X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls

Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 13:14 
Ny info om Dark Souls (opfølger til Demon's Souls)...

"Dark Souls harder than Demon's Souls":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01...er-than-demons-souls
Se hele indlægget
357 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
SumezSumezSkrevet 05/11 09:10 
Nogen tanker omkring hvilken udgave af Dark Souls Remastered der er bedst at investere i?

Det er ved at være en del år siden, og kunne godt tænke mig at opleve det spil igen, og udforske DLC-områderne når man alligevel er i gang, så det kunne i den forbindelse også være sjovt at investere i en ny udgave af det, og få lidt bedre performance med i købet.

Og med det i mente, så tænker jeg at det giver mest mening at investere i PS4-udgaven og få lækker 60fps over det hele.
Men på den anden side, så lokker idéen om en håndholdt Dark Souls på Switch også virkelig meget. 30fps er så til gengæld et mærkbart fald i forhold til PS4, men det skulle stadig køre ret stabilt så spørgsmålet er også hvor stor forskellen egentlig vil føles.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Divinity: Original Sin:..., Dragon Quest Heroes II, Progear No Arashi
slk486slk486Skrevet 05/11 09:43 
Jeg vil sige det kommer an på din spillestil. Hvis du er tanker eller afstandsrocker betyder det ikke så meget i de enkelte kampsituationer, men hvis man gør brug af parry og tight iframes, så betyder forskellen i response time virkelig meget.

Udover det selvfølgelig bare generelt føles enormt meget mere flydende :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11 10:28 
PS4 helt klart. Performance gør al forskel i de spil, og Switch har stadig framepacing issues. En anden irriterende ting ved Switch-versionen er at A og B-knapperne er byttet så de matcher de andre versioner. Altså B for accept, og A for cancel i menuer. Det var super irriterende i betaen synes jeg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/11 10:46 
Ja, det er i det hele taget crazy at PlayStation-spil bliver ved med det show med at bytte rundt på knapperne, bare fordi de har vænnet den nye generation fra PS1-dagene til det >_> Det kunne være super sejt med en fælles international standard.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Divinity: Original Sin:..., Dragon Quest Heroes II, Progear No Arashi
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11 10:57 
Det var nu ikke dét jeg mente :D Nintendos knaplayout er åbenlyst forkert (omvendt alfabetisk), men når man nu endelig (og det har taget mig ti år) har vænnet sig til det på deres platforme, så er det irriterende at nogle spil pludselig synes at de skal gøre det anderledes.
SumezSumezSkrevet 05/11 11:01, rettet 05/11 11:01 
Det skyldes jo netop at Sony valgte at ombytte knapperne på vestlige udgivelser på PS1-platformen, og har gjort det lige siden. :) Kun MGS-serien har på besynderlig vis formået at undgå denne vandalisering.

Nintendos layout (i forhold til placeringer, glem knappernes navne) har altid været standarden, og det er også sådan det ser ud for PlayStation-spil i Japan.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11 11:05, rettet 05/11 11:06 
Så vi glemmer bare Dreamcast og Xbox? :)

PS-layoutet i Japan er nu ikke så slemt da layoutet er magen til, det er også kun to knapper hvis funktioner er byttet om.
Nintendo bruger trods alt samme knapper som Xbox og Sega, og her blev det meget forvirrende.
357 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig