X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dragon Age II


Svar
jaesjaesSkrevet 10/02-11 15:55, rettet 11/02-11 00:54 
Jeg var rimelig lunken overfor det første spil, da det virkede som om, Bioware havde sat sig mellem to stole, da de udviklede konsolversionen.

Denne gang lyder det til, at de har fokuseret en del mere på konsollerne. Specielt kampsystemet skulle være meget mere "direkte"/action-baseret end det efter sigende forvirrede system i det første spil. Det skulle også være muligt at blokere manuelt og lave en form for undvigelsesmanøvre. Ved dog ikke om der stadig er "cool down time" efter hvert angreb, men i så fald er den minimal. Er dog ikke så glad for, at man man tilsyneladende låser på fjenderne, når man bruger distancevåben. Men er der også mulighed for at sigte manuelt, fx så man kan lave headshots, går det lige.

Video-preview:
http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-dragon-age/710304

Det skulle udkomme her i Norden den 10/3 til X360, PS3 og pc.

EDIT: Minimal "cool down time" er ment i forhold til nærkamp, ved ikke lige med distancevåben og magi.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/02-11 16:58, rettet 10/02-11 17:02 
Jeg synes nu at det er et skridt tilbage at lave spillet mere action baseret.

Jeg synes kampsystemet i det første spil fungerede fint, det var bare lidt for begrænset og burde have haft mere indhold i sig.

Jeg håber også at historien og især dialogen er mindre kedsommelig i 2'eren.
jaesjaesSkrevet 10/02-11 18:02, rettet 10/02-11 18:04 
Turbaseret eller actionbaseret er vel lige godt, så længe det fungerer...

EDIT: En blanding kan naturligvis også godt fungere, men systemet i det første spil lød lidt tamt IMO.
HeroldHeroldSkrevet 10/02-11 18:13 
No it's not, jaes D:

Som Baldurs Gate-veteran skræmmer det der mig lidt...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 10/02-11 18:26 
Kampene i pc-versionen er jo stadig mere eller mindre som i BG. Ser ikke noget problem i, at de er gået i en andet retning i konsolversionerne :)

I forhold til variation på markedet genrerelt, havde det selvfølgelig været rart, hvis konsolversionen havde det samme kampsystem, men det er så en anden snak...
HeroldHeroldSkrevet 10/02-11 18:31 
Er du sikker på at der er forskel på de to?

(det håber jeg :D)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 10/02-11 18:37, rettet 10/02-11 18:37 
Ja, kampene i DAII til pc minder om dem i 1'eren - største forskel lyder til at være, at man kan zoome mindre ud denne gang. Årsagen er, ifølge BioWare, at det giver udviklerne flere muligheder, når de designer spillets områrder. Kan man zoome meget ud, skal det jo give mening, at de kan "fjerne loftet" i bygninger, dungeons osv.
SumezSumezSkrevet 10/02-11 22:31, rettet 10/02-11 22:32 
Det er ikke mit indtryk at 2'eren bliver mere actionbaseret, blot at ens handlinger består af mere end bare en række kommandoer der står i kø. Efter alt hvad jeg kan læse, lyder 2'eren om ikke andet til at være en smule mere taktisk. Det kunne man ikke ligefrem kalde 1'eren. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 10/02-11 23:39, rettet 10/02-11 23:40 
Jeg synes nu det er ret tydeligt, i de previews jeg har set. I Gametrailers preview siger de direkte, at man kan spille det som hack and slash på de lette sværhedsgrader :)

Man kan i øvrigt ikke sætte handlinger i kø i 2'eren, ved ikke om man kunne i det første spil.
SumezSumezSkrevet 10/02-11 23:41 
1'eren er også enormt hack'n'slash på normal sværhedsgrad, synes jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/03-11 09:21 
...og hvis man er lidt hurtig kan man også deltage i de øvrige konkurrencer vi har kørende pt. :P

Vind
SumezSumezSkrevet 07/03-11 10:06 
"Dr Mengele & Dr Mario" :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/03-11 10:34 
LOL... en skræmmende duo :D
jaesjaesSkrevet 08/03-11 18:53 
Udviklerne/udgiverne bliver sgu' da også mere og mere sløsede. Først kan BioWare ikke nå at få textures i høj-opløsning med i pc-versionen, så man skal downloade en patch/texture pack på 1 GB efter at have købt spillet, hvis man vil spille med den pæneste grafik.

Og nu viser det sig, at noget er gået galt i master-processen, så en fil med "auto-attack"-funktionen ikke kom med på konsol-versionernes master.

Nu betyder auto-attack ikke noget videre for mig, men det er da lamt. "Ahmen, det da fint nok, at der nu kommer patches til konsolspil," sagde nogle af jer i sin tid. Gu' er det ej fint >;)

"We apologize for this. It was meant to be in game, but it is not currently in the console versions. We are working on how best to distribute this to console users. When we have information, we will let everyone know."

http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/6395493&lf=8
SumezSumezSkrevet 08/03-11 20:13, rettet 08/03-11 20:14 
Hehe det lyder næsten som en parodi på EA...

Men bortset fra det, er der så nogen vilde forskelle på konsol- og pc-udgaven som der var med det forrige spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/03-11 21:10 
Jeg synes jeg hørte et sted at der stadig var forskelle og PC-udgaven, stadig var væsentlig mere "taktisk", men jeg vil ikke hænges op på det... det kan være noget jeg har drømt :D ...og sidste gang jeg snakkede med Bioware var han så skidesur... den doktor som her skal være unævnt :)
HeroldHeroldSkrevet 08/03-11 21:18 
Gregory House?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 08/03-11 21:38 
Hvad dækker auto-attack helt præcist over?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 08/03-11 21:56, rettet 08/03-11 21:56 
auto-attack = 1 tryk og du bliver ved med angrib med normal melee/"hvid skade". Standard på PC, hvorimod på konsol skal man trykke hver gang man vil lave et normalt angreb.


Har altid spammed angrib hele tiden når jeg spillet DA:O, selvom det ikke gøre nogen forskel der.... Så dette har ingen betydning for mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 08/03-11 22:01 
Yes ok - ligegyldigt for mig også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kingsizekingsizeSkrevet 08/03-11 22:06 
Men man spiller jo Dragon Age på PC =)
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
jaesjaesSkrevet 08/03-11 22:09 
Nogen der har spillet demoen eller et anmelder-eksemplar og kan svare på dette?:

- Kan man blokere og/eller undvige angreb (fx lave rullefald) manuelt?

- Kan se i videoer, at man låser på fjenderne a la Knight of the old replublic. Hvordan foregår selve angrebet med nærkampsvåben - trykker man på angrebsknappen og derefter løber spilfiguren hen til fjenden og angriber, eller skal man manuelt bevæge sig hen foran fjenden som i et action-RPG/hack and slash?
CronossCronossSkrevet 09/03-11 07:46, rettet 09/03-11 11:12 
1: Nej - du kan dog flytte dig :)
2: Som en art blanding af DA:O og Too Human, vil din karakter "glide" hen til fjenden, for at angribe. Man kan dog også selv løbe rundt. På overfladen føles det ganske hack'n slash, men i realiteten er der ikke den store forskel på meele-kamp mellem DA2 og DA:O, da effekterne af de enkelte angreb er ganske lig det oprindelige spil. Dog er kampene noget hurtugere og magi er noget anderledes end tidligere.

Efter at have spillet en god slat timer, kan jeg dog sige, at det nok ikke er kampsystemet de fleste vil stejle over ;)
dpldplSkrevet 09/03-11 12:42 
Bare ud fra demoen har jeg en anden oplevelse af det. Der er angreb man kan udgå ved at løbe væk. Dette var ikke muligt i da:o. De nævner selv at de lånt lidt fra wow boss kampe.

Da:o der låste man sig på en modstander ved at trykte på angreb. Hvor hvorimod i da2, angriber du hvad du kigger på vis der er flere modstander. Og man glider nu ikke rundt som too human, ja man laver et lille hop vis de er en smule ude af rækkevidde. Så da2 minder mere om action spil og da:o mere som stand rpg med rolls.

Men spil demoen så få du svar alt dette
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-11 13:06 
Cronoss>
kan jeg dog sige, at det nok ikke er kampsystemet de fleste vil stejle over ;)

tease... :)
SumezSumezSkrevet 09/03-11 13:19, rettet 09/03-11 13:24 
Den primære ændring i 2'eren er så vidt jeg kan gennemskue ud fra demoen er at alle kvinderne nu har fået gigantiske bryster. :!

Man kan håbe på at Morrigan er med igen og ikke har udskiftet sin garderobe i mellemtiden, men helt seriøst synes jeg det at virkelig sørgeligt at samtlige spiludviklere efterhånden falder i den fælde og tyer til så infantile midler til at tiltrække et større publikum.
En af de mest positive ting ved det første Dragon Age synes jeg ellers netop var at spillet sked højt og flot på de konventioner der præger mainstream-spil nu om dage hvor ingen tør udgive et spil uden højpoleret skinnende (bogstaveligt talt) Unreal Engine 3-grafik og et spilsystem så simplificeret at man holdes i hånden hele vejen fra starten til slutbossen er besejret.
Well, i det mindste har de tydeligvis ikke brugt alt for store ressourcer på at forbedre grafikken i 2'eren. :) Og det synes jeg faktisk er helt fint. Kan også meget godt lide det meget mere tegneserieagtige look figurerne har fået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 09/03-11 13:38 
dpl>
Bare ud fra demoen har jeg en anden oplevelse af det. Der er angreb man kan udgå ved at løbe væk.

Derfor skrev jeg at man kunne flytte sig ;)

dpl>
Da:o der låste man sig på en modstander ved at trykte på angreb. Hvor hvorimod i da2, angriber du hvad du kigger på vis der er flere modstander. Og man glider nu ikke rundt som too human, ja man laver et lille hop vis de er en smule ude af rækkevidde. Så da2 minder mere om action spil og da:o mere som stand rpg med rolls.

Det er jo sådan set også det jeg skriver ;)

dpl>
Så da2 minder mere om action spil og da:o mere som stand rpg med rolls.

Det kan du ikke vurdere ud fra demoen. Kampe præsenteres på en anden måde, som får spillet til at føles mere actionorienteret, men det betyder ikke, at der er færre rolls. Jeg var faktisk overrasket over hvor meget kampsystemet hent følingsmæssigt minder om det første spil blot uden auto-attack, mens de reelle ændringer skal findes i nogle underliggende systemer, som styrer spillets magi- og enchantmentsystem.
jaesjaesSkrevet 09/03-11 14:22, rettet 09/03-11 14:32 
Tak.

På jeres beskrivelser lyder kampsystemet som en småfæl bastard-blanding af noget action-orienteret og "real-time with pause" :)

I det hele taget lyder det som et spøjst og ujævnt spil. Fx virker historiefortællingen god, mens flere klager over genbrug af områder.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-11 14:36 
Sumez>
Den primære ændring i 2'eren er så vidt jeg kan gennemskue ud fra demoen er at alle kvinderne nu har fået gigantiske bryster. :!


Kool! Giver formodentlig +2 på AC når de bliver angrebet forfra.
CronossCronossSkrevet 09/03-11 14:42 
jaes>
På jeres beskrivelser lyder kampsystemet som en småfæl bastard-blanding af noget action-orienteret og "real-time with pause" :)

Fuldstændig som i DA:O ;-)
Kampene er hverken mere eller mindre dybe, taktiske eller "rpg-agtige", men de er en del hurtigere og mere intense, hvilket på mange måder forbedrer systemet.

Generelt virker spillet relativt gennemført, men der er truffet en række underlige designbeslutninger, som jeg ikke helt kan gennemskue hvorvidt er til spillets fordel eller ej. Jeg var personligt rigtig glad for DA:O pga. de små sidemissioner og dialogen, men den overordnede historie var relativt kedelig - præcis som en ca. alle andre Bioware-titler. Her synes DA2 ikke at skille sig synderlig ud fra udviklernes øvrige arbejde, men det kritiske punkt er nok om man kan acceptere at spillet ikke er en efterfølger i den gængse forstand.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/03-11 16:51, rettet 09/03-11 16:52 
Jeg er faktisk meget positivt overrasket over demo'en. Jeg synes det virker rigtig godt.

Lidt mere fast-paced end etteren. Jeg synes dog manglen på auto-attack er meget stor, det er meget irriterende at skulle sidde og trykke på angrebs knappen hver eneste evige gang man skal lave et normalt angreb. Jeg kunne heller ikke finde ud af at 'låse' mig på en fjende, hvilket også kan være meget irriterende. Man kan vel håbe på det bliver fixet i en patch.

Men udover det synes jeg det er rigtig godt, så godt at jeg rent faktisk overvejer at tage ned og købe det imorgen og for første gang i et år betale `release` pris for et spil.

Hvor er det billigst i danske butikker? Elgiganten har det til 399, er det billigere noget andet sted?
PapandPapandSkrevet 09/03-11 19:50 
Byt 2 spil hos GAME (PS3, Xbox 360, Wii) og få 200,- rabat + bytteværdien af dine spil. Alle spil kan bruges. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 09/03-11 20:17 
Jeg synes ikke lige jeg kan finde muligheden for at have to våbensæt at skifte imellem. Er det mig, der er blind, eller er muligheden fjernet? Eller låses den først op senere?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/03-11 16:57 
Nu har jeg fået spillet mig igennem DA2, en helt igennem forfærdelig oplevelse.

***Spoilers***

Hvor er jeg dog utrolig skuffet over dette spil.

DA:O var udemærket og demo'en til 2'eren virkede ellers lovende, især kamp/skill systemet.

Men det er desværre også det eneste positive ved spillet overhovedet. HELE spillet foregår i byen kirkwall (med få side trips), ingen RPG/open world følelse overhovedet. Trivielle og ensformige tasks hele vejen igennem. Kedelig historie og karakterer.

Og hvad sker der lige for den konstante genbrug af banedesign hele vejen igennem spillet? Det er det dovneste spildesign nogensinde. Det er fuldstændig tilgrin at 95% af alle dungeons er ren genbrug af steder man allerede har været. Samme gælder mostrene, mange er enda bare genbrug fra DAO. Når man har været igennem act1 har man stort set hele spillet.

Utroligt uambitiøst at lave et "RPG" der i bund og grund ingen verden har og hele spillet går ud på at udføre ensformige missioner i de samme kedelige bydistrikter hele vejen igennem spillet. Ingen variation og historien er uinteressant, på intet tidspunkt føler man at man har et rigtigt mål med alt det man render rundt og lavet.

Jeg vil på inden måde opfordre nogen til at købe dette spil, specielt ikke hvis man var vild med DA:O for DA2 har stort set intet tilfældes med DA:O.
SumezSumezSkrevet 21/03-11 16:59 
Fint med dine tanker om spillet, og jeg er meget nysgerrig efter at læse hvad du synes, men har du ikke mulighed for at skrive alt det uden at gøre brug af spoilers? Det ville gøre det noget mere brugbart for os, som ikke har spillet spillet, men overvejer at købe det. :) (fint at du spoiler DA:O iøvrigt, men vil helst ikke have DA2 spoilet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/03-11 17:10, rettet 21/03-11 17:11 
Nu er det vel lidt svært at undgå at give bare lidt væk i form af spoilers når man skal forklare.

Men der er ikke de helt store spoilers i min post, det kører mest på funktionaliteten og spildesignet som virkelig er dovent.

Der er ingen historiemæssige spoilers eller direkte eksempler fra scener i spillet.
dpldplSkrevet 21/03-11 18:08 
Yup der er ingen spoiler i hans tekst, der kan ødelægge historien.

Lige nu nyder jeg spillet, og synes det er godt. Men jeg er kun lige kommet til slutning af act 1. Så meget kan ændre sig i nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 11/04-11 12:57 
Hold da op, Dragon Age II er nok et af de absolut mest uambitiøse spil jeg nogensinde har set!! Hvad vil de overhovedet med det spil? Hvad er formålet? Hvis 1'eren blot er "Origins", burde 2'eren da være den episke fortælling, og ikke en lille sidehistorie om en ligegyldig person hvis status som "champion" er fuldstændig uforsvaret (ligesom 1'eren status som "origins" heller ikke giver nogen mening).

Jeg synes ikke det første Dragon Age havde nogen særlig fantastisk historie eller verden, men i det mindste havde man den klassiske optakt, verdenstruende konflikt fra "ondskabens kræfter", et mål man kan kæmpe mod fra starten helt hen slutningen (Archdemon som den ultimative fjende - Loghain som den mere direkte modstander, der udgør en midlertidig konflikt på vejen imod det store mål) - Man har en masse delmål der skal opnås indtil det store slag i slutningen, man havde en masse faktioner der har hver deres mindre historie, man har et helt land med enkelte (få) byer og andre lokationer rundt omkring der giver et samlet overblik over det land, spillet foregår i.

Dragon Age 2 har, hvad, en storby og en række sidequests uden noget egentligt formål?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-11 13:30 
Hehe ja, det er en på alle måder triviel og formålsløs spiloplevelse.

Virkelig en kæmpe skuffelse.
SumezSumezSkrevet 11/04-11 13:33 
Er glad for at jeg ikke selv har købt eller spillet det. Min kæreste lånte det af en af mine kammerater, og jeg fik fornøjelsen af at følge med som tilskuer. :) Hun er dog allerede i gang med anden gennemspilning nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/04-11 13:37 
Jeg elsker det, og min saving står på langt over 30 timer :)

Så jeg har lige et spørgsmål. Jeg mangler kun sidste quest, hovedquestion, i 2. akt. Er 3. akt også sat i og omkring byen, eller er det mere bare en afslutningskamp?

Jeg spørger fordi, jeg har set, at der er en achievement for at have 100 guldstykker. Jeg har kun 50, så er det stadig muligt for mig at nå at få de 100, eller skal jeg bare købe løs i butikkerne, inden jeg tager fat på To Catch a Thief?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 11/04-11 17:10 
Sumez>
Jeg synes ikke det første Dragon Age havde nogen særlig fantastisk historie eller verden, men i det mindste havde man den klassiske optakt, verdenstruende konflikt fra "ondskabens kræfter", et mål man kan kæmpe mod fra starten helt hen slutningen (Archdemon som den ultimative fjende - Loghain som den mere direkte modstander, der udgør en midlertidig konflikt på vejen imod det store mål)


Ikke fordi der noget galt med den gode gamle "uh jeg skal redde verden" spil, men personlig synes jeg det var opfriskende med et spil som Dragon age 2 man bare følger en mands historie i en by. Og spillet er jo meget templar imod mages, hvilket jo uden problemmer kan betyde stor ting for hele den verdensdel DA1 og DA2 forgår i(Kender ikke nok til orlais og de andre steder til vide om vil have en effekt der).
Jo spillet er ikke perfekt, men personlig havde en rigtig god tid med de 2 første acts, som warrior.. Men Personlig synes jeg også genbrug af dungeon og zoner hjælper med at give den følelse af spillet handler om en by og den omgivelser.(Selvom jeg ved det nok bare EA der presset bioware til bliv færdig for hurtig. Og man selvfølig bliver træt af se samme dugeon igen og igen)

(Nej er ikke hel færdig, noget kom i vejen ><. Men blevet spoilet en smule uheldigvis)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 11/04-11 17:21, rettet 11/04-11 17:21 
Jeg synes BESTEMT ikke der er noget galt med et alternativt fokus på historiefortællingen, er selv rimelig træt af "saml folk til at redde verden", men det betyder jo ikke at den historie man fortæller behøver at fremstå komplet ligegyldig, som om skaberne af spillet ikke har haft nogen idé til hvad det egentlig er de vil.

Jeg troede egentlig, da de startede hele Dragon Age-konceptet, at de havde udtænkt omridset til en lang og episk fortælling over flere æreaer/generationer om forløbet i spillets verden, som skulle fortælles over en række spil. Men 2'erens historie tyder nærmere på at de brugte alt hvad de havde til 1'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/04-11 17:26, rettet 11/04-11 17:38 
Wehner>
Jeg spørger fordi, jeg har set, at der er en achievement for at have 100 guldstykker. Jeg har kun 50, så er det stadig muligt for mig at nå at få de 100, eller skal jeg bare købe løs i butikkerne, inden jeg tager fat på To Catch a Thief?

Jeg aner ikke hvornår det er, men min kæreste fik nemt 100 guldmønter nede i Deep Roads (i hvert fald i anden gennemspilning) - noget med at man får 50 guldmønter, + alt det udstyr man finder, som kan sælges.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 11/04-11 17:36 
Deep roads er slutning af act 1, og de 100 for man kun vis man gøre alle quest også alligevel låner penge.(normalt gør man endten alle side quest for penge eller man låner)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 11/04-11 17:51 
Jeg må have været for goodie-two-shoes, for jeg havde taget alle quests pånær en i act 1 - og jeg lånte penge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 19/04-11 17:44 
Minimini-spoiler

Er der nogen, det er lykkedes at besejre den High Dragon, men kan møde i Bone Pit? Jeg er level 19 nu, og jeg har godt nok svært ved at få den ned med nakken. Overvejer faktisk lige kort at sætte sværhedsgraden ned på easy...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig