X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls


Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 13:14 
Ny info om Dark Souls (opfølger til Demon's Souls)...

"Dark Souls harder than Demon's Souls":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01-dark-souls-harder-than-demons-soulsSe hele indlægget
364 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 13:14 
Ny info om Dark Souls (opfølger til Demon's Souls)...

"Dark Souls harder than Demon's Souls":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01-dark-souls-harder-than-demons-souls

Scans fra spillet:
http://www.the-magicbox.com/1102/game110201a.shtml
PapandPapandSkrevet 02/02-11 13:27 
Sværere?! Tyder på mit "joypad-indkøbs-budget" skal hæves når spillet lander...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 02/02-11 13:32 
Det lyder fandme fedt! Det er over min forstand hvorfor jeg ikke er gået ordentligt igang med det første spil endnu :-/
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/02-11 15:21 
!!!! :D
Det ser satans flot ud. Det kommer direkte op på toppen af listen over mest ventede spil, side om side med The Last Guardian.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 02/02-11 15:25 
Jeg er i USA nu for at se det, så hvis der er nogen der har nogle kvalificerede spørgsmål til Hidetaka Miyazaki, så skal jeg se om jeg kan få dem smidt ind. (men ikke sådan noget med hvad han spiser til morgenmad osv.)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/02-11 15:26 
Hvad er deadline? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 02/02-11 15:33 
Der er fremvisning i dag om nogle timer, og først interviewrunde i morgen, så 24 timer sådan cirkus.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 15:42, rettet 02/02-11 15:46 
Kunne være interessat at vide hvad deres multi-platform strategi har af indflydelse på online delen.

Og om succeen af Demon's Souls i vesten betyder at spillet kommer hurtigere her efter Jap udgivelse.
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 20:27 
Dyster trailer må man sige

Dark Souls Trailer
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/02-11 20:40 
Det ser interessant ud er vist en underdrivelse :-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 02/02-11 21:43 
En ridder, en rigtig stor krage, flere riddere der er sure... det ser lidt Bethesda ud, men teknisk flot :)
Hvad sker der?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/02-11 21:52, rettet 02/02-11 21:54 
Der er nu ikke noget Bethesda over demons souls, heldigvis :)

Men det ser fedt ud, jeg tror dog at på trods af at man kunne blive uendeligt sur over at dø til sidst i en bane i demons souls og så skulle til rende hele vejen igennem igen, så vil de waypoints der åbenbart er i 2'eren fjerne meget af charmen og 'påpasseligheden' fra etteren.

Det er ligegyldigt om spillet er sværere hvis der er waypoints til højre og venstre, men nu må vi se hvor slemt det bliver. Jeg synes heller ikke umiddelbart om at de fjerner tendencies, det var jo en stor del af gameplayet i etteren.
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-11 22:22 
Pænt stor rotte den der :)

Gameplay slideshow
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 03/02-11 01:52 
Det ser i hvert fald pænt fedt ud i aktion, selvom jeg synes at fjendernes angreb var lidt generiske. Holdet bag er åbenbart selvudråbte sadister, og vil forsøge at slå endnu flere ihjel i Dark Souls.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/02-11 08:21 
Jeg synes det er underligt at folk bræger over at spillet er så "svært", fordi der er en konsekvens ved at man dør i spillet. Umiddelbart døde jeg da mere i Modern Warface, konsekvensen var bare noget lavere. Og Gran Turismo 5 synes jeg ganske enkelt er et langt sværere spil end DS, når man kommer op på de nogle af de høje sværhedsgrader eller spiller special events.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/02-11 09:09 
Hvorfor er emnet under "Multiplatform"? Kommer det ikke kun til PS3? Eller er der planer om en X360-version?
BeanoBeanoSkrevet 03/02-11 09:19, rettet 03/02-11 09:19 
I Japan er det PS3 (tids?)eksklusivt, men kommer på både PS3 og 360 i vesten.

Det står også både PS3 og Xbox 360 i traileren.
HeroldHeroldSkrevet 04/02-11 03:50, rettet 04/02-11 03:51 
Beano>
Kunne være interessat at vide hvad deres multi-platform strategi har af indflydelse på online delen.

Og om succeen af Demon's Souls i vesten betyder at spillet kommer hurtigere her efter Jap udgivelse.

Udgivelsen er simultan denne gang, og der er også en version til Xbox'en.

Edit: men noget af det skrev du jo også lige. :D
Online ville de ikke sige meget om, men så vidt jeg husker uden mine noter, så bliver det noget med at veje krydses, og enten vælger at modarbejde eller samarbejde(!).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/02-11 10:02 
Er der noget info om hvad lys/mørke kommer til at betyde i spillet? Det virker som om der er en del fokus på det, ud fra titlen og formørkelsen i logoet. Jeg bemærkede et gameplayklip hvor helten render rundt med en lanterne for at kunne se noget. Ser utroligt dystert og skræmmende ud i bedste King's Field/Shadow Tower/Demon's Souls stil!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/02-11 12:19 
Preview/interview fra 1UP:

http://www.1up.com/previews/dark-souls-developer-qa-bigger-maps
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/02-11 14:36 
Ikke megen preview i det interview der, han afslører jo stort set intet.
SumezSumezSkrevet 25/02-11 15:02 
Nej men jeg synes man får et par gode indtryk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 19:36 


Nye screenshots
nerosnerosSkrevet 05/03-11 19:45 
Det ser ret godt ud.
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 06/03-11 00:26 
Det er virkelig ikke for at trolle den, men jeg kan ikke se det. Jeg kan ikke se hvad der ser godt ud.

Måske er det bare fordi jeg ikke rigtig har spillet det, at jeg ikke får godhedsfølelsen af at der "kommer mere af samme skuffe". Men det ser altså med mit blik ud til at være meget skeletter mod riddere nr. 29412.

Jeg vil egentlig gerne oplyses, også om det gamle spil som jeg har indtrykket af er så svært at det tenderer brokeness eller bare dårligt spildesign, som nogle labber i sig som "hardcore" (ikke at jeg advokerer for at spil skal have en "I win" knap). Jeg tager jo nok fejl, men hvorfor er det her ikke bare japanere der prøver at lave noget Tolkien-agtigt?
Hvad sker der?
TheDukeTheDukeSkrevet 06/03-11 03:06 
Demon's Souls er på ingen måde broken eller dårligt designet. Det straffer dig bare når du begår en fejl, hvilket gør at hver sejr føles endnu bedre. Faktisk er det ikke engang så svært som folk påstår. De første par timer føles godt nok som om man bliver straffet uden grund, men når man indser at man ikke kan spille det som et standard hack'n slash og begynder at spille det på dets egets præmisser så bliver der længere og længere mellem at man dør.

Jeg var selv meget tæt på at opgive det i starten, men jeg er glad for at jeg holdt ved det, for det giver en oplevelse der mangler i det fleste moderne spil.
nerosnerosSkrevet 06/03-11 09:49, rettet 06/03-11 10:02 
Helt enig selvom jeg godt nok ikke er kommet så langt endnu, men det er min plan snart at få det spillet noget mere. Jeg er så glad for man har lavet et spil som dette hvor gameplay og sværhedsgrad går tilbage til the good old days, den gang hvor der fandtes rigtige spil!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/03-11 10:51, rettet 06/03-11 11:25 
Jeg synes det er forkert at betegne spillet som værende tilhørende den "gamle skole". Spillet er helt sit eget. Selvom sværhedsgraden kan minde om noget man så i gamle spil, med one shot kills etc., er sværhedsgraden i mine øjne lagt så den virker med resten af spillets design, og ikke fordi det skal være sadistisk. Det giver et meget klart element af konsekvens, og ikke blot at det skal være svært for sværhedsgradens skyld - som man har kunnet opleve med nogle gamle titler. Desuden synes jeg ikke spillet straffer så voldsomt som der gives udtryk for mange steder. Du får ALTID en chance for at hente det tabte - det fungerer nogenlunde ligesom i Diablo II.

Jeg var selv nervøs for sværhedsgraden, fordi alle har fremhævet den som en forhindring. Det er den ikke; Den er der nærmere for at guide og lære dig spillet grundlæggende præmisser.

Slutteligt: Det ser måske lidt generisk ud, men minder Dark Souls bare lidt om udtrykket i Demon's Souls, er stemningen tommetyk.

Spil det, det vil du ikke fortryde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 06/03-11 10:56, rettet 06/03-11 10:57 
Ja egentlig også enig her. Jeg mente bare at vi har med et spil at gøre hvor man rent faktisk kan dø (uden at der kommer en soulmate og genopliver dig), og næsten må starte forfra hvis man er uheldig. Jeg ser det lidt som f.eks Donkey Kong! ;D Hvor man har et go til toppen/bossen klarer man det ikke skal man starte helt forfra igen. Den formular er da temmelig old school eller måske er det bare mig som tænker sådan.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/03-11 11:21, rettet 06/03-11 11:22 
Du har ikke spillet det nok Neros :)

Du får jo altid en chance mere i soul form når du er død første gang. Så kan man hente sit lig med de souls man har optjent eller bruge en sten til at genoplive sig selv. Du dør aldrig helt og fuldstændigt første gang.

Spillets baner har altid genveje, til næste område, når en boss er klaret, og disse genopstår ikke. Defor starter man sjældent HELT forfra. Givet risikoen er der, men jeg synes ikke sammenligningen holder, netop fordi Demon's Souls er designet med et helt andet mål for øje. Det er ikke konservativt, det er innovativt :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 06/03-11 11:32 
OK den er jeg med på må hellere få det spillet noget mere så. Jeg er bare ikke ret god til at hente mit stash tilbage efter jeg er død ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/03-11 12:02 
Hold da op hvor ser det bare flot ud!!
De screenshots oser bare af den samme stemning der gjorde verden i Demon's Souls så gennemført og "ægte". Der er slet ingen spil der kommer op på siden af dette, måske med undtagelse af Ico-spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/03-11 12:06, rettet 06/03-11 12:09 
la0s>
Måske er det bare fordi jeg ikke rigtig har spillet det, at jeg ikke får godhedsfølelsen af at der "kommer mere af samme skuffe". Men det ser altså med mit blik ud til at være meget skeletter mod riddere nr. 29412.

Præcis det tænkte jeg også da jeg så Demon's Souls, men blot få minutter i selskab med spillet overbeviser hurtigt om det modsatte.

Jeg vil egentlig gerne oplyses, også om det gamle spil som jeg har indtrykket af er så svært at det tenderer brokeness eller bare dårligt spildesign, som nogle labber i sig som "hardcore" (ikke at jeg advokerer for at spil skal have en "I win" knap). Jeg tager jo nok fejl, men hvorfor er det her ikke bare japanere der prøver at lave noget Tolkien-agtigt?

Det der gør Demon's Souls så godt er LIGE PRÆCIS det modsatte af hvad du siger! Spillets udfordring er ægte og overkommeligt, spillet er på intet sted frustrerende eller "broken". Og så er det altså heller ikke hverken særlig "hardcore" eller overordenligt svært. Der er mange spil der er langt langt sværere end Demon's Souls, det der rygte med den vilde sværhedsgrad er vist bare noget der er affødt af at når folk ser den slags typiske tredjepersons ridder-mod-skelet spil, forventer de et hack'n'slash spil der ikke kræver nogen evner overhovedet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/04-11 13:17 
Edge har lige publiseret et stort preview af Dark Souls:

http://www.next-gen.biz/features/dark-souls-preview
SumezSumezSkrevet 08/04-11 14:03 
Det lyder mere og mere lækkert. Godt valg at fokusere mere på udforskning, jeg synes det var et af de rigtig stærke elementer fra "etteren", da verden virkelig føles ægte og naturlig, og man anede aldrig hvad man kunne finde rundt om det næste hjørne - En genvej, en NPC, en skjult modstander, en hemmelig skat, eller blot endnu en blindgyde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/05-11 08:05 
Jeg glæder mig :)

Ny trailer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 09:39 
Jeg kan stadig ikke komme i gang med Demon's Souls og det frustrerer mig vanvittigt D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/05-11 10:08 
Det er helt åndssvagt at du sidder og glæder dig til Skyrim, når du allerede har en perle som Demon's Souls mellem fingrene :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/05-11 10:14 
Herold>
Jeg kan stadig ikke komme i gang med Demon's Souls og det frustrerer mig vanvittigt D:

Er det sværhedsgraden? Den er overdrevet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 10:23, rettet 11/05-11 10:23 
Sumez: Gør jeg det? D: Eller jo, det gør jeg vel, men altså... ja. Nå.

Echelon: Jeg tror bare ikke at starten rigtigt har formået at fange mig. Jeg skal nok komme i gang med det på et tidspunkt i sommerferien, men det bliver ikke uden en kræftpræstation udi viljestyrke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/05-11 10:24 
Sjovt, jeg kunne slet ikke lægge spillet fra mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 11/05-11 14:50, rettet 11/05-11 14:50 
Havde godt nok også svært ved at komme igang med spillet. Købte det, spillede det i et par timer og solgte det så igen.
For nyligt fandt jeg det så til en hund, og tænkte at jeg burde give det en chance mere nu mange talte så varmt om det.
Nu er jeg 20 timer inde i det og er vild med det :) Det er frusterende nu og da, specielt i starten, men det bliver mindre og mindre frusterende efterhånden som man lærer konceptet.
Hold ud Herold! Det bliver en fed oplevelse.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 11/05-11 15:06 
Jeg ved jo også at det er pissegodt, jeg har bare en personlig aversion for interfacet i spil, der kommer fra Japan... men jeg skal nok nå det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/05-11 15:54 
Hvad er problemet med interfacet? (i det her spil specifikt, ikke spil fra Japan generelt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/06-11 13:51 
EU dato: 7. oktober

Kilde
SumezSumezSkrevet 27/06-11 09:27 
Jeg har fået en notits fra Shopto om at pga. spillets høje udfordring har udviklerholdet valgt at droppe den miniguide der kommer med den forudbestilte udgave til fordel for en stor komplet guide.

Det lyder jo meget fornemt, hvis det ikke var fordi den guide så åbenbart kommer i form af en kode til at downloade den som PDF...

Dvs. med andre ord har de fjernet guiden fra spillet og givet os ingenting i stedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 27/06-11 10:32 
Hahaha, "høje udfordring". Det er nok mere fordi, at Miyazaki fik en masse vrælen fra spillere herfra om, at spillets våbenopgraderingssystem var for indviklet, hvilket er derfor de laver en komplet guide der serverer det hele på et platinfad, og madder spilleren fra ske til mund.

At der ikke følger en papirguide med, er miljømæssigt set da bare en god ting. Jeg ser ingen grund til at klage over det, speciet når man jo får en guide elektronisk.
Hvis der overhovedet findes en guide i Japan, får de jo lov til at købe den separat.

Så man er på ingen måde dårligt stillet, bare fordi der ikke følger en tynd lille guide med i spilæsken.
SumezSumezSkrevet 27/06-11 10:58 
Nej jeg har heller ikke noget problem med det, jeg synes bare det er svagt at man prøver at undskylde at noget er fjernet fra pakken med en udtalelse om at man nu får meget mere, på baggrund af en downloadkode til hvad der essentielt blot er tekst og billeder - spilguides er om noget det der findes rigeligt af i store og gratis mængder på internettet, og jeg kan slet ikke huske hvornår jeg har fået mere ud af at bruge et spils officielle guide i forhold til en online FAQ eller Wiki(a).

Indforstået er at jeg selvfølgelig heller ikke ville bruge spillets miniguide til noget, jeg tror udelukkende den har (havde) interesse for samlere. Det har en PDF-fil selvsagt ikke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/08-11 09:51 
Flere screenshots fra spillet der ikke kan imponere Killer Bean 2 ;)

Dark Souls

Dark Souls

Dark Souls

Jeg kan virkelig ikke vente med at få fingrene i det her spil!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 09:47 
Famitsu giver spillet 37/40 (9,9,9,10)

Kilde
364 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig