X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gives væk: Computer og kabinet.


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-11 01:20 
Jeg har haft to midi-towers stående i lang tid. Det ene af dem er min gamle computer og det andet er et tomt et som jeg reelt havde tænkt mig at lave en computer ud af, men nu har opgivet at gidde lave.

I min gamle computer kan jeg helt ærligt ikke huske hvad der virker og ikke virker, men der er ihvertfald bundkort, cpu, grafikkort, lydkort, dvd drev, diskettedrev og strømforsyning.

I det tomme kabinet er der også en strømforsyning og et dvd drev.

Jeg kan helt ærligt ikke huske specifikationerne på noget af hardwaren, men er der nogen der vil have det inden jeg smidder det ud er de velkommen til at kigge forbi. Jeg bor i Valby, København.
dchangdchangSkrevet 08/02-11 09:05 
Du vil ikke sende det, fx med GLS eller andet, hvis man betaler fragt? Mangler nemlig nogle billige dele til et MAME-bygselv-projekt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-11 13:38, rettet 08/02-11 13:46 
Jeg ved ikke lige om jeg kan finde forsvarlig indpakning i den størrelse, så ville egentlig helst foretrække afhentning, men måske
dchangdchangSkrevet 08/02-11 14:16 
Helt i orden, sig dog til hvis du kan eller kan komme tæt på. Skal ikke bruge kabinettet alligevel, så det gør ikke noget at det får lidt buler. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig