X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Move og Kinect - og hvad så....?


Svar
millenniummillenniumSkrevet 09/02-11 09:05, rettet 09/02-11 09:06 
2010 var det store hype år for Sonys og Microsoft indtog i alternative controller, men lige så heftig debatten var om hvem der vinder og hvem der er bedst, lige så hurtigt synes jeg debatten er aftaget i 2011.

Var det virkelig det?! Alt den ståhej, og jeg som har købt en Move med den forventning om at Sony sætter fulde sejl ind for at udvikle innovative spil til Move. Med et kig på 2011 listen over Move kompatible spil, synes jeg dog det ligner et drøjt år...

Beat Sketcher
Dance Dance Revolution
Dead Space Extraction
echochrome ii
EA Create (har prøvet med Move - det var jo bare en mus)
Killzone 3
LittleBigPlanet 2
PAIN (PlayStation Move compatibility update)
PlayStation Move Ape Escape
PlayStation Move Heroes
SingStar Dance
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs
The Sly Collection (minispil til Move)
The Fight: Lights Out
Tron Evolution: The Video Game (enkelte Move kompatible baner)
Zumba Fitness

Mange af spillene er jo ikke "designed for Move" men nærmere gimmicks, opdateringer og sekundære minispil. Det er ikke ligesom Wii, hvor Wii remoten er hovedkontrollen og spillet skal designes efter dette princip.

Og hvad med Kinect? Jeg følger ikke så meget med, fordi jeg ikke har en Kinect, men MicroSoft plejer ikke være diskrete når de skal sælge noget. Så hvad vil de sælge i 2011 som kan gøre Kinect til en investering der ikke bare var et fjollet påfund?

Sony og Microsoft, kom igang!
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 09/02-11 09:27 
millennium>
Mange af spillene er jo ikke "designed for Move" men nærmere gimmicks, opdateringer og sekundære minispil. Det er ikke ligesom Wii, hvor Wii remoten er hovedkontrollen og spillet skal designes efter dette princip.

Mæh. Det meste til Wii er jo shovelware af værste skuffe, og de 'rigtige' spil fungerer som oftest bedst med en normal controller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 09/02-11 09:46 
C'mon, med spil som SMG 1+2, Zelda Twilight Princes og alle deres Wii Sports har Wii remote været en bærende faktor. Uanset hvad har den alternative controller været en gigantisk markedsucces for Nintendo, som er sejlet lige ind i havnen hos hele familien Danmark.

Sony og MS vil formentlig gerne havde en bid af familiens kage, men bruger umiddelbart mest Move og Kinect som sekundære gimmicks. Og med 2011 i sigte ser det lidt gråt ud...
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 09/02-11 09:54 
Wii Sports = shovelware.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 09/02-11 09:59 
Nu er det jo reelt Move og Kinects evner jeg snakker om, for Wii har forlængst bestået eksamen.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 09/02-11 10:15 
Du får det til at lyde som om Move/Kinect er færdig på markedet.
Første softwarebølge er kun lige overstået og der kommer selvfølgeligt meget mere til begge teknologier. Der bliver med garanti annonceret mere i forbindelse med f.eks. E3.
At jeg så (stadig) ikke forventer noget revolution inden for gaming ifm. Move/Kinect, er en anden sag...
SumezSumezSkrevet 09/02-11 10:57 
Det sælger tilsyneladende også helt filt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-11 10:10 
Dette må da være en joke? :D

Ningen Corporation announced Kinect AR Kyonyu 2011 [Kinect Huge Breasts] for Xbox 360, a Hentai Kinect augmented reality application which enables you to experience and interact with busty breasts, you can shake and touch them with your hands. The application also supports multiple players on screen.


Kinect AR Kyonyu 2011
SumezSumezSkrevet 11/10-11 11:38 
Darkbeat>
Endeligt et Kinect hack der giver mening

http://www.youtube.com/watch?v=dxRvRbPtmKo


:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-11 12:06 
Ja det er homebrew og ikke en 360 titel... den ville MS aldrig godkende :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig