X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls


Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 13:14 
Ny info om Dark Souls (opfølger til Demon's Souls)...

"Dark Souls harder than Demon's Souls":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01-dark-souls-harder-than-demons-soulsSe hele indlægget
364 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 24/04-12 17:30, rettet 24/04-12 17:31 
Papand>
-Afhængighed af wikis, guides og lignende. Uden en wiki havde jeg ikke fundet halvparten af de spells, items og upgrades der er tilgængelige. Visse af dem er jo fuldstændig umulige at opdage uden en guide.

Jeg synes der er to måder at se denne her på. På den ene side accepterer spillet eksistensen af en online redskaber til at sprede viden omkring spillet. Der findes endda en officiel wiki, hvor folk deler deres informationer, og jeg synes en stor del af charmen er, udover det der allerede findes i den uofficielle guide (som jeg af samme grund synes er overflødig), at det er viden folk selv har samlet ved at spille spillet.
På den anden side, synes jeg det som Alf81 i en anden tråd kalder spillets "find selv ud af lortet"-mentalitet, er en stor del af den samlede atmosfære i Dark Souls, hvor intet er serveret på et sølvfad. Faktisk er det næsten synd at mange ting bare kan slås op på nettet.
Jeg vil også gerne slå fast at man på intet sted i spillet er -afhængig- af en guide, wiki eller på anden måde internettet, som du skriver det.
Ja, du kan opdage ting der ellers ville være ret svære, eller kræve en del held, at opdage, men spillet har aldrig haft planer om at du skal spille det med "100%" i én gennemspilning.

-Phantom systemet er en fin hjælp når man sætter fast. Men det er altså fesent, at Ornstein og Smough kan klaskes uden problemer bare man er 2. Mens det er stortset umuligt alene. Jeg vil ikke tvinges til at skulle bede om hjælp. Demon's Souls var bedre her.

Enig, der mangler en eller anden form for balance. Jeg kan godt lide idéen at man "er nødt til" at tilkalde hjælp for at klare de sværeste bosser, og humanity systemet spiller virkelig en stor rolle her. Men at de fleste bosser bliver de rene push-overs af at man samarbejder på den måde, synes jeg også er en af spillets primære fejltrin.

-Tekniske problemer. Specielt frameraten visse steder er ødelæggende for oplevelsen. Elendig pathfinding og clipping fejl.

Det har været oppe før, men jeg forstår simpelthen ikke at folk hænger sig i de ting. Jo, framerate-problemerne i f.eks. blighttown når der skal udregnes avanceret pathfinding er utilgiveligt (heldigvis ikke noget jeg var ude for meget af selv), men selve pathfindingen er da virkelig god? Clipping-"fejlene" er da så få, og bortset fra en exploit eller to et par steder i spillet, spiller de ingen rolle. De fleste (hvis ikke alle?) spil har langt flere clipping-"fejl" end Dark Souls, forskellen er bare at i Dark Souls betyder det mere for gameplayet end i nogen andre spil, jeg har spillet, og netop af samme grund er der da normalt gjort en del mere ud af clipping i DS end i, ja, noget andet jeg kan tænke på?
Nu har jeg aldrig prøvet at programmere noget så avanceret som kampmekanikken og collision detectionen i Dark Souls, men jeg kan forestille mig at hvis spillets clipping skulle være "polygon-perfekt", ville det kræve langt, langt mere end noget nuværende hardware kunne trække. :)


Hvis jeg i sidste ende skulle vælge mellem de to spil, så synes jeg Dark Souls er lige den tand bedre.

Enig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 24/04-12 17:55 
Havde framerate problemerne begrænset sig til blighttown, så kunne jeg nok ha overlevet. Jeg stødte på det flere gange og husker specielt området med lavaen, hvor det var helt galt. Normalt er jeg ikke pernitten med den slags ting, men lige netop i Dark Souls er det en katastrofe, når spillet straffer fejltrin så hårdt som det gør. Samme sag for clipping fejl. Der er ikke noget værre end at være på dødens rand og tro man har klaret skærerne, blot for at blive klasket med et spyd gennem en væg, stolpe eller et gulv.

Med hensyn til guide delen, så er der altså en lang række covenants, quest lines og lignende, som man aldrig kan finde eller løse uden guide. Man skal tilfældigvis have foretaget de rigtige valg. Dermed går du glip af en række items. Jeg synes det er helt fint, at spillet vil have jeg skal finde ud af tingene selv og det fungerer fint i hovedparten af spillet.


X-Spoiler-X ------------------------------------
Et godt eksempel er vel kragen i Firelink Shrine. Den lader dig stille spørgsmålet "hvordan kommer jeg derop?" og så overlade det til dig selv at finde svaret. Det er sublimt design i mine øjne.

Til gengæld finder jeg aldrig Darkwraith covenant, fordi der er en række af ting jeg må opfylde for at låse den op. Uden disse ting hintes på nogen måde vel at mærke.
-------------------------------------X-Spoiler-X

Kritikken er selvfølgelig helt nede i de små detaljer, men for et spil i den ende af karakterskalaen er forventningerne selvfølgelig derefter til netop de små detaljer.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 24/04-12 18:03 
De fleste af spillets covenants skal vist også forestille at være mere eller mindre "hemmelige", og er næsten udelukkende online-elementer. Jeg må indrømme jeg ikke har brugt så meget tid på dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/06-12 12:00, rettet 01/06-12 12:01 
Det er bekræftet at Prepare to Die også kommer som DLC til X360 og PS3.

http://www.youtube.com/watch?v=18kLA-7Wofw
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 25/10-12 16:39 
Har folk fået prøvet Artorias of the Abyss DLC'en endnu? Jeg er klar til at købe, men giver det mening at købe nu, når jeg har gennemført spillet, eller bør jeg spiller halvvejs gennem New Game+ først?

Prepare to Die versionen skulle være elendig konverteret til pc, så den sprang jeg over da det udkom.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 25/10-12 17:47 
Jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg vil smide penge efter den. Det kommer meget ud på hvor meget faktisk indhold der er i det nye materiale, og hvor godt det er skruet sammen. Har ikke rigtig hørt nogen feedback omkring det endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/10-12 16:15 
Eurogamer kan godt lide udvidelsen.

Eurogamer anmeldelse
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 30/10-12 16:22 
Folk må besidde overnaturlige evner. Jeg kan ikke engang komme igennem lvl 1. I stedet hopper jeg Valkyria Chronicles, og bliver trøstet..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 30/10-12 16:44 
Hvad er "level 1"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 30/10-12 17:01 
Nå ja, det er den på borgen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 30/10-12 17:04 
Den er ikke så slem :) Du skal nok bare lige lære sværdkampssystemet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/10-12 17:10 
Kontrollen er ret skidt så det tager tid at vænne sig til. Men du skal bare sørge for at ramme fjenderne og ikke selv blive ramt ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/10-12 17:15 
Kontrollen er enormt god og præcis, så så længe man sørger for hele tiden at koncentrere sig om hvad man laver, kan man bevæge sig langsomt, men sikkert frem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 24/11-12 17:24 
Til dem som ikke bryder sig om DLC's, så kan "Prepare to Die Edition" inklusiv "Artorias of the Abyss" udvidelsen købes online hos Elgiganten til 179,- både på PS3 og Xbox.

Dark Souls: Prepare to Die Edition 179,-
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 25/11-12 23:51 
Hold da fest, det er billigt for så vildt et spil. Vides det om DLC'en faktisk er på discen, eller er det sådan en kode man får med, til download?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 26/11-12 00:04 
Det skal jeg fortælle dig, når jeg modtager spillet.

Jeg kan i øvrigt ikke finde ud af om de har sat prisen forkert eller hvordan, for hos os (GAME i Norge), står den til vanvittige 449 NOK. Det er cirka det samme hos de øvrige forhandlere heroppe, bortset fra Elkjøp som har det til 199 NOK.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/11-12 00:26 
Hvorfor skulle den være sat forkert? Nu er GAME jo heller ikke ligefrem kendt for at billige, så det er nok ikke den bedste målestok ellers må du meget ofte undre dig over om prisen er sat forkert andre steder i hvert fald.

Som du selv siger er det jo den gode personlige service i butikken man betaler for i butikker som game og gamestop, den får du jo ikke på elgiganten.dk.....*fnis*
PapandPapandSkrevet 26/11-12 10:45 
Nå nå, er det nu med den på igen? Det virker som om, at du glemmer at tage din piller ind i mellem, men den slags mennesker skal der vel også være plads til.

Nu er 179,- ekstremt billigt og cirka halv pris af øvrige danske webshops. Og, som jeg skrev, så har de øvrige forhandlere her i Norge også spillet til cirka samme pris som os. Det var jo egentlig kun for at være venlig, at jeg gjorde opmærksom på det.

Jeg forstår egentlig ikke din hentydning omkring den personlige service? Fair nok du selv vil finde dine kinøjser spil, men der findes nu masser af mennesker, som gerne vil betale for vejledning og service. Whats the problem? *fnis*?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 26/11-12 10:49 
Lad være med at spilde tid på den diskussion. ;)

Men hold mig gerne opdateret om hvorvidt "DLC" er på discen, og om de gamle saves stadig virker!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/11-12 11:08 
Iflg en bruger på GameFAQs, så kan du importere det gamle save game.

http://www.gamefaqs.com/boards/608635-dark-souls/64668705

Det tyder på det er et nyt udgivelse, dvs. indholdet er inkluderet på disken og det ikke er det gamle spil med en DLC kode i æsken.
SumezSumezSkrevet 26/11-12 11:41 
Ja, ellers havde de vel bare brugt samme disc, uden behov for at "importere" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 29/11-12 00:20 
En' disc med hele skidtet på og mine saves virker. Happy days!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-12 00:59 
Jeg er ca. halvvejs i spillet. Er det ikke omkring her at jeg ville få gavn af det ekstra content?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 29/11-12 01:07 
Jo det er vel cirka halvvejs, lidt afhængigt af ruten du har valgt.

Guide:

SPOILER-TEKST:
•Get the Lordvessel by defeating Ornstein and Smough in Anor Londo. Take the Lordvessel to Frampt or Kaathe. They will open the Fog Doors, allowing you to reach the Duke’s Archives.
•Travel to the Darkroot Basin through the Undead Chapel. Reach the water basin, and defeat the Hydra before you continue.
•After the Hydra is defeated, enter the large cave accessed by walking through the water. A tough Golem will only spawn when the Hydra has been defeated on your current playthrough. Defeat the Golem to make Oolacile appear. Talk with the NPC to rescue her.
•Return to a Bonfire, and travel to the Duke’s Archives accessed through a path in Anor Londo. Inside the Archives, take the lift up. Ahead, and to the right of the door, is a Crystal Golem.
•Defeat the Crystal Golem, and it will drop a Broken Pendant. Return to the cave where you rescued Oolacile.
•Deep inside the cave, there is a swirling black portal. Examine it, and use the Broken Pendant to access the new DLC content.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/11-12 02:18 
Har ikke personligt spillet den del, men så rigeligt med Dark Souls stream.
Glem ikke at der er forskelligt loot, alt efter om man dræber Ornstein eller Smough først (selvom det tog ham her omkring 2-3 timers trial and error før det lykkedes ham at få begge dele) :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-12 09:19, rettet 08/12-12 09:46 
Nu kan det jo let gå hen og blive for meget af det gode, men Dark Souls 2 er annonceret:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-12-08-dark-souls-2-officially-announced
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OlimarOlimarSkrevet 09/12-12 13:34 
Håber ikke de gør 2'eren alt for nemt, finder det bekymrende med følgende citater :
[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” We sympathise if that sort of statement concerns you, but at the same time, we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls. How it gets there is a worthy matter for debate, but it’s certainly a noble task.
http://www.edge-online.com/news/introducing-edge-249-dark-souls-ii-unveiled/
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/12-12 14:49, rettet 09/12-12 14:49 
Olimar>
we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls.

Da ikke hvis det betyder spillet skal blive mere ligesom Elder Scrolls, det ville da være katastrofalt.

Men med japanernes besættelse med at lave deres spil mere "vestlige" i denne generation kan det vel ikke overraske. Sørgeligt at den spil serie skal ødelægges på det grundlag, det var ellers en af meget få tilbageværende japanske spilserier der rent faktisk holdte et højt niveau, men det er vel forståeligt de forsøger at få bedst mulig indtjening.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/12-12 15:28 
Azzkikr>
Da ikke hvis det betyder spillet skal blive mere ligesom Elder Scrolls, det ville da være katastrofalt.

Hvad er der nu galt i at blive headshottet af et æble der står på et natbord, i det øjeblik du åbner skuffen? :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 10/12-12 09:38, rettet 10/12-12 09:39 
Bede-x>
Nu kan det jo let gå hen og blive for meget af det gode

Mht. lige denne spilserie er vi endnu meget langt derfra!

Olimar>
Håber ikke de gør 2'eren alt for nemt, finder det bekymrende med følgende citater :
[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” We sympathise if that sort of statement concerns you, but at the same time, we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls.

Den bekymrer også mig. De sagde dog noget lignende omkring Dark Souls i forhold til Demon's Souls, og det skuffede mig ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 01/04-14 21:40 
Som skrevet i DS2 tråden er jeg startet op med DS. Jeg er pt lvl 40 og tåger rundt med Crimson armor + Drake sword. Jeg har de sidste 2 aftener forsøgt at nakke Quelaag, dog har jeg kun fået den lorte boss ned på cirka 30% HP so far. Jeg synes det er en mega rodet og svær kamp, og jeg er ved at blive pænt frustreret.

Jeg har ikke kindlet bålet, hvilket resulteret i 5 HP flasker, og jeg tåger rundt som hollow hele tiden :S

Nogle gode råd?

Skal jeg virkelig til at kæmpe mig op af Blighttown, skaffe humanity, for at komme tilbage hertil? Føj hvor er Blighttown et nederen område at tåge rundt i, og jeg vil gerne bare have dette område overstået ASAP.
Spiller nu: Animal Soccer World
PapandPapandSkrevet 01/04-14 22:02 
Nøglen mod Quelaag er ikke at male sig selv op i et hjørne. Sørg for hele tiden at cirkulere, så du efterlader plads til dig selv. Hvad er det du bliver ramt af?

Du kan få en AI kontrolleret makker med dig, hvis du klarer den røde invader først. Så bliver kampen ren walkover. Men det kræver selvfølgelig humanity.

Hvilken side kommer du fra? Drake Vally eller Depths?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
--Skrevet 01/04-14 22:16 
Jeg har klaret depths bossen, og forsøgte mig den vej, men døde undervejs. I mellemtiden gik jeg så tilbage til firelink shrine, og hoppede en tur ned i catacombs efter The great Scythe, som jeg dog p.t. kun har +2, og jeg skader mere med Drake sword p.t.

Jeg kan godt se idéen med at summun hende AI tanken, dog mangler jeg humanity. Er det noget som dropper random, og bør jeg bare nakke mobs i blighttown indtil det sker?

Det er lidt forskelligt hvad jeg dør af, men som regl er der når hun laver den AOE bombe ting.
Spiller nu: Animal Soccer World
PapandPapandSkrevet 01/04-14 22:47 
For at føle dig så effektiv som mulig, så kan du tage turen tilbage fra bunden af Blighttown og op mod Depths. Der kan du farme rotterne, som er den nemmeste måde at få humanity på. Der findes ikke farms i Blighttown, der kan hjælpe dig med humanity desværre.

Du burde dog kunne slå Quelaag alene. Bruger du ikke et skjold? For så vidt jeg husker kan alt udover lavaen blokeres. Eventuelt kan Dragon Crest skjoldet findes i Vally of Drakes. Den har høj fire resistance og vil være en stor hjælp. Overvej også at udbytte din armor med noget der har højere fire resistance. Du burde have fundet lidt af hvert på nuværende tidspunkt, som ville være bedre til den pågældende kamp.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 01/04-14 23:43 
Husk også at spare godt og grundigt på din humanity i det hele taget... Du bør kun bruge det når det er absolut nødvendigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/04-14 02:45 
jeg brugte et spyd på hende?
For så kan du ramme hende, og ikke hendes "krop".
https://www.youtube.com/watch?v=kRng18zI4JA
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 02/04-14 18:13 
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter 3 aftener!!!

Dark Souls
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-14 18:48 
Ringing ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 02/04-14 20:45 
Someone needs to turn down that fake skarphed ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
--Skrevet 02/04-14 21:22 
Tror bare man skal spille sine spil som man har lyst til, og sørge for at tilfredsstille egen spilglæde, frem for andres ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-14 21:36, rettet 02/04-14 21:37 
Jeg sagde det bestemt ikke for at være nedladende. Beklager hvis det lød sådan. Jeg synes bare det var sjovt at du har "ringet med en klokke" når der er ringing i dit billede ;)

HVIS du en dag har lyst og tid kunne du prøve at google hvordan man kan indstille sit TV, så man får det reneste billede. Jeg tror du vil blive glad for det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 02/04-14 22:10 
Det er min fejl. Kendte ikke til udtrykket "ringing", da mit TV nok bare er indstillet til standart settings. Min kommentar var ikke engang myntet på dig KK, men mere kommentaren vedr. fake skarphed, som jeg i farten af en eller anden grund læste som myntet på kontrasten (hvilken jeg har skruet totalt op for, for at undgå at tåge rundt i mørke), hvilket fik mig til at tænke på den der "jeg skal belære dig om hvordan du skal spille spillet RIGTIGT" - mentalitet, som af og til kan læses her på P:R.

Det var mig som ikke læste grundigt nok efter, det beklager jeg :)

Men ja, det kunne da være lækkert at indstille TV´et optimalt, selvom jeg fatter hat af at gøre det. Det må jeg lege med i fremtiden :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/04-14 22:56, rettet 02/04-14 22:57 
Dark Souls HANDLER om at tåge rundt i mørke!

Men tillykke med Quelaag! The true Dark Souls starts here!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 02/04-14 23:11 
Som vi fra sønderjylland siger: tilløk med æ skie! Der er ikke noget som følelsen af at endelig smadre en svær boss i Dark Souls.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-14 23:30, rettet 02/04-14 23:31 
m1chelsen>
Men ja, det kunne da være lækkert at indstille TV´et optimalt, selvom jeg fatter hat af at gøre det. Det må jeg lege med i fremtiden :)

Hvis du har lyst til at bruge pengene på det bør du overveje at investere i denne BD:
http://www.av-connection.dk/?PGr=1809

Der er en meget brugervenlig guide og forklaring på hvad du skal indstille og hvorfor :)

Skriver du "FRAGT4788" i kommentar-feltet burde forsendelsen være gratis (ikke testet).
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 03/04-14 02:48 
Du brugte den eneste strategi der virker i Souls serien. You got good.
slk486slk486Skrevet 03/04-14 08:12 
Gør det sig ikke gældende i alle spil, når det kommer til stykket?
j/k
SumezSumezSkrevet 03/04-14 08:48 
.... Tjaeh...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/04-14 11:04 
"Du har opnået et 'trophy'." D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CamousCamousSkrevet 03/04-14 12:28 
slk486>
Gør det sig ikke gældende i alle spil, når det kommer til stykket?

Ikke i disse dage.
364 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig