X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anarchy Reigns


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/01-11 16:44, rettet 28/01-11 16:45 
Sega og Platinum Games har annonceret et nyt spil ved navn Anarchy Reigns. Det ser ud til at man spiller ham fra Mad World af.

http://www.youtube.com/watch?v=etCo_Zlfbe0

LONDON AND SAN FRANCISCO - (January 27, 2011) – SEGA Europe Ltd. a... Se hele indlægget
97 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/01-11 16:44, rettet 28/01-11 16:45 
Sega og Platinum Games har annonceret et nyt spil ved navn Anarchy Reigns. Det ser ud til at man spiller ham fra Mad World af.

http://www.youtube.com/watch?v=etCo_Zlfbe0

LONDON AND SAN FRANCISCO - (January 27, 2011) – SEGA Europe Ltd. and SEGA of America, Inc. today revealed details on upcoming third-person multiplayer brawler, ANARCHY REIGNS, the much anticipated next title from critically acclaimed developer PlatinumGames. ANARCHY REIGNS will be available fall 2011 on the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and PlayStation 3 computer entertainment system.

With ANARCHY REIGNS, PlatinumGames will be using their hallmark creativity and technical excellence to challenge the boundaries of the conventional brawler genre by allowing multiple players to get involved in heavy-hitting action simultaneously. ANARCHY REIGNS incorporates a diverse range of multiplayer modes to provide players with different challenges, including Tag Team battles and Battle Royal, where players can challenge others in a full-on fight for victory.

“SEGA is delighted to continue their collaboration with PlatinumGames, one of the most creative and critically acclaimed developers in the world,” said Gary Knight, Senior Vice President of Marketing of SEGA West. “ANARCHY REIGNS is set to offer gamers a fresh multiplayer experience with the quality and innovation PlatinumGames is renowned for.”

ANARCHY REIGNS will be available fall 2011 for Xbox 360 and the PlayStation 3 computer entertainment system.

For more information please visit www.anarchyreignsgame.com
Alf81Alf81Skrevet 07/02-11 20:39 
Nyt i sagen.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/anarchyreigns/video/6297688/
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 20:51 
Jeg er super spændt på at se hvordan det kommer til at se ud.
En 3D brawler med multiplayer lyder ikke som noget overvældende, men Platinum Games har ikke skuffet mig endnu.
nerosnerosSkrevet 07/02-11 20:57 
SEJT! Skal man kæmpe mod hinanden eller 4 player co-op?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 21:00 
Det har jeg også prøvet at finde ud af. Det ligner lidt at de slås mod nogen mutanter i trailerne, men det er lidt svært at se.

Hvis det er fordi de har tænkt sig at lave deres egen Dynasty Warriors klon så er jeg så meget klar! :)
nerosnerosSkrevet 07/02-11 21:04, rettet 07/02-11 21:08 
He he! Ja det ville du sikkert blive helt våd i trussen over, men det ville jeg nu nok også. Bare det at det er en brawler gør mig helt ilter og vild...
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 07/02-11 21:04 
neros>
SEJT! Skal man kæmpe mod hinanden eller 4 player co-op?

I hvert fald mod hinanden, ved ikke om der også kommer co-op. Lyder til at det primært er tænkt som et multiplayer-spil, som i måske ingen single player :)
SumezSumezSkrevet 07/02-11 21:36 
Darkbeat>
En 3D brawler med multiplayer lyder ikke som noget overvældende, men Platinum Games har ikke skuffet mig endnu.

MadWorld er da ikke overvældende godt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-11 03:25 
Gameplay frisk fra E3

http://youtu.be/NT_5zk7IFqA
nerosnerosSkrevet 08/09-11 20:19 
Hold nu op jeg havde helt glemt det her.

Det ser vanvittigt fedt ud jeg er SÅ solgt!!!!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 08/09-11 20:35 
Hvis kampsystemet bliver godt, kunne det godt gå hen at blive ret spas, men synes omgivelserne i alle de videoer jeg har set har været lidt triste - meget flade og arena-agtige. Det giver naturligvis lidt samling på folk i kampene, men håber der kommer lidt mere variation i det færdige spil.
nerosnerosSkrevet 08/09-11 20:43 
Ja det kan der være noget om, men kampsystemet ligner jo en mellemting mellem Bayonetta og God Hand i et spil!
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 08/09-11 21:38 
Sumez>
MadWorld er da ikke overvældende godt :)

Mja det var da ok :)
Havde dog sikkert været meget bedre med en ordentlig controller.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 21/09-11 23:16 
Mere!

Jeg kommer til at elske det !
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 22/09-11 08:51 
Lidt skuffende at Platinum Games, som ellers har ry for at lave æstetisk innovative kunstspil, er faldet for fysisk "korrekte" gengivelse. Måske er markedets krav til "normale" spil for stor en mundfuld for dem?

Viewtiful Joe, Okami og MadWorld var da visuelt interessante øjne-magneter. Dette ligner bare alt det andre.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 22/09-11 09:03, rettet 22/09-11 09:21 
Ej hvordan kan du dog mene det? Det ser jo ud som et rigtigt Platinum spil! God Hand ligner jo også på ydre siden et af de normale spil, men når man kommer igang med det finder man hurtigt ud af at det ikke spiller "normalt". Det samme gælder i høj grad Vanquish, og måske en lille smule Bayonetta.

Godt nok har Platinum Games lavet de spil du nævner, men jeg vil faktisk våge at påstå at de ligger mest vægt i deres gameplay det er nok derfor jeg glæder mig så meget til det her, og så især fordi det er en brawler :-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 22/09-11 11:21, rettet 22/09-11 11:22 
Og ligner det egentlig ikke en "opgradering" af MadWorld. Samme futuristiske arena-brawl og voldelige udfald blot uden sort/hvid æstetikken.
The medium is the message.
WikzoWikzoSkrevet 22/09-11 12:02 
Jeg kan huske, at da jeg så Vanquish første gang, tænkte jeg præcist det samme: Åh nej, har et af Japans bedste spilstudier valgt at gå "den vestlige vej" og lave en cover-shooter?

Heldigvis tog jeg fejl, og det samme håber jeg sker med Anarchy Reigns, som stadig ligner et ret middelmådigt og kedeligt spil i mine øjne.
HeroldHeroldSkrevet 22/09-11 12:36 
Det er også et af den slags spil, der er rigtigt svære at få til at se spændende ud på video. Det kan være det er noget andet, når man spiller det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 22/09-11 16:42, rettet 22/09-11 16:45 
Ja helt enig det kan være svært at tyde den slags ud fra en video, men jeg håber nu på det kommer til at spille lidt i stil med God Hand/Bayonetta med et lille drys af Madworld :D

Jeg synes nu det ligner sådan noget derfor er jeg ret begejstret over det.
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 22/09-11 17:38 
Jeg håber det lægger sig mere op ad God Hand, da de to andre andre ikke rigtigt formåede at fange min interesse på samme måde. Dog er spørgsmålet om vi nogensinde kommer til at se en så hardcore tilgang til beat-em ups som God Hand igen. Den uvante (og i starten, ubekvemme) spilkontrol, samt en høj (for et pre-Demon's Souls spil) sværhedsgrad må have skræmt mange væk.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-12 06:21 
Anarchy Reigns er stadig på vej. Her er et par nye screens og lidt historie

http://andriasang.com/con17a/anarchy_reigns_update/
nerosnerosSkrevet 30/05-12 16:32 
Ser meget frem til dette spil. Det skal blive EPIC når det udkommer. Er det egentlig ikke snart også?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-12 16:17 
Sad og spillede demoen og fandt ud af at man kan sætte engelske stemmer og subs på under options, så det er sikkert også tilfældet i det fulde spil? Jeg prøver måske nok at importere det og se.
nerosnerosSkrevet 11/06-12 16:54 
Demo hvor? :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-12 18:39 
På Jap PSN store
nerosnerosSkrevet 11/06-12 18:59 
Fandt det :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 19:18 
Også på vej ned her... går ud fra det er Max Anarchy?
nerosnerosSkrevet 11/06-12 19:40 
Præcist!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-12 20:26 
Darkbeat>
Sad og spillede demoen og fandt ud af at man kan sætte engelske stemmer og subs på under options, så det er sikkert også tilfældet i det fulde spil? Jeg prøver måske nok at importere det og se.

Jeg kan slet ikke forestille mig andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 21:56 
Ikke videre opmundrende demo. Meget kort og alligevel ensformigt, så jeg vil se nogle positive anmeldelser før jeg vil overvejse at give fuld pris for det. Hvad mener i andre om det?
nerosnerosSkrevet 11/06-12 22:40 
Tjah det er jo en brawler og den slags plejer ikke at nå til tops i score, men på trods af anmeldelser køber jeg det fulde spil når det kommer. Jeg er helt ligeglad med den her jeg tror det lavet til mig :-) Grafikmæssigt virker det ikke helt up to date, men who cares ;-)

Kan det købes nu som import eller hva? Darkbeat har du fundet ud af om man kan få det til at vise engelske subs jeg fattede ikke helt hvordan man kunne gøre det?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-12 22:44 
Whoa. De vil have 650 kr for den normale version hos Yesasia... Tror liiiiige jeg venter på et US eller EU release
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 22:47 
@neros: Du finder det i options menuen - man skal bare prøve sig lidt frem :)
nerosnerosSkrevet 11/06-12 22:54 
Ok jeg gav det heller meget tid før jeg gik igang med demo'en.

Hvornår kommer der et US eller EU release ?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-12 02:29, rettet 12/06-12 02:38 
Det er stadig To Be Announced.
Videogamesplus.ca skriver godt nok at de har det på lager fra 3 Juli.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-12 08:33 
Nok japansk version de taler om.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-12 15:24 
Deres pris er lidt mere fair end yesasia og playasia, så det kan godt være at det er stedet at købe det fra.
nerosnerosSkrevet 12/06-12 21:09 
Det ser da ganske fint ud: https://www.videogamesplus.ca/advanced_search_result.php?keywords=Anarchy&x=0&y=0

Jeg køber det dælme når det udkommer :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/06-12 21:56 
Køb køb køb! (så jeg kan læse jeres anmeldelser :))
SumezSumezSkrevet 12/06-12 21:57, rettet 12/06-12 21:57 
Umiddelbart lyder det ikke meget mere spændende end MadWorld, ud fra hvad Beano skriver? :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 12/06-12 22:12, rettet 12/06-12 22:12 
Det er MadWorld med et drys af Bayonetta ;-) Jeg er helt med på vognen når det kommer til MadWorld så hvis spillet ligner det lidt hvilket man måske godt kan sige så er jeg solgt!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 13/06-12 16:51 
EPIC:
http://www.youtube.com/watch?v=aOuV7H3wgKo
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/06-12 17:00 
Jiggle-fysik har de nok af
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/06-12 17:33, rettet 13/06-12 17:36 
Den slags røre mig ikke ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/06-12 21:17, rettet 20/06-12 21:18 
Ok nu fik jeg endelig prøvet demo'en rigtigt. Hånden på hjertet er det noget af det vildeste vilde jeg har prøvet i lang tid. Der kommer kun et spil i år og det er det her :D

Det er selvfølgelig nok kun for genre interesserede selvom jeg tror Platinum Games måske prøver at få mainstream folket med på den her, så er spillet nok ikke for alle alene af den grund at det er en brawler.

En ting jeg bemærkede var slaglydene og musikken som virkelig får kraft på hele gameplayet. En anden ting er, at spillet faktisk virker let at gå til, men ligesom Bayonetta tror jeg der gemmer sig et dybt combo system hvis man giver det tid nok. Det lykkedes mig at få folk sparket op i luften og tilføre dem betydelig skade ved at udføre et par lette comboer osv. Så fedt! Grafisk er spillet ikke det flotteste jeg har set, men designet er lige mig all over.

Online delen fattede jeg ikke ret meget af endten spillede jeg mod nogle helt vilde japanesere eller også er jeg bare ringe, men ihvertfald fik jeg ikke et ben til jorden inden jeg gang på gang bare blev mørbanket..Så jeg gik over til single player igen ;-) Jeg håber spillet har lagt lige så stor vægt på single player som de har på online delen men nu må vi se.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 23/06-12 00:48 
Combo training:
http://www.youtube.com/watch?v=0n4H7-YrU5o
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/07-12 18:02, rettet 03/07-12 18:07 
Nåh hvor kan man så købe det billigst?

I must have it!!! :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/07-12 20:05 
Jeg tror det løber op i 90 dollars alle steder, men hos yesasia sender de det ihvertfald uden om tolden.
nerosnerosSkrevet 03/07-12 20:20, rettet 03/07-12 20:22 
Aah glemte yesasia :D Det må jeg lige tjekke ud i en fart. Troede faktisk det udkom idag men kan se det først er den 5 :-)

Jeg så det til de 112-117$ på ebay det er lidt i overkanten.
Bashful Neophyte
97 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig