X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købes/byttes: Steel Battalion


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 05/02-11 20:40, rettet 02/11-12 11:46 
Efter at have hørt om og set Steel Battalion controlleren og spillet, bliver jeg nødt til at have det.

Skriv til mit hvis du har det, så finder vi ud af noget. Vil gerne give 1200,- for spil med controller

mvh bobby

edit: nu med pris
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
XiwanaXiwanaSkrevet 05/02-11 21:05 
Gamestop på Falkoner Alle ligger vist nok inde med selve spillet til en 30-50kr i en ok stand. Controlleren bliver straks langt sværere at finde, desværre!
[inspirational quote here]
KeenKeenSkrevet 05/02-11 23:18, rettet 06/02-11 00:49 
hvor meget er du villig til at gi for det? jeg har spillet og controlleren som jeg godt kunne finde på at sælge, bare send en pm... :)
SumezSumezSkrevet 06/02-11 11:19 
Ja, skriv en pris så kan vi måske tale om det. Har ikke umiddelbart planer om at sælge det, men må indrømme at det bruger rigtig meget tid på at fylde/samle støv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/02-11 16:22 
Kunne godt tænke mig at købe sættet for 500,- inkl porto kontant.
Men vil gerne give 700 til butikken i byttepris.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/02-11 16:23 
tak, Hopper nok lige forbi gamestop, så det ene spil er i hus.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-11 19:21 
Bemærk at Line Of Contact var online only. Der er så vidt jeg ved intet singleplayer at komme efter og Xbox Live er lukket ned for den gamle Xbox :(

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
varmtvandvarmtvandSkrevet 09/02-11 20:26 
Ja ang online. Men der skulle være nogen private aktive servere, som også afholder noob nights ;0)

Men det lyder som om jeg må lidt højere op i pris. Vil gerne give 800,- i tilgodebevis for controller + 1 spil.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-11 20:32 
Nice det var jeg ikke klar over :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
varmtvandvarmtvandSkrevet 02/11-12 11:07, rettet 02/11-12 11:47 
Vil nu gerne give 1200,- for controller og spil. Har stadig ikke fået prøvet det :) Vil måske også gerne have 2 så jeg kan lave en mech turnering til onsdags G-slæng hygge
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 02/11-12 11:47 
Der er ikke versus i det. :)
Kun online, i den der opfølger der kom. Det er også et enormt sløvt spil, lidt svært at lave turnering med.

Men hvis du finder en løsning, kan jeg sagtens hive mit eksemplar med til onsdagsøllen en dag. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 02/11-12 11:52, rettet 02/11-12 12:03 
Der skulle være private servere vi må gøre det på. Fedt du vil hive dit med :) Selvom det er sløvt, så vil setup'et være så epic!
edit:
Fandt lige på Wiki:
Although the game also supports a System Link mode, the logistics of outfitting for LAN based play are quite daunting. Each player must have an Xbox, Steel Battalion controller, game disc, standard Xbox controller, headset communicator, display and sound system
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 02/11-12 12:00, rettet 02/11-12 12:01 
Men det er vel til Line of Contact, så?
Der er ikke noget online/versus/multiplayer i det normale Steel Battalion. :)

Hvis du finder noget info vil jeg prøve om jeg kan få det til at virke på min Xbox en af dagene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig