X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fight Night Champion


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 16:22 
Hvorfor har det her spil ikke sin egen tråd endnu?

4'eren var ret fedt, bortset fra at det var ensformigt som ind i helvede. Champion ser ud til at rette op på det med champion mode, Ja, det ligner nærmest en hollywood film. Og så er der Legacy mode, hvor man bygger en mand og optjener XP, og upgraderer sin boxer med nye skills.

Og grafikken ligner jo en million :)

Angående Fight Night Champion Demo'en, skal jeg lige love for at der er blevet strammet op i forhold til 4'eren. Meget nemmere at styre, hurtigere tempo, og meget bedre følelse af kraft bag slagene. Hvor man før skulle køre sin modstander træt igennem mange runder, så virker det anderledes nu. Alt kan ske.
Det lykkedes mig at slå Mike Tyson i gulvet bare efter 3 slag. Et lucky punch efter bare 5 sekunder inde i kampen. Han kom hurtigt på benene igen, men fuck det. Det var uventet og optur..

Der er ikke replay af kampen med i demo'en og der er heller ikke replay editor med. Hvilket skræmmer mig lidt, for det var fedt i 4'eren.. Forhåbentlig har de bare valgt ikke at have det med i demo'en, ligesom der heller ikke var replays med i need for speed shift demo'en...

Champion Trailer
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/02-11 18:18 
Jeg synes det er lidt latterligt med den der nye historie/drama der nu er sat ind. Tåbelig ide IMO. Hvorfor ikke bare lavet et Rigtig boxing spil uden alt det der Hollywood bling bling?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 18:22 
Fordi det er kedeligt at spille den ene generiske kamp efter den anden. Det er da fedt med en go historie. Det fungerede 100% i Def jam: fight for new york
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/02-11 18:26 
Jeg vil hellere have meget større fokusering på at lave en boxer og mindre på alt det andet gøgl. Det er et sportsspil for fa'en ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 18:37, rettet 02/02-11 18:39 
Men det er jo lige præcis hvad legacy mode er :)

EDIT: Fordi der bliver lavet en story mode, betyder det ikke nødvendigvis at det er på bekostning at noget andet.

Legacy mode
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/02-11 19:08, rettet 02/02-11 19:09 
Mmmiija! Men de trailers jeg først så af spillet lignede det som om, at der var lagt heftigt meget i, at det nu skulle være sådan noget hollyword/50cent/Drama skidt. Selvom der er alt det andet som du linker til tror jeg nu stadig spillet får sådan et feel..og det kan jeg ikke rigtig holde ud at spille.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 19:08 
Fair enough :)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/02-11 19:09 
Men det ser flot ud :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/02-11 11:10 
Prøvede demoen i går - meget lovende spil må jeg sige. Bestemt en titel jeg vil holde øje med nu :)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-11 14:00 
Gametrailers syntes rigtigt godt om det

Videoanmeldelse
LarsGLLarsGLSkrevet 14/03-11 04:35, rettet 14/03-11 05:02 
Indeholder spoilere:

Nogen der har gennemført Champion-mode? Den er virkelig fantastisk præsenteret, og jeg er især vild med, hvordan historien ganske naturligt giver hver kamp noget særpræget, så de aldrig ligner hinanden: det kan være en kamp, der skal vindes ved kun at bokse med venstre hånd fordi du har brækket din højre, eller hvor du skal beskytte en flænge ved dit øje, som kun må blive ramt x-antal gange.

Jeg har dog ramt en hurdle, som har fået mig til at rage-quitte hele aftenen: den sidste 'boss'-fight imod Isaac Frost. Holy fuck, hvem har designet det lort? Den er delt op i enkelte objective-baserede sektioner, men jeg kan simpelthen ikke nå forbi anden del af kampen. Denne smider alt det på gulvet, som du har lært i løbet af din boksers karriere, og gør det til en frustrerende omgang gemmeleg i stedet for et spørgsmål om evner. Spillet vil ikke lade dig vinde, hvis ikke du gør det på den forudbestemte facon. Nogen der har gode råd (udover at gå ned i sværhedsgrad, det har jeg prøvet)?

(edit): Så fik jeg det slået. Efter nr. 2 sektion bliver det nogenlunde fordøjeligt igen, men ærgeligt at det had man inderligt opbygger til Frost flyttes til udviklerne. Champion-mode er mere storytelling end noget andet, så det pludselig løft i sværhedsgrad virker absurd.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KalicolaKalicolaSkrevet 15/03-11 08:19 
Jeg har købt spillet og har spillet casual et par timer, sådan lidt champion mode og legacy mode. Og jeg kan ærligt talt ikke finde ud af om jeg syntes at det er fedt, eller om det bare er det samme som 4'eren. Umiddelbart hælder jeg mest til at det er det samme som 4'eren, så jeg har lidt svært ved at nyde det rigtigt :(

Og så er man måske lige lovligt svag i legacy mode. Det er jo som om man bokser under vandet.
For The Love Of The Game
LarsGLLarsGLSkrevet 15/03-11 18:56 
Kør en tur hele vejen igennem Champion. Jeg nød den i hvert fald i fulde drag (indtil sidste kamp).

Jeg er enig omkring Legacy. Her er der ikke sket nok, og ja, selvom jeg er kørt godt op i stats virker jeg stadig noget langsommere end mine modstandere uanset, hvor gode tal jeg har.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig