før man helt forstår hitboxen på de forskellige skud. Deriblandt Sakura's store blå skud og æblerne ved skovbossen. Der er i hvert fald 1cm rundt kanten af skudene hvor man ikke dør.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/03-11 17:16 
Hm den info gør da lige pludselig skovbossen lidt mindre risikobetonet for mig. :P
Cave designer generelt deres spil efter den filosofi at de fleste reagerer mere positivt på med nød og næppe at undgå at blive ramt end at blive ramt når man "kunne sværge på" at man undveg skuddet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/03-11 00:27 
Hyakotake>
Sumez, mht trial-and-error: Om du kalder det udenadslære eller trial-and-error kommer ud på et; du skal lære hvordan skudmønstrene er, og kan du ikke det, så ender du med crap-scores og ingen spilglæde ved at blive revet rundt gang på gang af de samme (for dig) umulige situationer.

Har du nogensinde prøvet R-Type for så burde du kunne se en afgørende forskel! :)

Og genren er nok ikke for dig, men hvis du regner med at du indenfor en time eller to at kunne lege med spillet bliver skuffelsen kun så meget større. Hvis du synes DS er retarderet, så må der være mange retrospil der heller ikke er i høj kurs hos dig. Der er da i hvert fald også temmelig mange af dem, der udfordrer dine reflekser og evne til at genkende mønstre.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 06/03-11 11:28 
Umiddelbart synes jeg slet ikke forskellen fra R-Type til diverse Cave-spil er så stor som folk gør det til, hvad angår udenadslære... Især spil som Mushihimesama Futari og Guwange har man jo ingen chance for at opnå seriøse scores i uden at kende samtlige baner ind og ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/03-11 11:38, rettet 06/03-11 11:38 
Sumez>
Især spil som Mushihimesama Futari og Guwange har man jo ingen chance for at opnå seriøse scores i uden at kende samtlige baner ind og ud.

Jeg spiller ikke så meget efter udenadslære hvad angår Mushi, selvfølgelig er der ting man skal huske osv. men synes den slags spil handler meget om sine egne skills hvad angår i at komme ud af en bullet-hell-rain-puzzle, dog kan jeg godt se, at der skal en del udenadslærer til i at undgår de forskellige bulletpatterns selvfølgelig. Måske spiller jeg efter det, men det er egentlig ikke noget jeg lægger så meget mærke til sjovt nok ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/03-11 12:11 
I Mushi tænker jeg meste på det med hvilke fjender man skal bruge til at opbygge combo og hvilke man skal bruge laser på, samt hvor på banen det er bedst at "indløse" sin multiplier.
Snakker selvfølgelig Maniac mode. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/03-11 13:50 
Sumez>
Umiddelbart synes jeg slet ikke forskellen fra R-Type til diverse Cave-spil er så stor som folk gør det til, hvad angår udenadslære... Især spil som Mushihimesama Futari og Guwange har man jo ingen chance for at opnå seriøse scores i uden at kende samtlige baner ind og ud.

Jeg forstår vitterligt ikke hvordan du så skråsikkert kan sige det. I R-Type er én rigtig måde at gøre tingene på. Sådan forholder det sig absolut ikke i en Cave shooter, heller ikke selvom man er score liderlig.
Det handler vel primært om hvor mange måder der er at løse problemer/udfordringer med henblik på at komme videre i spillet. I den sammenhæng er der altså himmelråbende forskel på R-Type og en standard Cave shooter.

Og det handler ikke om, at R-Type er dårligt og Cave er godt, men om du ikke finder ret meget større modsætninger indenfor genren.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 17/03-11 18:12, rettet 17/03-11 18:13 
Jeg har haft DeathSmiles i fem døgn nu, og bedste score jeg har sat so far:

Xbox 360 Mode, Normal, Rosa: 62.465.882

Hvorfor kan jeg ikke få "bomb-tricket" til at virke i lavabanen? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 17/03-11 18:30 
Så er du også på highscore listen :-)
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/03-11 23:51 
Hanky>
Hvorfor kan jeg ikke få "bomb-tricket" til at virke i lavabanen? :P

Fordi det er forholdsvist besværligt :p
Prøv at lege lidt med timingen ved den store sten i midten af banen, så skal det nok komme.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HulleHulleSkrevet 30/03-11 20:21 
Så er jeg begyndt at lære spillet lidt bedre at kende. Mega fedt spil :)
Jeg vil gerne på listen i Xbox Mode, normal: Windia med score på 38.412.810

Kan man egentlig sende og modtage replays?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 30/03-11 20:40 
Yes Sir ;-)
Bashful Neophyte
96 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig