X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste in-ear højtalere


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/01-11 11:17 
Har i nogen anbefalinger til gode in-ear headphones? Jeg synes jeg er pokkers uheldig med alle mine køb.

Først købte jeg en Creative, som gik i stykker efter 3 mdr. Plastikken faldt af hovedmic'en. pris omtrent 500,-

Så fik jeg byttet til et par Sony, samme prisniveau. De gik også i stykker efter et halv års tid.

SÅ tog jeg mig sammen og gik i Hi-Fi klubben. Købte Goldring, som nu også er begyndt at få løse forbindelser i alle samlinger og plastikken falder af den ene hovedtelefon.

Så hård er jeg ikke mod dem. Synes bare skidtet falder fra hinanden efter en rum tid med dagligt brug.

Nogen som har super gode - og robuste - in-ear headphones?
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 25/01-11 11:40, rettet 25/01-11 11:43 
Jeg købte 2 par FMJ fra skullcandy og har været svært imponeret over dem. Jeg ødelægger ellers altid kablerne/får løse forbindelser fordi jeg har det med at komme i kambolage med ledningen. Ledningerne er meget fleksible og er kapslet ind på fornuftigvis ved alle ender af ledningen.

Det ene par bliver brugt hver evig eneste dag til og fra work osv. De krøller heller ikke så let. bliver ikke fuldstændig stive i koldt vejr osv.

Link...
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/01-11 12:10 
Hmm mine Sennheiser CX300 har holdt i i hvert fald 3 år nu. Men det lyder da ærlig talt som om du er lidt hård ved dem på en eller anden måde, ellers er det da højst besynderligt at alle 3 par er gået i stykker så hurtigt.

Har hørt blandet om Skullcandy, de audiofile giver dem middel karakter, og de ikke audiofile giver dem højere karakter. Groft sagt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 25/01-11 12:31 
Jeg har et par skullcandy titanium, som jeg har haft over 2 år, brugt på arbejde, og med til koncerter, som øre propper..de virker stadig upåklageligt
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
RitesRitesSkrevet 25/01-11 12:33 
www.ultimateears.com

De modeller de har som er til at betale, er også ganske gode. Har haft mine i 1½ års tid nu.
» a winner is you «
DarkenDarkenSkrevet 25/01-11 13:02 
Ceno har ret med hensyn til lyden, men hvad Sennheiser formår med lyd, kan de tilsyneladende ikke finde ud af at lave med ledninger/stik. Det er min erfaring at Sennheiser hørebøffer (både af lille og stor karakter) ikke er særlig holdbare. Holder af lyden og komforten, men synes det er tit der skal skiftes ledninger eller fikses løse forbindelser ved stik osv.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HolisticHolisticSkrevet 25/01-11 14:06, rettet 25/01-11 14:08 
Bruger også selv Skullcandy, først FMJ og bruger i dag Titan.
De kan klart anbefales, Ganske fornuftig lyd og så er de holdbare :) Men som Cenobite siger, lyd entusiaster vrænger lidt på næsen af dem, jeg synes nu de levere super lyd til prisen.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig